Hoop het niet, kan ik tenminste uitslapen straksquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk trouwens dat juist Lieske heel moeilijk in bed te praten is. Maar goed.
Worden ze morgen ook weer om 9 uur gewekt, nee toch?
Wij allemaal, maar intussen zit ze te genieten van "Rosemary's baby" ofzo ..quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:05 schreef newsman het volgende:
[..]
Oke ik heb het begrepen trouwens, ik hoop dat die Tanja zo snel mogelijk pleiterik is.
Ik ook... Roel vind Dido mooier, maar Lieske leuker volgens mij.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:07 schreef sannuh het volgende:
[..]
hmm balen! Ik vind lieske en roel zo![]()
ja er moet wat gebeuren mèn. Dat geknuffel de hele tijd. Kunnen ze niet zo'n draaispel met een fles doen ofzoquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook... Roel vind Dido mooier, maar Lieske leuker volgens mij.
Volgens mij valt Joost wel op derquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:20 schreef marbe het volgende:
Chantal zou ook niets doen in het huis...... Hahahah get real en zeg het goed. Je KAN niets doen in het huis Chantal!!
Shit.....heb ik toch echt al die 145 delen gelezen maar dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Volgens mij valt Joost wel op der
En met Menno heeft ze al gezoent![]()
Was bij Truth or Darequote:Op zaterdag 10 september 2005 00:22 schreef marbe het volgende:
[..]
Shit.....heb ik toch echt al die 145 delen gelezen maar dat heb ik gemist![]()
Ja dat zou het wel zijn..quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:24 schreef scanman01 het volgende:
Dido wil nu opeens Roel hebben? Of kan ze het niet verdragen dat hij Lieske leuk vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |