ZE is echt heel slechtquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:53 schreef Skaai het volgende:
Linda kan zich écht niet verstoppenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:54 schreef scanman01 het volgende:
Roel verstopt zich midden in de kamer, staand, onder een lakenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
prachtig!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:54 schreef scanman01 het volgende:
Roel verstopt zich midden in de kamer, staand, onder een lakenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Check 5 posts boven jequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:55 schreef clauwheee het volgende:
Waar zat Roel, dat had ik even gemist?
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:54 schreef scanman01 het volgende:
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
me 2!quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zijn opmerking daarna ook: "Ik was net een schemerlamp toch?"quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:54 schreef scanman01 het volgende:
ik accepteer de cookies.
Kom, gaan we met zijn allen naar 't BB huis en gaan we in de omgeving verstoppertje spelen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil ook verstoppertje doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dido zit in het kastjequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:56 schreef J-net het volgende:
dr zit er nog eentje in het kastje in de keuken.. en die in de tuin nog onder die fatboy????? nog 1tje volgens mij
ik vind dat er eigenlijk iedere dag een paar mensen daar op bezoek mogen!quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil ook verstoppertje doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop