quote:
Ja hoorde het ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:44 schreef scanman01 het volgende:
Linda: "Kut spel. Ik ben al tien keer afgeweest."
Ik hoop vannachtquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:45 schreef sannuh het volgende:
Roel en Lieske... wanneer zouden ze..?
Ik blijf Chantal een leuk wijf vinden. Ze heeft tijdens die nominaties ook bewezen dat haar Liekse-antipathie heus wel meevallt want ze heeft op Ralph gestemd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:45 schreef scanman01 het volgende:
Chantal ligt weer in een deuk als Lieske haar vindt
ik hoop zometeen al eigenlijk want ik ben rond 1 uur klaar met oppassen en ga ik naar huis... Slaapie doenquote:
Jupquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:46 schreef Skaai het volgende:
Zitten we dan met een paar duizend man te kijken naar een groepje infantiele opgesloten twintigers die verstoppertje spelen.
't Scheelt dat Tanja d'r niet op lag, anders had Chantal 't nog warmer gehadquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:46 schreef svann het volgende:
Chantal kwam onder de matras van Tanja's bed vandaan.
Ja idd, gewoon her en der wat benen neerleggen waardoor ze daar gaat kijken en dan jezelf vrij butenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:47 schreef mazaru het volgende:
Doet Rob niet mee?
Die zou zichzelf in gedeeltes kunnen verstoppen.
En eigenlijk genieten we er ook nog vanquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
't Scheelt dat Tanja d'r niet op lag, anders had Chantal 't nog warmer gehad
Doe es nie zo confronterendquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:46 schreef Skaai het volgende:
Zitten we dan met een paar duizend man te kijken naar een groepje infantiele opgesloten twintigers die verstoppertje spelen.
Best ergquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
En eigenlijk genieten we er ook nog van
Dit is tenminste een beetje actie... en voor de mannen: rennende vrouwenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
En eigenlijk genieten we er ook nog van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |