En dat is allemaal niet doorgegaan doordat zo'n idioot door rood reed, rob ramde en 100 meter meesleurde, zodat hij klem kwam te zitten tussen de band en de vluchtheuvelquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik durf er vrij veel op te zetten dat hij dan nu coach van het Nederlands elftal was geweest.
Ik denk dat hij huilde...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
En dat is allemaal niet doorgegaan doordat zo'n idioot door rood reed, rob ramde en 100 meter meesleurde, zodat hij klem kwam te zitten tussen de band en de vluchtheuvel
Kvraag me af hoe hij gereageerd heeft toen ie hoorde dat zijn been eraf moest...
Rob is rechts, dus waarschijnlijk: "Gelukkig niet mijn goede rechter voetbalbeen".quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
En dat is allemaal niet doorgegaan doordat zo'n idioot door rood reed, rob ramde en 100 meter meesleurde, zodat hij klem kwam te zitten tussen de band en de vluchtheuvel
Kvraag me af hoe hij gereageerd heeft toen ie hoorde dat zijn been eraf moest...
neee.. niet zo'n stoere vent als Rob.. die vond volgens mij alles best zolang hij maar weer kon voetballen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:06 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ik denk dat hij huilde...En dat hij boos was.
Zwaardvechten met bloemen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:11 schreef Kolomo het volgende:
Ziet er wel grappig uit.
En Dido 80x:
"Dat is zonde van die bloemen! Jongens! Dat is zonde van die bloemen!"
wat deden ze precies met die bloemen, stream was beetje wazig...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |