Even terug komen om echt afscheid te nemen. Strak planquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:34 schreef Day het volgende:
Het wordt nu wel weer heel erg saai.
Zullen we aan Big Sister vragen of Tanja terug mag komen?
Lieske bedoel je?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:34 schreef scanman01 het volgende:.. en ze komt vaak ook behoorlijk blond over. Op zich ook wel jammer.
Ik ken er wel een aantal jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Veel volwassenen doen het, bedoel je?
Tanja? hee geen vieze woorden zeggen hequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:34 schreef Day het volgende:
Wanneer krijgen ze eigenlijk weer een weekopdracht?
Die heeft minimaal een amsterdammertje nodig voor de bevredigingquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Chantal kan zich na 2 weken ook niet meer bedwingen
[afbeelding]
Maandag/Dinsdag, hangt van BB af. Die met die eieren was op dinsdag, maar fietsen maandag. We'll seequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:34 schreef Day het volgende:
Wanneer krijgen ze eigenlijk weer een weekopdracht?
Verdomd! Chantal heeft d'r slobberbroek niet meer aan! Was er zo aan gewend dat ik het niet meer zag.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Chantal kan zich na 2 weken ook niet meer bedwingen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:32 schreef teamlead het volgende:
1x anti-clit?
Ik vermoed gewoon maandag: de tweede fietsopdracht zou eigenlijk tot maandagavond zijn, dat is denk ik de reden dat die van deze week pas op dinsdag begon...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:37 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Maandag/Dinsdag, hangt van BB af. Die met die eieren was op dinsdag, maar fietsen maandag. We'll see
en?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Dido wist dat Joost wel eens gek op haar kan zijn, maar laat hem wel lekker nu bij haar op schoot zitten
Toiletpapier past ook welquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:34 schreef Jane het volgende:
Toiletpapier krijgen ze van BB en hoeven ze dus niet te bestellen, maar tampons wel. Lekker als het een keer vergeten wordt of er worden er ineens meer ongesteld dan ze dachten. Zit je gelijk op tampon-rantsoen.
Joost heeft al jaren een vriendin...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Dido wist dat Joost wel eens gek op haar kan zijn, maar laat hem wel lekker nu bij haar op schoot zitten
Lijkt me niet erg gepast, aangezien Joost iets met ene Brenda heeft toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |