Ah kom op, kan me niet voorstellen dat mensen Rob zo enorm waarderen. Maar goed dat is wellicht, mijn eigen projectie omdat ik die man niet kan uitstaan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rob is een van Dido's beste vrienden in het huis, dus of jij volgt BB weinig of je hebt het gewoon niet door
Dat zat ik ook al te denken: Buut, wat een sneu woord.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"buutte zich vrij" ??? Ik weet wat het betekend, maar het blijft een komische zin
Ik heb ook last van die projectiequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:24 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ah kom op, kan me niet voorstellen dat mensen Rob zo enorm waarderen. Maar goed dat is wellicht, mijn eigen projectie omdat ik die man niet kan uitstaan.
Rikkertquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:25 schreef ruby het volgende:
Wie is die psycho met helm op?
Rob en Joost trekt Dido het meeste mee op en heeft ze altijd de grootste lol en goeie gesprekken mee, dus dat ligt idd aan jou denk ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:24 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ah kom op, kan me niet voorstellen dat mensen Rob zo enorm waarderen. Maar goed dat is wellicht, mijn eigen projectie omdat ik die man niet kan uitstaan.
Streams staan hier trouwens minstens 4 uur aan per dag![]()
Die Rikkert heeft altijd iets op z'n kop.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:25 schreef ruby het volgende:
Wie is die psycho met helm op?
Idd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"buutte zich vrij" ??? Ik weet wat het betekend, maar het blijft een komische zin
tis toch buurt vrij? Tenminste dat zei ik altijdquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:28 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Idd.
Buten is trouwens wel een officieel Nederlands woord geworden:
bu·ten
overgankelijk werkwoord; buutte, heeft gebuut; afleiding(en): buter
bij het verstoppertjesspel de opgespoorde deelnemers melden bij
het buut
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Overigens vraag ik me af waarvoor mensen Rikkert als favo kiezen of in hun avatar doen.
Meestal zijn het mensen die zich in hem herkennen, ook zo rustig en stil zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |