niewaar, ik eet em lekker helemaal zelf op!quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maakt niet uit
intre maakt er vast salade van
niet bijtenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:52 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
niewaar, ik eet em lekker helemaal zelf op!![]()
op naar deel 2quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:57 schreef onderjas het volgende:
Dit is vast een heel goed lopende reeks.
en ik wist dat jij zou komenquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:08 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij hier moest posten![]()
Als jij A zegt kom ik B zeggenquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en ik wist dat jij zou komen
Aquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:11 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Als jij A zegt kom ik B zeggen
ofzoiets![]()
ik had hem een link gegevenquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:19 schreef Zebbie het volgende:
Wel opvallend dat dolle_hond hier ook gelijk staat te kijken
dat zei ik jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 08:04 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
aangezien alexxx een linkje had gepost in t cijfers-topic
[BeF] # 182 Zuigen.. aan een bierflesje.. heeft nog niemand genoemd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar even voor de duidleijkheid: dit is dus GEEN topic om posts op te krikken
Hier moet je linkjes geven naar ANDERE ppostopkriktopics.
Saladequote:Op zaterdag 10 september 2005 11:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maakt niet uit
intre maakt er vast salade van
goed dat je t expliciet zegtquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar even voor de duidleijkheid: dit is dus GEEN topic om posts op te krikken
Hier moet je linkjes geven naar ANDERE ppostopkriktopics.
En om de eerstvolgende reply voor te zijn: postopkriktopics telt niet
valt onder het kopje slowchattopics toch?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:44 schreef onderjas het volgende:
[..]
[BeF] # 182 Zuigen.. aan een bierflesje.. heeft nog niemand genoemd.
als je in alle SC-topics post schiet je enorm opquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
valt onder het kopje slowchattopics toch?En anders onder ONZ topics
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:58 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als je in alle SC-topics post schiet je enorm op
Nou, zonder sociaal leven kom je al snel in ONZ terecht hoor...quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:20 schreef Guidoow het volgende:
Je kunt bijvoorbeel ook iets wat nuttigers gaan doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |