abonnement Unibet Coolblue
pi_30434417
Het gemanipuleer van Hummie en BB blijft maar doorgaan, want er moet en zal in het huis een kind geworpen worden.

Ondanks alle pogingen en uitspraken van Tanja om te vertrekken wordt ze nu door BB in het aparte huisje gezet waar eerder Rob ook al een paar dagen doorbracht.
Zogenaamd zonder contact met de buitenwereld, maar het zou mij helemaal niet verbazen als haar moeder daar nu ook zit.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_30434521
Jep. Bigbrother is gekocht door SBS6 en gaat nu verder als "de bevalling" door het leven..

Gooi de rest van de bewoners er maar uit, die doen er namelijk niet toe.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_30434702
Is ze nou nog niet het huis uit pff
pi_30434733
Erg erg belachelijk. Prima dat ze graag die baby willen en prima dat ze fysiek in orde gehouden wordt, maar mentaal moet zij ook gewoon getest worden. Het is wel Big Brother en geen focking vakantie in fucking Center Parcs.

Dit gaat helemaal nergens over.
pi_30434799
Ik vind het echt belachelijk! Ze krijgt verdomme gewoon een voorkeursbehandeling!

Als ze de volgende keer genomineerd wordt, en ze wordt eruit gestemd dan kunnen ze er toch ook niks aan doen?Of gaat BB dan de boel manipuleren?
pi_30435515
BB is één grote manipulatie

Denk je nou echt dat die stemmen echt tellen, houd jezelf toch niet zo voor de gek!
Mensen hebben een natuurlijke weerstand tegen ideeën waar ze zelf niet opgekomen zijn
pi_30435676
Ze blijf het is zeker .
godverdomme wat kk zooi ook.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_30435769
hoe is zeker? Zie der nog niet hoor.
pi_30435806
Tanja een woord oprotten.
pi_30435961
Tanja moet blijven. Het is een prachtig iets om een kind geboren te zien worden. Jullie moest je schamen. Zijn jullie soms nooit geboren? Nou? Niks om je voor te schamen hoor. Als Tanja weg wil zou ze eigenlijk vastgebonden moeten worden zodat heel Nederland kan genieten van de geboorte. Want wat is er nou belangrijker, het plezier van 1 mens of het plezier van 16 miljoen mensen? Beetje rationeel blijven denken hoor.
Koning van de toren.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 9 september 2005 @ 21:54:14 #11
862 Arcee
Look closer
pi_30436013
Alsof heel Nederland enorm uitkijkt naar de bevalling van Tanja.

Als ze genomineerd zou zijn zou ze er gelijk uitvliegen.

Boeie.
pi_30436027
Van dat gerook van Tanja krijg ik het spaans benauwd!Exit........
pi_30436094
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 21:54 schreef Arcee het volgende:
Alsof heel Nederland enorm uitkijkt naar de bevalling van Tanja.

Als ze genomineerd zou zijn zou ze er gelijk uitvliegen.

Boeie.
Ze kan niet eens genomineerd worden
pi_30436137
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 21:54 schreef Arcee het volgende:
Alsof heel Nederland enorm uitkijkt naar de bevalling van Tanja.

Als ze genomineerd zou zijn zou ze er gelijk uitvliegen.

Boeie.
jah idd... dan kijken we wel naar "De Bevalling"
  vrijdag 9 september 2005 @ 21:58:40 #15
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_30436149
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 21:57 schreef Juichtoon het volgende:

[..]

Ze kan niet eens genomineerd worden
volgens mij wel hoor
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 9 september 2005 @ 21:59:38 #16
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_30436183
geworpen
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_30436523
Dat ze nu niet genomineerd ís stinkt ook al aardig naar de misdaad
Big dick.
pi_30436621
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 21:58 schreef buzzer het volgende:

[..]

volgens mij wel hoor
Ik denk dat als het publiek op Tanja kan stemmen en haar veel stemmen geeft, dat ze dan gaan sjoemelen met de cijfertjes...
pi_30436639
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:08 schreef HassieBassie het volgende:
Dat ze nu niet genomineerd ís stinkt ook al aardig naar de misdaad
Dat heeft gewoon te maken met de bewoners, niet met BB
pi_30436652
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:08 schreef HassieBassie het volgende:
Dat ze nu niet genomineerd ís stinkt ook al aardig naar de misdaad
Al was ze genomineerd(wat eigenlijk een goede keus was qua sms-jes)dan kan Big Brother toch altijd de uitslag manipuleren?
pi_30436970
Als ze er nu uit gestemt dreigt te worden.. krijgt ze dan net als in Expeditie Robinson zo'n onschendbaarheidsketting ofzo

De wetten van Talpa:

1. Talpa heeft altijd gelijk
2. Talpa bepaald zelf de regeltjes
3. Wanneer Talpa geen gelijk heeft wordt wet 2 gebruikt om wet 1 te bewerkstelligen

pi_30437037
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:20 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Als ze er nu uit gestemt dreigt te worden.. krijgt ze dan net als in Expeditie Robinson zo'n onschendbaarheidsketting ofzo

De wetten van Talpa:

1. Talpa heeft altijd gelijk
2. Talpa bepaald zelf de regeltjes
3. Wanneer Talpa geen gelijk heeft wordt wet 2 gebruikt om wet 1 te bewerkstelligen

Eensch isch.
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
pi_30437050
helaas kan ik geen BigBrother ontvangen, maar ik begin, aan de hand van de verhalen over Tanja, wel een zekere voorkeur voor d'r te krijgen...
tis een soort van klassieke Tara, (uit BB1) ook iemand die ronduit gehaat werd door velen, eigenlijk juist omdat ze opvallend was ....
iedere goed soapserie heeft die perfecte 'badguy' nodig, 'the person you love to hate' ....
Bovendien draait BigBrother om het onrecht, de verdraaide regeltjes en manipulatie.

de ontzetting waar hier mensen tegen d'r ranten: gekwetst lijken te zijn door de grove oneerlijkheid van 'het leven in het Big Brother Huis'.... zich enorm over haar lopen op te winden ... dat is toch prcies waarom mensen Big Brother kijken...?

En dan, als ze er snel uit verdwijnt (net zoals Tara snel verdween) direkt overschakelen op het klagen over de gezichtsloze en saaie mensen die in het BB-Huis blijven zitten ....
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_30437431
Ik geloof zelfs niet dat ze in dat hok zit, volgens mij is ze gewoon ff in de buitenwereld. kutsnol.
pi_30437809
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:30 schreef rubinio het volgende:
Ik geloof zelfs niet dat ze in dat hok zit, volgens mij is ze gewoon ff in de buitenwereld. kutsnol.
Ik denk dat we dat maandag/dinsdag zullen zien, aangezien ze het wel bij de reguliere uitzendingen laten zien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')