Hey!quote:
Ehm... you tell me... jij hebt hier immers gelurkt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hey!![]()
Alles wel daar? Hoe vordert je wetenschappelijke uiteenzetting ter afronding van je studie?
Ik ben net begonnen met lurken. Kom net uit bad, dus ben helemaal schoon en fris...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Ehm... you tell me... jij hebt hier immers gelurkt.
Dus je weet vast dat ik aan de baco zit intussen en dat ik helemaal vast zit met m'n scriptie.
En hoe is het met u?
Was Benno toen voorzitter ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:04 schreef Christine het volgende:
Oooooooh bestuur INTAC.... in hetzelfde jaar waarin ik in het Alpha bestuur zat. Dan heb ik je gewoon in het studentenleven wel eens gezien.
Jij nodigt jezelf echt elke dag bijna uit...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen met lurken. Kom net uit bad, dus ben helemaal schoon en fris...
Verder vertoon ik (nog) niet zulk stalkgedrag dat ik iedere post ga lezen die jij deze avond hebt geplaatst...
Enne... baco? Het is dat ik niet ga fietsen in m'n ochtendjas maar anders had ik mezelf weer uitgenodigd!
Als ik moet wachten tot jij het doet dan......quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:19 schreef Christine het volgende:
Jij nodigt jezelf echt elke dag bijna uit...
Ik wil je best af en toe bijna uitnodigen hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik moet wachten tot jij het doet dan......![]()
En wat dan voor de mensen die jou zoeken?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:24 schreef Christine het volgende:
Zoek je een vrouw? Sms "vrouw" naar 4333
Zoek je een man? Sms "man" naar 4333
Die komen maar naar zo'n schuurfeest om bier over me heen te gooien.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:25 schreef Light het volgende:
[..]
En wat dan voor de mensen die jou zoeken?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:23 schreef Christine het volgende:
Ik wil je best af en toe bijna uitnodigen hoor.
Bier is te kostbaar om mee te gooienquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Die komen maar naar zo'n schuurfeest om bier over me heen te gooien.
Zuinigheid is een afknapper.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:27 schreef Light het volgende:
[..]
Bier is te kostbaar om mee te gooien
Jezelf continu de grond intrappen ook...quote:
Ik geef mijn geld liever zinniger uitquote:
Joh, wat kost bier nou tegenwoordig...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:34 schreef Light het volgende:
[..]
Ik geef mijn geld liever zinniger uitAls ik met drinken moet gaan gooien kan water ook
Ik kan m'n geld maar 1 keer uitgeven, en dan vind ik een etentje ofzo zinniger dan met drank gooien
quote:
Emigreren. Ik geef altijd het goede voorbeeld.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:36 schreef Light het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er mogelijkheden om uit Enschede te komen
Scheelt anderhalf uur reizen naar DH hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, Amersfoort is een wereldstad.
Ja, wat is het effect van het gooien van 1 biertje?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Joh, wat kost bier nou tegenwoordig...
1.5 nat persoon...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:37 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, wat is het effect van het gooien van 1 biertje?
Dat heb ik nog nooit meegemaakt in al die jaren dat ik van en naar Enschede reisquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:37 schreef QyRoZ het volgende:
Plus een uur stilstaan op 100 meter voor station Enschede.
In een trein van 50 gradenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:37 schreef QyRoZ het volgende:
Plus een uur stilstaan op 100 meter voor station Enschede.
Christine wel. De eerste keer dat ze naar Enschede ging.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:38 schreef Light het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt in al die jaren dat ik van en naar Enschede reis
Jij wilde weten hoe je mij kon bereiken...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:37 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, wat is het effect van het gooien van 1 biertje?
Nietusquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Christine wel. De eerste keer dat ze naar Enschede ging.
Wanneer kom je naar Amersfoort?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:39 schreef Christine het volgende:
[..]
In een trein van 50 graden
Terwijl je rokje helemaal doorweekt is door het zweten op die vadsige skaai bankjes van de NS
Maar wel leuke smsjes krijgen.
En de hele nacht doorgaan met zuipen... moeten we vaker doen
Owja. Arme jij.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Nietus
Ik ben wel vaker in die uithoek geweest
Ik had het ook warm.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:39 schreef Christine het volgende:
[..]
In een trein van 50 graden
Terwijl je rokje helemaal doorweekt is door het zweten op die vadsige skaai bankjes van de NS
Maar wel leuke smsjes krijgen.
En de hele nacht doorgaan met zuipen... moeten we vaker doen
Degene die jou het eerst natgooit die heeft jou gewonnen? Ergens spreekt me die stijl toch niet aan...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij wilde weten hoe je mij kon bereiken...
Je zou nog naar Den Haag komen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wanneer kom je naar Amersfoort?
Kunnen we ook in Utrecht uitgaan, gaat nachtbus naar Amersfoort.
Waar in Ede werk je? Kom ik ff langs, morgen niets te doen en Ede ben ik in een half uur.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:41 schreef fembol het volgende:
[..]
Ik had het ook warm.
Ik kreeg ook leuke smsjes
Maar nu wil ik ook wel zuipen.. .moet morgen weer werken.. snik!
Ik werk in de city of Ede!quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Waar in Ede werk je? Kom ik ff langs, morgen niets te doen en Ede ben ik in een half uur.
Tof. Wanneer?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Je zou nog naar Den Haag komen.
Misschien binnenkort een keertje? Kunnen we kruipend naar huis...
Gelukkig heb ik geen reden meer om er ooit nog naartoe te gaan.quote:
Gezellig!quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:42 schreef Rhanna het volgende:
Tuvupuh.
Nee, degene die mij nat gooit met bier, heeft me gevonden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:41 schreef Light het volgende:
[..]
Degene die jou het eerst natgooit die heeft jou gewonnen? Ergens spreekt me die stijl toch niet aan...
Morgen heel vroeg enzo...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:43 schreef Light het volgende:
[..]
Wie houdt je tegen?
[..]
Da's morgen pas weer
*noteert* Ergens tussen St Juttemis en Pasen/Pinksteren (mits laatstgenoemde op één dag valt)quote:
Ik hoop ook over een paar weken nog eens in Den Haag te komenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Je zou nog naar Den Haag komen.
Misschien binnenkort een keertje? Kunnen we kruipend naar huis...
Moet je doen. Leukste stad van Nederland.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:45 schreef Light het volgende:
[..]
Ik hoop ook over een paar weken nog eens in Den Haag te komen
Damn, die hitte is toch niet goed voor mequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, degene die mij nat gooit met bier, heeft me gevonden.
Het ging over zoeken, niet over winnen.
Afgezien van Utrecht en Amersfoort.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Moet je doen. Leukste stad van Nederland.
Eerst moet ik dan nog even wat mensen op de hoogste stellen van mijn plannenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Moet je doen. Leukste stad van Nederland.
Toedels!quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:47 schreef fembol het volgende:
Zo mensen, ik heb de bouwvakker goedenacht gewenst, en dat ga ik jullie ook doen:
Ik wens jullie een bijzonder goede nachtrust toe!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |