je bent geweldig!quote:Op zondag 23 april 2006 19:10 schreef ModernTalking het volgende:
Volgens mij was het de standaard setlist van deze tour, maar dan met Dirty Lenses en Vinegar & Salt omgedraaid. Daar zei Alex Callier nog iets over; een van die 2 zou eerst niet gespeeld worden, maar die hebben ze uiteindelijk toch gedaan. Ik kon echter niet helemaal verstaan wat hij zei...
Het ziet er dan als volgt uit:
1 You love me to death/sarangi
2 We all float
3 Music box
4 No more sweet music
5 Wake up
6 Eden
7 2 Wicky
8 My child
9 Jackie Cane
10 The world is mine
11 Vinigar & Salt
12 Dirty lenses
13 Mad about you / Glory Box
14 You hurt me
----------------------
15 Magenta
16 Tomorrow
----------------------
18 The last thing i need is you
19 Sometimes
----------------------
20 Ginger
jah maar dat was een remix! een beetje totaal anders dan het origineel zeg maar... ik heb in het afgelopen najaar pas alle cd's gekocht en ervoor had ik er nog nooit van gehoord dus ik ken die liedjes wel meezingen maar ken de titels er niet bij... en al helemaal niet als er een remix van word gespeeldquote:Op zondag 23 april 2006 19:59 schreef ModernTalking het volgende:
Klopt inderdaad, Battersea werd gespeeld. Kijk maar eens naar de nummering in mijn lijstje; nummer 17 ontbreekt
Dat was dus Battersea
daar ben ik het nu helemaal mee eensquote:Op maandag 24 april 2006 13:57 schreef warrel het volgende:
Whie! Dat is dan wel weer leuk van de FRS!![]()
Awww, wat jammer!! Ik ben blij dat ik 'm gehoord heb. Echt een supermooi liedje.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:04 schreef Joeks79 het volgende:
De setlist in de Effenaar was gelijk aan die in Paradiso, alleen was daar (helaas) Vinegar & Salt letterlijk wel doorgestreept.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |