dat zal hun uitmakenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:06 schreef Jump het volgende:
[..]
Zeggen dat ik als mod elke reactie hier ga editten in een slechte recensie
We vragen het hééél lief, met van die grote ogenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en hoe krijgen we dat voor elkaar?
battersea is nog steeds mijn favo nummerquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:29 schreef Maisnon het volgende:
Maaaaaaaaad about youuuuu
Ze staan op rock werchter toch? Ahja, ik lees eventjes snel alles door
Ja, misschien moet ik daar ook maar eens naar toe gaan!
(No) More Sweet Music klinkt ook lekker
even mijn cd's oorspitten om te kijken welke ik nog meer goed vind.. maar battersea luister ik echt helemaal dood voor geruime tijd en ik word het nummer niet zat...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:42 schreef Maisnon het volgende:
Even luisteren dan maar, die heb ik hier ook nog wel ergens.. "liggen"...
Inderdaad wel vet, maar in deze stijl ben ik toch wel fan van de iets rustigere nummers, dit is echt zo'n climax, soundtrack-achtig liedje, wel gaaf dat het rond de 2 minuten heel even iets minder heftig wordt
Ik! Concert was erg goed (voor zover ik natuurlijk objectief kan zijn), publiek was een beetje tam. De bandleden leken het goed naar hun zin te hebben en het klonk allemaal erg lekker! Goede mix van nieuwe en oude nummers.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:13 schreef Weakling het volgende:
Iemand nog in Eindhoven naar Hooverphonic geweest? Ben wel benieuwd naar een "sfeerimpressie", omdat ik zelf heel graag had willen gaan (had zelfs een kaartje) maar op het laatst er iets tussen kwam ... (dmn!)
ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:30 schreef Rosella het volgende:
[..]
Ik! Concert was erg goed (voor zover ik natuurlijk objectief kan zijn), publiek was een beetje tam. De bandleden leken het goed naar hun zin te hebben en het klonk allemaal erg lekker! Goede mix van nieuwe en oude nummers.Ze hebben in totaal een uur en drie kwartier gespeeld. Spannend outfitje heeft Geike trouwens!
mijne was dido op 24 okt 2004 d8 ikquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:55 schreef warrel het volgende:
Tot vanavond! Whie, ben ook wel weer een beetje zenuwachtig.. M'n laatste concert was dan ook al weer zo lang geleden.. Thihi![]()
![]()
Argh, nou baal ik helemaal dat ik niet kon!quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:30 schreef Rosella het volgende:
...Spannend outfitje heeft Geike trouwens!
nogal indd en dat als vrouw zijnde te zeggenquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:06 schreef Weakling het volgende:
[..]
Argh, nou baal ik helemaal dat ik niet kon!![]()
![]()
Ah! Jij hebt de betere foto's! Ik heb er ook aardig wat gemaakt, vanaf het hoogste rechterbalkon. Het was echt supermooi! Heerlijk! Echt gewoon geluisterd, lekker gezeten. En de band was in topvorm! Het was zo mooi.. Zucht.. Ik ga mijn foto'tjes eventjes importeren en hetgeen wat de moeite waard is online zetten.. Heb jij er nog meer BlueCurl?quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:20 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]
heeft iemand de playlist opgeschreven eigenlijk? want ben ik best wel benieuwd naar... ennuh was echt mega tof! ik vond de sfeer echt heerlijk!
Een stuk of 20 maar sommige wzijn wat wazigquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:38 schreef warrel het volgende:
[..]
Ah! Jij hebt de betere foto's! Ik heb er ook aardig wat gemaakt, vanaf het hoogste rechterbalkon. Het was echt supermooi! Heerlijk! Echt gewoon geluisterd, lekker gezeten. En de band was in topvorm! Het was zo mooi.. Zucht.. Ik ga mijn foto'tjes eventjes importeren en hetgeen wat de moeite waard is online zetten.. Heb jij er nog meer BlueCurl?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |