abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36099906
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:06 schreef Jump het volgende:

[..]

Zeggen dat ik als mod elke reactie hier ga editten in een slechte recensie
dat zal hun uitmaken
pi_36100181
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:05 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

en hoe krijgen we dat voor elkaar ?
We vragen het hééél lief, met van die grote ogen
I will take the sun in my mouth
pi_36100479
Maaaaaaaaad about youuuuu

Ze staan op rock werchter toch? Ahja, ik lees eventjes snel alles door

Ja, misschien moet ik daar ook maar eens naar toe gaan!

(No) More Sweet Music klinkt ook lekker
pi_36100813
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:29 schreef Maisnon het volgende:
Maaaaaaaaad about youuuuu

Ze staan op rock werchter toch? Ahja, ik lees eventjes snel alles door

Ja, misschien moet ik daar ook maar eens naar toe gaan!

(No) More Sweet Music klinkt ook lekker
battersea is nog steeds mijn favo nummer
pi_36100921
Even luisteren dan maar, die heb ik hier ook nog wel ergens.. "liggen"...

Inderdaad wel vet , maar in deze stijl ben ik toch wel fan van de iets rustigere nummers, dit is echt zo'n climax, soundtrack-achtig liedje, wel gaaf dat het rond de 2 minuten heel even iets minder heftig wordt
pi_36101464
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:42 schreef Maisnon het volgende:
Even luisteren dan maar, die heb ik hier ook nog wel ergens.. "liggen"...

Inderdaad wel vet , maar in deze stijl ben ik toch wel fan van de iets rustigere nummers, dit is echt zo'n climax, soundtrack-achtig liedje, wel gaaf dat het rond de 2 minuten heel even iets minder heftig wordt
even mijn cd's oorspitten om te kijken welke ik nog meer goed vind.. maar battersea luister ik echt helemaal dood voor geruime tijd en ik word het nummer niet zat...

out of sight
jackie cane
mad about you
eden
wake up

mijn top 6 dus
pi_36853753
nog 10 dagen en dan lekker naar am*dam !
pi_36858376
Veel plezier!

* BliksemSchigt luistert nog regelmatig het album
pi_36875195
Nog maar 10 dagen??!! YEAH! Ik ga oooook!
pi_37113595
over twee dagen is het al weer bijna voorbij
pi_37121230
Niet zo negatief BlueCurl! Het gaat leuk worden morgen! YEAH!
pi_37156427
uhuh tuurlijk gaat het leuk worden kan niet anders vanaaf al straks eerst ff Dig Mod Jump oppikken van de trein vanuit Belgenland
pi_37157648
Jaah! Het is opeens zo dichtbij. Had die kaartjes voor m'n gevoel al jaren liggen.
Ik heb zo'n zin! Al is het ook alleen maar omdat ik vriendlief dan eindelijk weer zie.. *Zucht, verliefd..
YEAH!
Veel plezier!!!
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:13:00 #140
27648 Weakling
available in strong mint
pi_37158485
Iemand nog in Eindhoven naar Hooverphonic geweest? Ben wel benieuwd naar een "sfeerimpressie", omdat ik zelf heel graag had willen gaan (had zelfs een kaartje) maar op het laatst er iets tussen kwam ... (dmn!)
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_37158979
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:13 schreef Weakling het volgende:
Iemand nog in Eindhoven naar Hooverphonic geweest? Ben wel benieuwd naar een "sfeerimpressie", omdat ik zelf heel graag had willen gaan (had zelfs een kaartje) maar op het laatst er iets tussen kwam ... (dmn!)
Ik! Concert was erg goed (voor zover ik natuurlijk objectief kan zijn), publiek was een beetje tam. De bandleden leken het goed naar hun zin te hebben en het klonk allemaal erg lekker! Goede mix van nieuwe en oude nummers. Ze hebben in totaal een uur en drie kwartier gespeeld. Spannend outfitje heeft Geike trouwens!
pi_37159171
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:30 schreef Rosella het volgende:

[..]

Ik! Concert was erg goed (voor zover ik natuurlijk objectief kan zijn), publiek was een beetje tam. De bandleden leken het goed naar hun zin te hebben en het klonk allemaal erg lekker! Goede mix van nieuwe en oude nummers. Ze hebben in totaal een uur en drie kwartier gespeeld. Spannend outfitje heeft Geike trouwens!
ik ben benieuwd

tot vanaaf aan degene die ook gaan vanaaf
pi_37161429
Tot vanavond! Whie, ben ook wel weer een beetje zenuwachtig.. M'n laatste concert was dan ook al weer zo lang geleden.. Thihi
pi_37163353
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:55 schreef warrel het volgende:
Tot vanavond! Whie, ben ook wel weer een beetje zenuwachtig.. M'n laatste concert was dan ook al weer zo lang geleden.. Thihi
mijne was dido op 24 okt 2004 d8 ik
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:06:05 #145
27648 Weakling
available in strong mint
pi_37163541
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:30 schreef Rosella het volgende:
...Spannend outfitje heeft Geike trouwens!
Argh, nou baal ik helemaal dat ik niet kon!
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_37175514
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:06 schreef Weakling het volgende:

[..]

Argh, nou baal ik helemaal dat ik niet kon!
nogal indd en dat als vrouw zijnde te zeggen

sometimes
pi_37175690

heeft iemand de playlist opgeschreven eigenlijk? want ben ik best wel benieuwd naar... ennuh was echt mega tof! ik vond de sfeer echt heerlijk!
pi_37183847
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 00:20 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]

heeft iemand de playlist opgeschreven eigenlijk? want ben ik best wel benieuwd naar... ennuh was echt mega tof! ik vond de sfeer echt heerlijk!
Ah! Jij hebt de betere foto's! Ik heb er ook aardig wat gemaakt, vanaf het hoogste rechterbalkon. Het was echt supermooi! Heerlijk! Echt gewoon geluisterd, lekker gezeten. En de band was in topvorm! Het was zo mooi.. Zucht.. Ik ga mijn foto'tjes eventjes importeren en hetgeen wat de moeite waard is online zetten.. Heb jij er nog meer BlueCurl?
pi_37183885
Oh! En toen ze een stukje Portishead zong in 'Mad about you'. Leuk!!! En het jurkje was ook prachtig!
Whie! Ik ben nog helemaal enthousiast
  Lieve Belg zaterdag 22 april 2006 @ 13:44:50 #150
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_37183975
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 13:38 schreef warrel het volgende:

[..]

Ah! Jij hebt de betere foto's! Ik heb er ook aardig wat gemaakt, vanaf het hoogste rechterbalkon. Het was echt supermooi! Heerlijk! Echt gewoon geluisterd, lekker gezeten. En de band was in topvorm! Het was zo mooi.. Zucht.. Ik ga mijn foto'tjes eventjes importeren en hetgeen wat de moeite waard is online zetten.. Heb jij er nog meer BlueCurl?
Een stuk of 20 maar sommige wzijn wat wazig maar als we ze verkleinen wel te doen

* Jump zit dus nu bij bluecurl
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')