abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 november 2003 @ 11:00:00 #76
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_14369019
ooh, Vinegar & Salt acoustisch dan??

Toch maar even checken!

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_14369766
Sit Down and Listen is erg mooi opgebouwd, erg sober. En daar dan Geike's stem overheen .

Ik heb Hooverphonic geheel per ongeluk gezien op het Music in my Head festival in Den Haag en ik denk eerlijk gezegd dat ze in een dergelijke zaal (max.700/800 man) veel beter en intiemer tot hun recht komen. Dit in tegenstelling tot een van de eerdere posters die van mening was dat ze wel geschikt waren voor Pinkpop. Ik denk zelf dat het geluid dan toch een beetje gaat verwaaien, maar uiteraard gun ik de Pinkpopgangers het beste .

"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  donderdag 6 november 2003 @ 14:32:42 #78
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_14430545
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 11:00 schreef Reddiablo het volgende:
ooh, Vinegar & Salt acoustisch dan??

Toch maar even checken!

Die is echt heel mooi (zie ook review op FP)
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
pi_16658042
*klein kickje*

Morgenavond spelen ze in Paradiso. Ik heb er echt zin in. Wie gaan er nog meer?

Weet iemand of het trouwens helemaal seated wordt in Paradiso? Bij Dayna Kurtz was de helft van zaal seated en de andere helft staan. Ik denk dat ik bij een concert van Hooverphonic toch lekker zit en alles lekker over me heen laat komen.

woensdag 28 januari 2004 @ 16:14:26 #80
25957 Reddiablo
pi_16659762
helemaal seated, denk ik dan toch....

ik zit nog een beetje te twijfelen of ik ga...

en die aco CD is prachtig!

www.3voor12denhaag.nl
pi_16661474
quote:
Op donderdag 6 november 2003 14:32 schreef Adagio het volgende:
Die is echt heel mooi (zie ook review op FP)
Absoluut het beste nummer van Sit Down and Listen To! Echt .

Sit Down And Listen To vind ik sowieso een erg mooi album. Jammer alleen dat Mad About You er niet op staat.

woensdag 28 januari 2004 @ 17:14:51 #82
81237 releaze
best of both worlds
pi_16661592
ik ga dr naartoe..yayness. zit me dr al een paar jaar op te verheugen. wordt mn eerste hooverphonic optreden
  woensdag 28 januari 2004 @ 19:50:44 #83
25957 Reddiablo
pi_16665978
ik ga niet, maar wel een aanrader

heb ze op Werchter gezien, en dat Vinegar & Salt dat was tegen tranen aan zo mooi!

Laat staan live in een hele goeie zaal

www.3voor12denhaag.nl
pi_16670897
Ik wil ze wel zien, maar heb morgen geen tijd en volgende week donderdag heb ik een tentamen

Wil zo snel mogelijk Sit Down And Listen To Hooverphonic aanschaffen. Is echt een heel mooi album....

"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_16671192
Wordt het morgen echt helemaal akoestisch trouwens?
  vrijdag 30 januari 2004 @ 00:52:36 #86
81237 releaze
best of both worlds
pi_16704872
en het was cooool.

nee twas niet acoestisch.. maar het klonk echt verschrikkelijk cool.

pi_16705143
Mijn god, wat een concert. Ik ervaarde het als een schitterende droom, maar dan wakker...

Alles klopte gewoon en ik stond verbaasd van de stem van Geike. Haar stem vind ik geweldig klinken op cd, maar live was het misschien zelfs beter.

Topconcert iig.

pi_16710647
Komt er nu ook een DVD van deze tour?
Ik dacht dat ze daar opnamen voor aan het maken waren in antwerpen.

Was er gister ook weer bij en super! (ook al in Vredenburg)
Een droom maar dan wakker mooie omschrijving

pi_16712893
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:26 schreef Tonton het volgende:
Komt er nu ook een DVD van deze tour?
Ik dacht dat ze daar opnamen voor aan het maken waren in antwerpen.

Was er gister ook weer bij en super! (ook al in Vredenburg)
Een droom maar dan wakker mooie omschrijving

Zou wel heel mooi zijn als hier een DVD van komt. Ik zei gister tegen een vriend die meeging dat de muziek van hun perfect zou zijn als het speciaal voor een 5.1 dolby set of iets dergelijks opgenomen zou zijn.
Nu nog de geluidsinstallatie daar voor als die DVD komt...
  zaterdag 31 januari 2004 @ 01:33:07 #90
81237 releaze
best of both worlds
pi_16731848
ik vind haar stem niet geweldig klinken op cd.. nou.. das ook weer niet waar, maar ze kan echt prachtig uithalen in het echt en het uithalen komt niet zo mooi uit op cd, maar omfuckingod. Het was echt geweldig. Het klonk echt zo cool, de instrumentale harde stukken waren echt supergoed.

Had ook nog eens een verschrikkelijk goede plek. Echt balen dat ik mn fototoestel niet bij me had zeg. Ik zat onderhand NAAST alex callier..

nou dat wordt weer een aardig poosje wachten op een volgend optreden. Jammer.

pi_16932753
In 013 geweest, dat was verschrikkelijk lekker. (zie ook undersign)
pi_17021947
quote:
Op zondag 8 september 2002 21:28 schreef Henk-Wim het volgende:
Ietsie naast dit topic maar nu ik dit zo las dacht ik er op eens aan:
in welke film heb ik nou ook al weer 'Mad About You' gehoord? In 'Driven' misschien?
De reclame voor die vreselijke Smart-autootjes. Als je dat als film ziet... Was toen nog niet verkocht aan HVPh maar na de cd gehoord te hebben wel helemaal om!
Was in 013 (050204) en gelukkig zaten we! Ik was anders omgevallen van genot.
Greetings to you, Earthling!
pi_17941078
* Man_in_a_Shed luisterd nu naar Jackie cane, en ik moet zeggen dat het toch een prachtig plaatje is. Wat komen er toch mooie dingen uit Belgie!
pi_23383847
Die lui gaven dus gisteren een magistraal concert in Vredenburg, Utrecht. en ik meen hiervoor geen enkele aandacht op dit forum aan te treffen. Terwijl tegen mijn eigen verwachting het tamelijk stampvol zat daar, en het enthousiasme van het publiek en muziekgezelschap afdampte!

kortom : wie is er ook geweest en wat vonde gij ervan?
Lid van de Rode Halve Maan
pi_23384857
quote:
Op woensdag 17 november 2004 19:01 schreef Geloof_Geen_Moer het volgende:
Die lui gaven dus gisteren een magistraal concert in Vredenburg, Utrecht. en ik meen hiervoor geen enkele aandacht op dit forum aan te treffen. Terwijl tegen mijn eigen verwachting het tamelijk stampvol zat daar, en het enthousiasme van het publiek en muziekgezelschap afdampte!

Was absoluut gaaf. Niet al teveel veranderingen ten opzichte van het concert aan het begin van de tour (ook in Vredenburg) en Geike was de eerste paar nummers nog niet geweldig bij stem, maar gaandeweg kwam de stemming er geweldig in .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_23386406
Ik had graag willen gaan, maar kon niet. .

Hoe was het? Wat speelden ze? Speelden ze zoals op Sit Down And Listen To of speelden ze de 'normale' nummers? Enz.
pi_23399572
quote:
Op woensdag 17 november 2004 19:01 schreef Geloof_Geen_Moer het volgende:

Schuldige Omstander is geweest. Hij zal zijn bevindingen hier binnenkort publiceren.
  dinsdag 23 november 2004 @ 20:34:51 #98
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_23524976
Inderdaad tof concert ahum... wel een beetje sjieke boel daar (ook seated idd)die vredenburg. ik zat er in m'n concertkloffie haha
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  dinsdag 23 november 2004 @ 20:36:59 #99
81237 releaze
best of both worlds
pi_23525038
in utrecht? heh.. ik had die website was vaker moeten checken..zucht.

maar ik was begin van het jaar nog naar paradiso geweest.. was geweldig
pi_23560422
Ik ben anderhalve week terug in de Staddschouwburg in Groningen naar ze wezen kijken (en luisteren) en zitten . Was heel erg mooi! Mooie setting, heerlijk nachtclub sfeertje. En ze speelden volgens mij ook wat nieuwe nummers? Of verbeeldde ik me dat maar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')