Toch maar even checken!
Ik heb Hooverphonic geheel per ongeluk gezien op het Music in my Head festival in Den Haag en ik denk eerlijk gezegd dat ze in een dergelijke zaal (max.700/800 man) veel beter en intiemer tot hun recht komen. Dit in tegenstelling tot een van de eerdere posters die van mening was dat ze wel geschikt waren voor Pinkpop. Ik denk zelf dat het geluid dan toch een beetje gaat verwaaien, maar uiteraard gun ik de Pinkpopgangers het beste .
quote:Die is echt heel mooi (zie ook review op FP)
Op dinsdag 4 november 2003 11:00 schreef Reddiablo het volgende:
ooh, Vinegar & Salt acoustisch dan??Toch maar even checken!
Morgenavond spelen ze in Paradiso. Ik heb er echt zin in. Wie gaan er nog meer?
Weet iemand of het trouwens helemaal seated wordt in Paradiso? Bij Dayna Kurtz was de helft van zaal seated en de andere helft staan. Ik denk dat ik bij een concert van Hooverphonic toch lekker zit en alles lekker over me heen laat komen.
ik zit nog een beetje te twijfelen of ik ga...
en die aco CD is prachtig!
quote:Absoluut het beste nummer van Sit Down and Listen To! Echt
Op donderdag 6 november 2003 14:32 schreef Adagio het volgende:
Die is echt heel mooi (zie ook review op FP)
Sit Down And Listen To vind ik sowieso een erg mooi album. Jammer alleen dat Mad About You er niet op staat.
heb ze op Werchter gezien, en dat Vinegar & Salt dat was tegen tranen aan zo mooi!
Laat staan live in een hele goeie zaal
Wil zo snel mogelijk Sit Down And Listen To Hooverphonic aanschaffen. Is echt een heel mooi album....
Alles klopte gewoon en ik stond verbaasd van de stem van Geike. Haar stem vind ik geweldig klinken op cd, maar live was het misschien zelfs beter.
Topconcert iig.
Was er gister ook weer bij en super! (ook al in Vredenburg)
Een droom maar dan wakker mooie omschrijving
quote:Zou wel heel mooi zijn als hier een DVD van komt. Ik zei gister tegen een vriend die meeging dat de muziek van hun perfect zou zijn als het speciaal voor een 5.1 dolby set of iets dergelijks opgenomen zou zijn.
Op vrijdag 30 januari 2004 11:26 schreef Tonton het volgende:
Komt er nu ook een DVD van deze tour?
Ik dacht dat ze daar opnamen voor aan het maken waren in antwerpen.Was er gister ook weer bij en super! (ook al in Vredenburg)
Een droom maar dan wakker mooie omschrijving
Had ook nog eens een verschrikkelijk goede plek. Echt balen dat ik mn fototoestel niet bij me had zeg. Ik zat onderhand NAAST alex callier..
nou dat wordt weer een aardig poosje wachten op een volgend optreden. Jammer.
quote:De reclame voor die vreselijke Smart-autootjes. Als je dat als film ziet... Was toen nog niet verkocht aan HVPh maar na de cd gehoord te hebben wel helemaal om!
Op zondag 8 september 2002 21:28 schreef Henk-Wim het volgende:
Ietsie naast dit topic maar nu ik dit zo las dacht ik er op eens aan:
in welke film heb ik nou ook al weer 'Mad About You' gehoord? In 'Driven' misschien?
Was absoluut gaaf. Niet al teveel veranderingen ten opzichte van het concert aan het begin van de tour (ook in Vredenburg) en Geike was de eerste paar nummers nog niet geweldig bij stem, maar gaandeweg kwam de stemming er geweldig inquote:Op woensdag 17 november 2004 19:01 schreef Geloof_Geen_Moer het volgende:
Die lui gaven dus gisteren een magistraal concert in Vredenburg, Utrecht. en ik meen hiervoor geen enkele aandacht op dit forum aan te treffen. Terwijl tegen mijn eigen verwachting het tamelijk stampvol zat daar, en het enthousiasme van het publiek en muziekgezelschap afdampte!
kortom : wie is er ook geweest en wat vonde gij ervan?
Schuldige Omstander is geweest. Hij zal zijn bevindingen hier binnenkort publiceren.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:01 schreef Geloof_Geen_Moer het volgende:
Die lui gaven dus gisteren een magistraal concert in Vredenburg, Utrecht. en ik meen hiervoor geen enkele aandacht op dit forum aan te treffen. Terwijl tegen mijn eigen verwachting het tamelijk stampvol zat daar, en het enthousiasme van het publiek en muziekgezelschap afdampte!
kortom : wie is er ook geweest en wat vonde gij ervan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |