quote:Het zou eens tijd worden! Heerlijke muziek ... ook toen ze nog gewoon Hoover waren ... 2Wicky blijft goed ... maar de huidige muziek heeft tegenwoordig iets moois melancholisch ... vinnik nog lekkerder ...
Op dinsdag 25 februari 2003 20:11 schreef Tom_Tom- het volgende: Zou dat dan de definitieve doorbraak van Hooverphonic in Nederland betekenen?
En de CD is echt briljant! Ik vind Hooverphonic presents Jackie Cane leuker dan The Magnificent Tree, alhoewel daar dan weer Mad About You
op staat.
Persoonlijk vind ik Nirvana Blue veel mooier, maar One is ook goed .
quote:Emm hoe zeg je het. Opzich wel. Maar hadden ze in de winkel geen koptelefoons dat je de CD kon luisteren? Maar je moet 'm echt kopen
Op zondag 30 maart 2003 16:42 schreef WheeleE het volgende:
Ik heb gisteren met 'Presents Jacky Cane' in mn handen gestaan, maar uiteindelijk niet gekocht. Hoe klinken de liedjes? Ik heb Sometimes gelusiterd, en dat klnikt echt erg goed. Is de rest ene beetje te vergelijken daarmee?
quote:Ze hadden we koptelefoons, maar ik had geen tijd
Op zondag 30 maart 2003 16:44 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Emm hoe zeg je het. Opzich wel. Maar hadden ze in de winkel geen koptelefoons dat je de CD kon luisteren? Maar je moet 'm echt kopen
.
quote:Die CD zou bij iedereen in z'n CDrek moeten zijn! The Magnificent Tree (de vorige CD, met daarop
Op zondag 30 maart 2003 16:49 schreef WheeleE het volgende:
Ze hadden we koptelefoons, maar ik had geen tijd. Ik ga heel gauw nog een keer langs, dan luister ik m wel. Waarschijnlijk bevind ie zich dan ook heel snel in mijn cdrek
.
quote:Ik kende Hooverphonic voorheen alleen vaag van naam. Na jouw tip over Sometimes heb ik die eens opgezocht, en het klinkt werkelijk fantastisch. Daarom ben ik het album ook eens op gaan zoeken. Anyway, ik ga m gauw een keertje luisteren
Op zondag 30 maart 2003 16:50 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Die CD zou bij iedereen in z'n CDrek moeten zijn! The Magnificent Tree (de vorige CD, met daarop
Mad About You
) is ook briljant. Blue Wonder Powder Milk (ofzo) ken ik niet, maar dat wil ik ook wel denk ik. *fan is*.
quote:ja was dat niet zo'n roze clip met een elvis en een of andere game console en een wedstrijd van iets. ik kan me er niet veel van herinneren, maar ik vond het toen al echt een gaaf nummer+clip
Op vrijdag 13 september 2002 19:51 schreef Cheese het volgende:Ik vind 2wicky een leuk nummer, omdat er ook zo'n leuke vage clip bij zat toen.
quote:Werchter klopt in elk geval; 2001 geloof ik dat dat was. Pinkpop naar mijn weten ook nog nooit...
Op maandag 2 juni 2003 23:46 schreef Machiel het volgende:
Nooit op Pinkpop geweest dat ik weet, wel een band daarvoor denk ik. Neem aan dat ze wel op Rock Werchter gestaan hebben maar dat is een gokje
quote:Dan word het toch echt eens hoog tijd!!!
Op maandag 2 juni 2003 23:46 schreef Machiel het volgende:
Nooit op Pinkpop geweest dat ik weet, wel een band daarvoor denk ik. Neem aan dat ze wel op Rock Werchter gestaan hebben maar dat is een gokje
Sit Down and Listen.
1. Antartica ( live )
2. One ( live )
3. Inhaler ( live )
4. Jackie Cane ( Live )
5. My autumns done come ( live )
6. 2 wicky ( live )
7. Frosted flake wood ( live )
8. Eden ( live )
9. Vinegar & salt ( live )
10.Sad song ( live )
11.Someone ( live )
12.The world is mine ( live )
13.Sometimes ( live )
14.The last thing i need is you ( radio version )
Hij komt schijnbaar maandag al uit .
quote:Alweer? Das vlot!
Op zaterdag 27 september 2003 15:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nieuw album!Sit Down and Listen.
1. Antartica ( live )
2. One ( live )
3. Inhaler ( live )
4. Jackie Cane ( Live )
5. My autumns done come ( live )
6. 2 wicky ( live )
7. Frosted flake wood ( live )
8. Eden ( live )
9. Vinegar & salt ( live )
10.Sad song ( live )
11.Someone ( live )
12.The world is mine ( live )
13.Sometimes ( live )
14.The last thing i need is you ( radio version )Hij komt schijnbaar maandag al uit
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |