abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 februari 2003 @ 20:12:43 #51
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_8715357
heerlijke muziek, krijg als het goed is deze week een cd van Hooverphonic
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_8715670
Bij de winkel hadden ze Hooverphonic Presents: Jackie Cane niet . Maar ik wil hem hebben! Ik ga vragen of ze hem willen bestellen en anders ga ik gewoon naar bol.com!
  dinsdag 25 februari 2003 @ 20:31:44 #53
27648 Weakling
available in strong mint
pi_8715744
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 20:11 schreef Tom_Tom- het volgende: Zou dat dan de definitieve doorbraak van Hooverphonic in Nederland betekenen?
Het zou eens tijd worden! Heerlijke muziek ... ook toen ze nog gewoon Hoover waren ... 2Wicky blijft goed ... maar de huidige muziek heeft tegenwoordig iets moois melancholisch ... vinnik nog lekkerder ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 22:37:50 #54
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_8718553
Hooverphonic is goed! Vorig jaar in 013 gezien.. echt well wicked.. die zangeres is iid enorm geil... (ja, dat is ze gewoon). Geweldige stem die die geweldige mooie hoge uithalen kan doen (mniet goed voor mijn oren though
[b]@RemiLehmann[/b]
  dinsdag 25 maart 2003 @ 01:25:45 #55
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9354295
Zag ze gister weer B&D. Ik moet toch zeggen dat ik me niet echt meer kan vinden in Hooverphonic. Vond de eerste cd geweldig maar daarna werd het imo allemaal wat minder.
Dizzy new heights..
  dinsdag 25 maart 2003 @ 07:14:06 #56
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_9354891
Hooverpnonic prs jackie kane

pi_9358722
Nieuwe nummer van ze is echt leuk Ben de naam ff kwijt...
pi_9364297
Sometimes!

En de CD is echt briljant! Ik vind Hooverphonic presents Jackie Cane leuker dan The Magnificent Tree, alhoewel daar dan weer Mad About You op staat.

pi_9461003
Oh en ik las op internet dat One in Belgie de nieuwe single is!

Persoonlijk vind ik Nirvana Blue veel mooier, maar One is ook goed .

pi_9465910
Ik heb gisteren met 'Presents Jacky Cane' in mn handen gestaan, maar uiteindelijk niet gekocht. Hoe klinken de liedjes? Ik heb Sometimes gelusiterd, en dat klnikt echt erg goed. Is de rest ene beetje te vergelijken daarmee?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_9465941
quote:
Op zondag 30 maart 2003 16:42 schreef WheeleE het volgende:
Ik heb gisteren met 'Presents Jacky Cane' in mn handen gestaan, maar uiteindelijk niet gekocht. Hoe klinken de liedjes? Ik heb Sometimes gelusiterd, en dat klnikt echt erg goed. Is de rest ene beetje te vergelijken daarmee?
Emm hoe zeg je het. Opzich wel. Maar hadden ze in de winkel geen koptelefoons dat je de CD kon luisteren? Maar je moet 'm echt kopen .
pi_9466082
quote:
Op zondag 30 maart 2003 16:44 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Emm hoe zeg je het. Opzich wel. Maar hadden ze in de winkel geen koptelefoons dat je de CD kon luisteren? Maar je moet 'm echt kopen .

Ze hadden we koptelefoons, maar ik had geen tijd . Ik ga heel gauw nog een keer langs, dan luister ik m wel. Waarschijnlijk bevind ie zich dan ook heel snel in mijn cdrek .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
pi_9466104
quote:
Op zondag 30 maart 2003 16:49 schreef WheeleE het volgende:
Ze hadden we koptelefoons, maar ik had geen tijd . Ik ga heel gauw nog een keer langs, dan luister ik m wel. Waarschijnlijk bevind ie zich dan ook heel snel in mijn cdrek .
Die CD zou bij iedereen in z'n CDrek moeten zijn! The Magnificent Tree (de vorige CD, met daarop Mad About You ) is ook briljant. Blue Wonder Powder Milk (ofzo) ken ik niet, maar dat wil ik ook wel denk ik. *fan is*.
pi_9466283
quote:
Op zondag 30 maart 2003 16:50 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Die CD zou bij iedereen in z'n CDrek moeten zijn! The Magnificent Tree (de vorige CD, met daarop Mad About You ) is ook briljant. Blue Wonder Powder Milk (ofzo) ken ik niet, maar dat wil ik ook wel denk ik. *fan is*.

Ik kende Hooverphonic voorheen alleen vaag van naam. Na jouw tip over Sometimes heb ik die eens opgezocht, en het klinkt werkelijk fantastisch. Daarom ben ik het album ook eens op gaan zoeken. Anyway, ik ga m gauw een keertje luisteren .
pi_9467548
Ik weet niet of het iemand is opgevallen maar bij de laatste single of hit van deze Belgen zit een keyboardstukje dat verdacht veel lijkt op het dominerende keyboard-stuk van a Therapy for Pain van Fear Factory. Toeval? Ik denk van wel maar wel een beetje frapant dat Hooverphonic hier net een hit mee heeft.
pi_9841681
Ik heb vier albums van Hooverphonic, en ik vind ze allemaal lekker klinken.
pi_9842563
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 19:51 schreef Cheese het volgende:

Ik vind 2wicky een leuk nummer, omdat er ook zo'n leuke vage clip bij zat toen.

ja was dat niet zo'n roze clip met een elvis en een of andere game console en een wedstrijd van iets. ik kan me er niet veel van herinneren, maar ik vond het toen al echt een gaaf nummer+clip
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  maandag 2 juni 2003 @ 23:09:16 #68
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_10841279
Is Hooverphonic eigenlijk al eens op Pinkpop geweest? had echt gehoopt dat ze dit jaar zouden komen misschien volgend jaar beter
  maandag 2 juni 2003 @ 23:46:39 #69
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_10842180
Nooit op Pinkpop geweest dat ik weet, wel een band daarvoor denk ik. Neem aan dat ze wel op Rock Werchter gestaan hebben maar dat is een gokje
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  dinsdag 3 juni 2003 @ 09:05:21 #70
52034 U
bevindt zich hier
pi_10844919
quote:
Op maandag 2 juni 2003 23:46 schreef Machiel het volgende:
Nooit op Pinkpop geweest dat ik weet, wel een band daarvoor denk ik. Neem aan dat ze wel op Rock Werchter gestaan hebben maar dat is een gokje
Werchter klopt in elk geval; 2001 geloof ik dat dat was. Pinkpop naar mijn weten ook nog nooit...
Wat zegt U?
  dinsdag 3 juni 2003 @ 21:26:39 #71
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_10863230
quote:
Op maandag 2 juni 2003 23:46 schreef Machiel het volgende:
Dan word het toch echt eens hoog tijd!!!
pi_13479670
Nieuw album!

Sit Down and Listen.

1. Antartica ( live )
2. One ( live )
3. Inhaler ( live )
4. Jackie Cane ( Live )
5. My autumns done come ( live )
6. 2 wicky ( live )
7. Frosted flake wood ( live )
8. Eden ( live )
9. Vinegar & salt ( live )
10.Sad song ( live )
11.Someone ( live )
12.The world is mine ( live )
13.Sometimes ( live )
14.The last thing i need is you ( radio version )

Hij komt schijnbaar maandag al uit .

pi_13480003
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 15:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nieuw album!

Sit Down and Listen.

1. Antartica ( live )
2. One ( live )
3. Inhaler ( live )
4. Jackie Cane ( Live )
5. My autumns done come ( live )
6. 2 wicky ( live )
7. Frosted flake wood ( live )
8. Eden ( live )
9. Vinegar & salt ( live )
10.Sad song ( live )
11.Someone ( live )
12.The world is mine ( live )
13.Sometimes ( live )
14.The last thing i need is you ( radio version )

Hij komt schijnbaar maandag al uit .

Alweer? Das vlot!
Het lijkt me een liveregistratie-album.Zitten een hoop bekende nummers tussen.
pi_13480055
Dat is het ook! Er staan 3 nieuwe nummers op.

Opgenomen tijdens de Sit Down and Listen theatertour.

dinsdag 4 november 2003 @ 08:42:09 #75
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_14366159
zojuist de video van de nieuwe single op mtv gezien

The Last Thing I Need Is You

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')