...en wat gebeurd er onder de dekensquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:49 schreef clauwheee het volgende:
Dido en Roel nu alleen onder een dekentje![]()
Oké, kan. Maar ik vind het wel meevallen hoor. Maar make-up maakt haar wel veel mooierquote:
Klopt niet, maar het is helaas wel zoquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:53 schreef teamlead het volgende:
klopt het dat 2 en 4 op zwart zijn?
Laat ik het zo zeggen, op een klein schermpje is ze veeeeeel mooierquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Oké, kan. Maar ik vind het wel meevallen hoor. Maar make-up maakt haar wel veel mooier![]()
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:54 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kijk wel 4 hoor.
opnieuw opstarten doet wonderenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:54 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kijk wel 4 hoor.
Kijk ff in de OPquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:55 schreef Day het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, op een klein schermpje is ze veeeeeel mooier!
off topic: mag ik van iemand A.U.B. de url van de site waar je alle streams zien.
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:55 schreef Day het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, op een klein schermpje is ze veeeeeel mooier!
off topic: mag ik van iemand A.U.B. de url van de site waar je alle streams zien.
Ingridquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:56 schreef teamlead het volgende:
wie noemde hij nu een kuthoer?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |