quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:39 schreef erikkll het volgende:
Overigens zul je vast wel wat vinden als je op zoek gaat naar spelvouten spelfouten in mijn posts.
Ik bedoel dus de users in dit subforum.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:38 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk een beetje op je nogal neerbuigende spreken over 'PUBers'als je daarmee de gebruikers van dit forum bedoelt, heb ik niks gezegd.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]Pubers (want dat zijn de meeste mensen hier. Jij ook.
quote:pu·ber (de ~ (m.), ~s)
1 iem. in de periode van de puberteit => halfwas
Volgens mij ben je op je 18e wel seksueel volgroeid.quote:pu·ber·teit (de ~ (v.))
1 levensperiode tussen kinderjaren en volwassenheid waarin de seksuele rijping plaatsvindt => apenjaren, rijpingsjaren
"De makkelijkste manier om fouten te vinden is door ze zelf te maken"quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:42 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik 't echt fout had geschreven..
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:44 schreef erikkll het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij ben je op je 18e wel seksueel volgroeid.
quote:
Levensperiode tussen kinderjaren en volwassenheid, ja.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:44 schreef erikkll het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij ben je op je 18e wel seksueel volgroeid.
In mijn reanimatie boek staat dat je vanaf je 8e volwassen benquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Levensperiode tussen kinderjaren en volwassenheid, ja.
En volwassenheid heeft niet alleen met je fysiek te maken, maar ook met je mentale leeftijd, om het zo maar even te noemen.
Je kunt op je achttiende dus nog makkelijk een puber zijn.
Boeken moet je niet geloven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:54 schreef Gabry het volgende:
[..]
In mijn reanimatie boek staat dat je vanaf je 8e volwassen ben![]()
bentquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:54 schreef Gabry het volgende:
[..]
In mijn reanimatie boek staat dat je vanaf je 8e volwassen ben![]()
pff als ik jou moet geloven ben ik nog een puberquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Boeken moet je niet geloven.
Mij wel.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De levensperiode tussen kinderjaren en volwassenheid, ja.
En volwassenheid heeft niet alleen met je fysiek te maken, maar ook met je mentale leeftijd, om het zo maar even te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |