quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:43 schreef TheSorrow het volgende:
Ik wil wel een kusje of neuken Trinity
quote:
Dan watquote:♥Als jullie mij toch niet zouden hebben♥
Zie hierboven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:51 schreef Gizmore het volgende:
Op vrijdag 9 september 2005 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan wat
Je bedoelt dat ik dan niet in de TT had gestaan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zie hierboven.
Ik heb toch mooi antwoord gegeven op je vraag? Nou danAls jullie mij niet zouden hebben...
Dát heb ik niet in de TT gezet!quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik dan niet in de TT had gestaan?
Ik neem aan dat je daar niet op doelde net of welquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dát heb ik niet in de TT gezet!
Ik heb alleen die puntkomma veranderd.
Wanneer is "net"?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je daar niet op doelde net of wel
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zie hierboven.
Ik heb toch mooi antwoord gegeven op je vraag? Nou danAls jullie mij niet zouden hebben...
De vraag of mods kunnen bannen.quote:
Ik weet het zelf eigenlijk ook niet meerquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De vraag of mods kunnen bannen.
Of was dat niet jouw vraag
Anyway, ik ben gewoon onmisbaar.
* _ELMaikel_ zet BB stem op Bupatih wakker worden herhaal Bupatih wakker wordenquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:22 schreef Bupatih het volgende:
Ja hallo, wat wil je met zo'n wachtrij?Er zijn tig wachtenden voor je, Chriz.
Je *Vriendin* was net op tv bij THUIS wat een kop heeft dat kindquote:
Wie? en ik ga even voor de zoveelste keer proberen Ninja Gaiden uit te spelenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je *Vriendin* was net op tv bij THUIS wat een kop heeft dat kind![]()
Een of andere Laura die een modelen wedstrijd had gewonnenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wie? en ik ga even voor de zoveelste keer proberen Ninja Gaiden uit te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |