wel feauteau voor en na.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:22 schreef Imberr het volgende:
woei!!eindelijk eten dalijk!
![]()
en maandag naar de kapper![]()
niet dat die 2 dingen iets met elkaar te maken hebben maar ik heb t maar ff in 1 post gezet
Ok op msn ofzo dat je ze kunt spreken ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met die eerste zin?
Je moet als mod sowieso wel bereikbaar zijn voor de (F)A's en je collega-mods van jouw subforum. En achter de schermen lopen er genoeg topics om contact te hebben met de andere mods, mocht dat nodig zijn.
En bij het solliciteren is altijd maar afwachten of het wat wordt. Als het goed is, krijg je bericht van de (F)A als je het geworden bent en je ziet het natuurlijk altijd terug in MED.
Ooit, Imberr, ooit...quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
van hem of wat? want dan zou een gewone foto ook al leuk zijn![]()
![]()
zoveel laat ik niet veranderen.. alleen ff bijknippen en weer plukjes donkerpaars erinquote:
quote:
Jep, MSN bijvoorbeeld. Ik heb heel wat (ex-)ONZ-mods in mijn lijst staan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ok op msn ofzo dat je ze kunt spreken ?
Want ze moeten je toch bereiken.
de crew kan me wel mailen enzo.
Dat hoeft nu toch niet nog niet?quote:Maar het lijkt me dat ik voor ze toch gemakkelijker bereikbaar moet zijn.
Maar heb niemand van de crew op msn bv.
Nou, afwachten wat de rode knakkers er van vinden.quote:Wil wel graag mod worden.
Klus die me leuk lijkt en waar ik tijd in wil steken
danku voor de info.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jep, MSN bijvoorbeeld. Ik heb heel wat (ex-)ONZ-mods in mijn lijst staan.
En er is natuurlijk ook de mail en IRC waarmee je ze kan bereiken.
[..]
Dat hoeft nu toch niet nog niet?
Pas als je mod bent (áls, hè) dan komt dat vanzelf wel, joh.
[..]
Nou, afwachten wat de rode knakkers er van vinden.
Mijn handtekening geef ik je ooit nog wel eensquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:28 schreef freiss het volgende:
TLK 14.gift.
en zetten natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:31 schreef freiss het volgende:
Het enige leuke aan Mod zijn lijkt mij mijn notes zien.
En topics sluiten natuurlijk.
Mensen die je niet mag flink wat notes erbij gevenquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:31 schreef freiss het volgende:
Het enige leuke aan Mod zijn lijkt mij mijn notes zien.
En topics sluiten natuurlijk.
Ik denk dat alleen FA's en hogere rangen dat kunnenquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:32 schreef Imberr het volgende:
kunnen mods ook bannen trouwens?
keequote:Op vrijdag 9 september 2005 18:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen FA's en hogere rangen dat kunnen
Eetsequote:Op vrijdag 9 september 2005 18:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
keedacht ik al
![]()
edit: ik ga eten![]()
tot straks iedereen![]()
![]()
Kusje?quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:10 schreef Bupatih het volgende:
Aanbid mij, nederige onderdanen.
Jep, de ; veranderd in een :quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:30 schreef Gizmore het volgende:
Heuj, wie heeft de TT aangepast?Bupa neem ik aan? Hulde voor ons aller Bupatih
Nope. Alleen de FA's en A's.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:32 schreef Imberr het volgende:
kunnen mods ook bannen trouwens?
heel fijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jep, de ; veranderd in een :
Alles voor de fans, hè..
[..]
Nope. Alleen de FA's en A's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |