Day de dames, Dido en nathalie hadden het net samen met Rob over Rikkertquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:08 schreef Day het volgende:
Hebben de dames het over Rikkert of Rob?
Echt wel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:13 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
read my lips;
tanja zal er niet uitgaan.
En niet te vergeten Brandt Bier!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:14 schreef BBscanner het volgende:
OMG Ralph gaat het weekbudget uitrrekenuh dat wordt dus weer
3 KG vlammetjes! Volgende week weer tamponstress!![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Day de dames, Dido en nathalie hadden het net samen met Rob over Rikkert
Dido begon er mee dat Rikkert nooit meer de boodschappen moest doen. dat hij te asociaal was, te egistisch of zo, en Rob was het er helemaal mee eens.
hey de politie komt er aan, hoor sirenes
Om het perfect te maken zou het dan nog geweldig zijn als Tanja een poging doet om van Telling een hoek te gevenquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:12 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
bovendien geeft het de paparazi tijd om zich te verzamelen.
lolquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:12 schreef scanman01 het volgende:
Wanneer komt die moeder nou is? (ja, ik pas me taal aan hier)
Jij hebt labello nodigquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:13 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
read my lips;
tanja zal er niet uitgaan.
die grieten vind ik dommer.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:15 schreef Day het volgende:
[..]
Wat doet Rob met die wijven, joh?!
Ongelooflijk. Dit vind ik bijna (BIJNA zeg ik) nog dommer dan Tanja.
De vrijwillige brandweerman.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:12 schreef Skaai het volgende:
Ralph is altijd zo ijverig bezig met van alles en nog wat![]()
Ah, dan was die opermerking van iemand hier onjuist. Okee..quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:10 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat zei hij dan ook tegen Ingrid, niet tegen Nathalie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |