Ze zegt zelf van wel, BB is nu onderweg om haar moeder op te halen die nog even met Tanja mag praten...quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:01 schreef Shirley het volgende:
GAAT TANJA WEG vroeg ik!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:01 schreef Gert het volgende:
Er zitten enkele tientallen malloten naar jullie te kijken overdag.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:01 schreef Shirley het volgende:
GAAT TANJA WEG vroeg ik!
Ze had voor zichzelf al besloten van wel, en toen werd ze in de dagboek kamer geroepen. Vanaf dat moment heb ik niet meer gekeken, maar ik begrijp nu uit de verhalen dat haar moeder langskomt om met haar te praten of ze komt langs om haar op te halen. Beetje onduidelijk dus.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:01 schreef Shirley het volgende:
GAAT TANJA WEG vroeg ik!
JAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:01 schreef Shirley het volgende:
GAAT TANJA WEG vroeg ik!
Sjongejonge....geen contact met de buitenwereld toch>quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze zegt zelf van wel, BB is nu onderweg om haar moeder op te halen die nog even met Tanja mag praten...
Je lijkt Rob wel , met dat toontje, opkankeren.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:01 schreef Shirley het volgende:
GAAT TANJA WEG vroeg ik!
nou ik weet niet wat jij wil betalen maar met 3 klanten lijkt me erg weinigquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze heeft een Opel Manta. Maar voor een volle tank moet je tegenwoordig drie klanten afwerken.![]()
Je maakt toch hopelijk een grapje. Alsjeblieft, zeg dat het een grapje isquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
GETVER!
Rob: 'Mag ik effe zeggen dat je hele mooie borste heb'
Rob is gewoon de grote asso daarquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:03 schreef Day het volgende:
Hoezo is Rikkert asociaal. HIj heeft bijna niks gezegd! En wat hij zei werd door Rob onderuit gehaald.
De week erna. Het gaat niet echt snel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:04 schreef Kolomo het volgende:
Eej, vraagje (sorry als het misschien een dom vraagje is) maar moeten de bewoners komende week ook weer gewoon nomineren? Of pas de week erna weer?
LEES HET BLOG MAAR IS!quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:01 schreef Shirley het volgende:
GAAT TANJA WEG vroeg ik!
Tegen wie zei hij datquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je maakt toch hopelijk een grapje. Alsjeblieft, zeg dat het een grapje is
Nathalie is al twee keer op consult geweest voor een borstvergrotingquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:02 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Rob: "Mag ik zeggen dat je mooie borsten hebt"
..
Nathalie: "Ik ben er ook blij mee"
Ze doen er blijkbaar alles aan om Tanja in het huis te houden. Een bevalling in het huis is toch een hot item, en als je hot item het huis uit gaat is er niet veel meer aanquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:03 schreef Shirley het volgende:
[..]
Sjongejonge....geen contact met de buitenwereld toch>
Volle tank 60 euro, 20 euro per klant had ik ingeschat. Redelijk bedrag toch?quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:04 schreef harrie1 het volgende:
[..]
nou ik weet niet wat jij wil betalen maar met 3 klanten lijkt me erg weinig
dus dat gaat nog wel ff duren
Wat mij betreft mag er een reserve-zwangere in....quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ze doen er blijkbaar alles aan om Tanja in het huis te houden. Een bevalling in het huis is toch een hot item, en als je hot item het huis uit gaat is er niet veel meer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |