tja das tog wel waar!quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Nogal logisch toch. Als die avatar van jou in de OP staat leest niemand meer verder dan dat
Daar ben ik het volledig mee eens.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
Die sin city uitgave ziet er wel erg mooi uit
Ah kijk, Scarlett bezoekt ook het FOK! FTR forum, is dat eens even mooi. Zeg schat, wat is je adres, of kan ik je over een klein half uurtje komen ophalen in Arnemuiden?quote:
Users die zich al een bekend iemand voordoen, zijn zo intens triest.quote:
Ze valt alleen voor modsquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:22 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ah kijk, Scarlett bezoekt ook het FOK! FTR forum, is dat eens even mooi. Zeg schat, wat is je adres, of kan ik je over een klein half uurtje komen ophalen in Arnemuiden?![]()
Pff, jij loopt vast en zeker een blauwtje.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze valt alleen voor mods.
Als ik die had, dan zou ik hier niet zittenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:27 schreef RuneRose het volgende:
Heb jij als mod geen goede tips, SoK?![]()
Ik kan natuurlijk elke week een brief gaan schrijven, ze kan me toch niet voor altijd blijven negeren.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Dan krijg je een standaardbrief terug met standaardantwoord van haar managing bureau die alle fanmail-schrijvers krijgen .
Mijn brief gaat gewoon zo speciaal worden omdat het niet zo'n zeikbrief gaat worden, niet zo stop tien miljoen kilo veren in Scarlett haar achterste. Het word gewoon een lekker normale brief, die je bij wijze van spreken gewoon naar je vakantie vriendin van afgelope zomer zou kunnen sturen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:55 schreef Hare het volgende:
Maar wat maakt jouw brief zo heel speciaal dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |