Rikkert had graag de Rob-rol willen overnemen, maar dat lukt gewoon niet, iedereen wandelt over hem heen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Rikkert ergert zich dood .
Hij denkt nu had ik die anderen er maar nooit bij geroepen.
Grootvader zelfs...quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Rob voelt zich echt de papa daar he .
Je ziet dat onderanderen Ralph en Roel zich er dood aan ergeren.
Dat heeft ie ook niet. Die Chantal kwam opeens naar binnenlopen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Rikkert ergert zich dood .
Hij denkt nu had ik die anderen er maar nooit bij geroepen.
Ja, en dan een gezamenlijke zondebok nemen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:10 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Mannetjes als Rob, druk, overtuigingskracht, klein, verkeerd zelfbeeld, en goed met mensen. Zulke mensen doen het goed in Duitsland.
"jamaar rob, jij wilt ook niet dat tanja weg gaat en dat gebeurt toch! sjembekquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:10 schreef -Delta- het volgende:
Rob: Ik rook niet en drink niet, ik wil gewoon goed eten, KLAAR!
"Niet 10 kratten bier en dat soort dingen"
Rob![]()
ja, zoals tanjaquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, en dan een gezamenlijke zondebok nemen.
En concluderen dat die dood moet![]()
Tanja!quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, en dan een gezamenlijke zondebok nemen.
En concluderen dat die dood moet![]()
als in metafoor voor?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
God ja, Cato!
Beteknt dit nu ook dat Dido pleite moet van jou milagro?
Ze moeten dat ook niet pikken!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Rob voelt zich echt de papa daar he .
Je ziet dat onderanderen Ralph en Roel zich er dood aan ergeren.
Zijn outcoming bedoel je ;-) :-)quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarom vertelt Rikkert niet aan iemand waar hij mee zit ?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:13 schreef newsman het volgende:
Rob wil leverworst: "Goede keuze Rob, daar zitten hersenen in "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |