Roel heeft het tijdens de Live-uitzending verteldquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:28 schreef Kolomo het volgende:
Dju, je mist een boel als je 24 uur afwezig bent. Ben flink aan het bijlezen.
Kan iemand mij vertellen of de overige bewoners nu op de hoogte zijn van de opdracht die Roel had? Ik las wel dat het hem gelukt was.Maar ik dacht, je weet maar nooit, misschien vertellen ze niet dat er nog een extra opdracht aanzat zodat Roel blijft zitten met zijn niet-meehelpen-indruk.
Helemaal met je eens, er moet een einde komen aan dat softie gedoe in het huis.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Prachtig. Ik hoop dat dat gaat botsen en dan kan ik je verzekeren dat ik voor Roel ben
Het is nu dus ook wachten tot dat Roel zich echt tegen Rob keert.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist!![]()
Roel laat zich niet piepelen, dat voelt Rob dóndersgoed aan. Sterker nog: Rob is een beetje báng van Roel. Want hij weet dat als hij Roel echt tegen zich krijgt, zijn leiderschap op het spel staat. Kijk ook naar de -zeker voor Robs doen- wat kruiperige wijze waarop hij onlangs het misverstand rond het fietsen oploste met hem.
Oh ja wel hoor, als Rob er niet zou zijn of wat minder dominant zou zijn, is Roel echt wel een leider.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Roel is geen leiderstyp.
Hij accepteert weinig tot geen autoriteit, wat niet wil zeggen dat het dan zelf ook een leider is.
Roel is meer een eenling
Omdat HIJ het niet lust.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:32 schreef Darklight het volgende:
Waarom wil Rob geen pizza's?
Maar dan wel een hééééél klein beetje hè?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:31 schreef itsme het volgende:
Ik vind het echt een beetje zielig hoor, Tanja
Ik zat er net aan te denken... zit te wachten tot ze omtuimelt...quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:29 schreef Bergie het volgende:
Volgens mij gaat Tanja zich zo verdrinken in de vijver.....
Ze weet alleen nog niet helemaal hoe ze dat moe doen!
heerlijk toch, er moet veel meer ruzie zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:31 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Wat is Rob een autoritaire, bij dictoriale mongeaul!
Nou, voor het eerst deze serie leef ik met haar mee. Ze wordt nu wel erg door de groep afgestoten en voor het eerst heb ik iets gemeenschappelijks met haar: Dat gezeik over het eten boeit me totaal niet!quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:31 schreef itsme het volgende:
Ik vind het echt een beetje zielig hoor, Tanja
Nathalie deed anders ook een aardige poging er bovenuit te komen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:21 schreef -Delta- het volgende:
Er bestaan weinig normale leiders, mensen die graag leiden zijn zo zeker van zichzelf en houden er gewoon van om alles te bepalen en gedragen zich als een dictator.
Misschien ontstaat er straks ook een ruzie, omdat mensen Rob beu zijn![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:32 schreef teun911 het volgende:
Maar dat snap ze waarschijnlijk niet eens. Die denkt echt dat Big Sister haar vrij moet laten ofzo.
Ja maar dat mens wekt ook geen indruk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:34 schreef svann het volgende:
[..]
Nathalie deed anders ook een aardige poging er bovenuit te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |