Juist!quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar als Roel zegt Knakworstjes en ijs dan is Rob plots stil
Tja, alles wat ie doet he: ademenen en eten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:25 schreef jwklopman het volgende:
jezus wat een gezeik van die rob over dat voedsel. Een normaal persoon zou kunnen zeggen ik leef niet op één been, maar dat gaat voor hem niet echt op hé.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die Natte Alie hangt me trouwens ook de keel uit![]()
Mee-eens.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist!![]()
Roel laat zich niet piepelen, dat voelt Rob dóndersgoed aan. Sterker nog: Rob is een beetje báng van Roel. Want hij voelt aan dat als hij Roel echt tegen zich krijgt, zijn leiderschap op het spel staat. Kijk ook naar de -zeker voor Robs doen- wat kruiperige wijze waarop hij onlangs het misverstand rond het fietsen oploste met hem.
Is dat een hondje op z'n t-shirt?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:26 schreef scanman01 het volgende:
Ralph vindt het wel vermakelijk
[afbeelding]
idd, vanavond is ze weer lekker alleen thuis, samen met haar hondquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:19 schreef Peter6000 het volgende:
Tan heeft het moeilijk op stream 3.
(vast aanleiding voor een stroom denigrerende opmerkingen)
Roel en Rob zijn de enige 2 leider-types in BB.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist!![]()
Roel laat zich niet piepelen, dat voelt Rob dóndersgoed aan. Sterker nog: Rob is een beetje báng van Roel. Want hij weet dat als hij Roel echt tegen zich krijgt, zijn leiderschap op het spel staat. Kijk ook naar de -zeker voor Robs doen- wat kruiperige wijze waarop hij onlangs het misverstand rond het fietsen oploste met hem.
ja ik geloof dat het gister in de live uitzending opgebiegt isquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:28 schreef Kolomo het volgende:
Dju, je mist een boel als je 24 uur afwezig bent. Ben flink aan het bijlezen.
Kan iemand mij vertellen of de overige bewoners nu op de hoogte zijn van de opdracht die Roel had? Ik las wel dat het hem gelukt was.Maar ik dacht, je weet maar nooit, misschien vertellen ze niet dat er nog een extra opdracht aanzat zodat Roel blijft zitten met zijn niet-meehelpen-indruk.
Ja, dat weten ze al, heeft die gisteravond al verteld tijdens de liveshowquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:28 schreef Kolomo het volgende:
Dju, je mist een boel als je 24 uur afwezig bent. Ben flink aan het bijlezen.
Kan iemand mij vertellen of de overige bewoners nu op de hoogte zijn van de opdracht die Roel had? Ik las wel dat het hem gelukt was.Maar ik dacht, je weet maar nooit, misschien vertellen ze niet dat er nog een extra opdracht aanzat zodat Roel blijft zitten met zijn niet-meehelpen-indruk.
Prachtig. Ik hoop dat dat gaat botsen en dan kan ik je verzekeren dat ik voor Roel benquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist!![]()
Roel laat zich niet piepelen, dat voelt Rob dóndersgoed aan. Sterker nog: Rob is een beetje báng van Roel. Want hij weet dat als hij Roel echt tegen zich krijgt, zijn leiderschap op het spel staat. Kijk ook naar de -zeker voor Robs doen- wat kruiperige wijze waarop hij onlangs het misverstand rond het fietsen oploste met hem.
Leuk ruzie Rob doorgaan met zeuren.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:25 schreef jwklopman het volgende:
jezus wat een gezeik van die rob over dat voedsel. Een normaal persoon zou kunnen zeggen ik leef niet op één been, maar dat gaat voor hem niet echt op hé.
Roel is geen leiderstyp.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Roel en Rob zijn de enige 2 leider-types in BB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |