mee eens maar er is een groot verschil tussen een leider en een dictatorquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Door hem zijn dingen wel goed geregeld en is het niet zo'n grote chaos.
In een groep heb je nou eenmaal een leider type nodig, anders gilt 12 man door elkaar heen.
Een leider ok, maar Rob gedraagt zich nu niet als een echte leider. Alleen wat hij wil gebeurt er, Joost moet zijn kop houden en ons Robke zegt wel even waar ze het geld aan gaan uitgeven. Hij schopt me nu echt tegen het zere been.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
In een groep heb je nou eenmaal een leider type nodig, anders gilt 12 man door elkaar heen.
Dat kan ook op een andere manier. Ik blijf zelf ook graag enigszins in de luwte, prima als een ander de boel een beetje coördineert. Maar iemand die zó graag en nadrukkelijk leider WIL zijn, zou ik absoluut niet accepteren. Die creëért chaos, daar zorg ik dan wel voor.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:20 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Rikkert wil 17 pakken melk bestellen waarop Joost reageert :"JEZUS, dan kun je beter een koe kopen!!"
Die wil toch juist vertrekken?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:20 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Rikkert wil 17 pakken melk bestellen waarop Joost reageert :"JEZUS, dan kun je beter een koe kopen!!"
Er bestaan weinig normale leiders, mensen die graag leiden zijn zo zeker van zichzelf en houden er gewoon van om alles te bepalen en gedragen zich als een dictator.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:20 schreef itsme het volgende:
[..]
mee eens maar er is een groot verschil tussen een leider en een dictator
Ze gaan oefenen voor chimpansee's...... gelukkig hoeft Natte lie dan geen moeite te doenquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
26x 5 bananen ?
Jezus man dat is toch niet normaal![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:20 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Een leider ok, maar Rob gedraagt zich nu niet als een echte leider. Alleen wat hij wil gebeurt er, Joost moet zijn kop houden en ons Robke zegt wel even waar ze het geld aan gaan uitgeven. Hij schopt me nu echt tegen het zere been.
Voor de beeldvorming...quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:19 schreef Peter6000 het volgende:
Tan heeft het moeilijk op stream 3.
(vast aanleiding voor een stroom denigrerende opmerkingen)
Dat is natuurlijk uitgekozen, anders is er geen hol aan; 12 bewoners die als makke lammetjes wachten tot er iemand leiding neemt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:20 schreef Gert het volgende:
Dat kan ook op een andere manier. Ik blijf zelf ook graag enigszins in de luwte, prima als een ander de boel een beetje coördineert. Maar iemand die zó graag en nadrukkelijk leider WIL zijn, zou ik absoluut niet accepteren. Die creëért chaos, daar zorg ik dan wel voor.
Maar ja, die bewoners vreten het.![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:23 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Rob:"We kunnen blikken soep nemen OF! we maken verse soep, WANT dan zijn we.. eh... tja, net zoveel kwijt"
Als ze het kind nu nog kon cancelen, dan ze het gerust nog doen ook.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor de beeldvorming...
[[url=http://img134.imageshack.us/img134/8431/mwsnap3856ua.th.jpg]afbeelding][/URL]
Antwoord Roel: Maar wel meer afwasquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:23 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Rob:"We kunnen blikken soep nemen OF! we maken verse soep, WANT dan zijn we.. eh... tja, net zoveel kwijt"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |