quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:11 schreef erodome het volgende:
Brrrrrrrr, je zet het weer heerlijk neer...
Wat als je kontje volgespoten is?
Nou niets, dat gaat er bij de eerst volgende toiletgang wel uit en als je wilt weten hoe dat voelt en hoe dat eruit ziet, ik zou zo zeggen, zoek een lekkere boy op en laat je kont volspuiten.
Najah, zeg die jongen mag toch best weten hoe dat voelt?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:11 schreef erodome het volgende:
Nou niets, dat gaat er bij de eerst volgende toiletgang wel uit en als je wilt weten hoe dat voelt en hoe dat eruit ziet, ik zou zo zeggen, zoek een lekkere boy op en laat je kont volspuiten.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:11 schreef erodome het volgende:
Maar het lekt er niet uit ofzo?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:11 schreef erodome het volgende:
wat ben jij anaal uitgewoont????quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:12 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Najah, zeg die jongen mag toch best weten hoe dat voelt?
Niet iedereen is zulks een hoer en gaat per week met 20 verschillenden mannen naar bed.
volgens mij voel jij het allang niet meer en is jouw kont dik uitgewoond
quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:12 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Niet iedereen is zulks een hoer en gaat per week met 20 verschillenden mannen naar bed.
Ik kreeg een erectie toen ik het me voorstelde.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:15 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Laatst had ik m'n vriendin d'r kont volgespoten, en lopen we een uurtje daarna in de winkel, zegt ze zo van kutik ben ongesteld, kijkt ze thuis was het mijn cum wat d'r reet uitlekte
.
Bladiebladiebla.....quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:12 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik moest er zelf van poepenquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik kreeg een erectie toen ik het me voorstelde.
Nope, dat blijft niet open staan hoorquote:
Ik kom met één bedpartner zeer goed aan mijn sexuele trekken, dat jij daar nou tig verschillende voor nodig hebt is kut voor jou, maar ik heb het zo perfect naar mijn zin hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Bladiebladiebla.....
Ja hoor, ik ga met 20 verschillende mannen per week naar bed, dat kan makkelijk in die paar uurtjes dat mijn zoon er niet is, tussen alle andere dingen door die ik doe in mijn leven...
Dat jij nou zo kansloos bent dat geen enkele meid je ziet staan kan ik niets aan doen, dus hou je frustie gedrag bij je.
Mijn kont wordst idd regelmatig uitgewoont, lekker joh en als je maar iets zou weten van anatomie zou je niet zo dom blaten.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Bladiebladiebla.....
Ja hoor, ik ga met 20 verschillende mannen per week naar bed, dat kan makkelijk in die paar uurtjes dat mijn zoon er niet is, tussen alle andere dingen door die ik doe in mijn leven...
Dat jij nou zo kansloos bent dat geen enkele meid je ziet staan kan ik niets aan doen, dus hou je frustie gedrag bij je.
Mijn kont wordst idd regelmatig uitgewoont, lekker joh en als je maar iets zou weten van anatomie zou je niet zo dom blaten.
Blijkbaar heeft hij toch een gevoelig snaartje geraakt bij mevrouw de moddereterquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:19 schreef erodome het volgende:
Wat ben jij eng zegquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Nope, dat blijft niet open staan hoor![]()
Dat zou niet zo heel handig zijn aangezien andere dingen er dan ook gewoon uit zouden kunnen komen
Denk dat maar weinig mensen aan anale seks zouden doen als dat het geval was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |