abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30423079
ik vraag me wel eens af wat er dan gebeurd, voel je de sperma glijden als een soort van diarree die je niet kunt ophouden?
of ga je meteen naar de wc om te kakken, geeft dat dan niet van die ranzige natte knetterscheten aangezien je er een hoop lucht inpompt tijdens de sex al. is het dan nog steeds wit of lichtelijk bruin?

laat je het zitten en lek je lekker in ondergoed/bed?

ik vroeg het me alleen af
Islam=facisme
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:08:41 #2
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_30423101

Mooie TT
Wallahjeweettog
pi_30423106
dude!!!!

Een creampie daarintegen is wel weer geil.

vrijdag 9 september 2005 @ 15:10:25 #4
106587 roadronner
compesce mentem
pi_30423159
Ik kan me voorstellen dat je wel eens wilt weten hoe dat voor de ander moet zijn, zonder meteen de heaumeau uit te gaan hangen (om er op die manier achter te komen )
Carpe Noctem
pi_30423171
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_30423175
naja, ik wil het hele proces in details wel eens weten.
Islam=facisme
pi_30423177
Brrrrrrrr, je zet het weer heerlijk neer...

Wat als je kontje volgespoten is?
Nou niets, dat gaat er bij de eerst volgende toiletgang wel uit en als je wilt weten hoe dat voelt en hoe dat eruit ziet, ik zou zo zeggen, zoek een lekkere boy op en laat je kont volspuiten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_30423206
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:11 schreef erodome het volgende:

Nou niets, dat gaat er bij de eerst volgende toiletgang wel uit en als je wilt weten hoe dat voelt en hoe dat eruit ziet, ik zou zo zeggen, zoek een lekkere boy op en laat je kont volspuiten.
ghehehe.
pi_30423251
quote:

Najah, zeg die jongen mag toch best weten hoe dat voelt?
Niet iedereen is zulks een hoer en gaat per week met 20 verschillenden mannen naar bed.
volgens mij voel jij het allang niet meer en is jouw kont dik uitgewoond
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_30423274
quote:

dat wil ik zo dus niet te weten komen.
ik ben gewoon benieuwd hoe de dames de "aanval" verwerken.

laat je dan van die knetterscheten? is je keutel wit? glijdt hij er makkelijker uit?
Islam=facisme
pi_30423282
Vote erodome for president
There comes a time every man needs a woman.Satisfy my soul.Touch me softly.Energize me.Take full control.Let my sweet love come a tumbling in.Discover new uprising.I'll push the wood,blaze the fire.Your love I desire.
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:13:54 #12
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_30423286
quote:

Maar het lekt er niet uit ofzo?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_30423317
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:12 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Niet iedereen is zulks een hoer en gaat per week met 20 verschillenden mannen naar bed.
wat ben jij anaal uitgewoont????
There comes a time every man needs a woman.Satisfy my soul.Touch me softly.Energize me.Take full control.Let my sweet love come a tumbling in.Discover new uprising.I'll push the wood,blaze the fire.Your love I desire.
pi_30423345
quote:

[..]

vrijdag 9 september 2005 @ 15:15:42 #15
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_30423353
Laatst had ik m'n vriendin d'r kont volgespoten, en lopen we een uurtje daarna in de winkel, zegt ze zo van kut ik ben ongesteld, kijkt ze thuis was het mijn cum wat d'r reet uitlekte .
pi_30423390
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:15 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Laatst had ik m'n vriendin d'r kont volgespoten, en lopen we een uurtje daarna in de winkel, zegt ze zo van kut ik ben ongesteld, kijkt ze thuis was het mijn cum wat d'r reet uitlekte .
Ik kreeg een erectie toen ik het me voorstelde.
pi_30423454
quote:

[..]

Bladiebladiebla.....

Ja hoor, ik ga met 20 verschillende mannen per week naar bed, dat kan makkelijk in die paar uurtjes dat mijn zoon er niet is, tussen alle andere dingen door die ik doe in mijn leven...

Dat jij nou zo kansloos bent dat geen enkele meid je ziet staan kan ik niets aan doen, dus hou je frustie gedrag bij je.

Mijn kont wordst idd regelmatig uitgewoont, lekker joh en als je maar iets zou weten van anatomie zou je niet zo dom blaten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:20:19 #18
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_30423484
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:16 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Ik kreeg een erectie toen ik het me voorstelde.
Ik moest er zelf van poepen
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_30423503
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:13 schreef Molluck het volgende:

[..]

Maar het lekt er niet uit ofzo?
Nope, dat blijft niet open staan hoor

Dat zou niet zo heel handig zijn aangezien andere dingen er dan ook gewoon uit zouden kunnen komen
Denk dat maar weinig mensen aan anale seks zouden doen als dat het geval was
pi_30423518
ruzie aub ergens anders. ik ben alleen geinterresseerd in de ontwikkelingen die zich in en rond uw aarjes afspelen na de anale daad!
Islam=facisme
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:21:57 #21
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_30423540
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:19 schreef erodome het volgende:

[..]

Bladiebladiebla.....

Ja hoor, ik ga met 20 verschillende mannen per week naar bed, dat kan makkelijk in die paar uurtjes dat mijn zoon er niet is, tussen alle andere dingen door die ik doe in mijn leven...

Dat jij nou zo kansloos bent dat geen enkele meid je ziet staan kan ik niets aan doen, dus hou je frustie gedrag bij je.

Mijn kont wordst idd regelmatig uitgewoont, lekker joh en als je maar iets zou weten van anatomie zou je niet zo dom blaten.
Ik kom met één bedpartner zeer goed aan mijn sexuele trekken, dat jij daar nou tig verschillende voor nodig hebt is kut voor jou, maar ik heb het zo perfect naar mijn zin hoor .
pi_30423566
quote:

[..]

Bladiebladiebla.....

pi_30423588
quote:

Blijkbaar heeft hij toch een gevoelig snaartje geraakt bij mevrouw de moddereter .
pi_30423654
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:20 schreef erodome het volgende:

[..]

Nope, dat blijft niet open staan hoor

Dat zou niet zo heel handig zijn aangezien andere dingen er dan ook gewoon uit zouden kunnen komen
Denk dat maar weinig mensen aan anale seks zouden doen als dat het geval was
Wat ben jij eng zeg
pi_30423658
En dan noem je jezelf Dark Dancer. Hoeveel ironie kan er in je nickname zitten...
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')