Ten eerste heb ik m nog niet ( maar ben wel op zoek, thug2r iemandquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:09 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik ga er morgen 1 halen, maar ga absoluut geen puzzel spelletjes kopen, dat is voor homo's. ik bedoel persoonlijk ga ik dan voor Midnight club dub 3, dat zijn ook spellen waarvoor je een normale console hebt. persoonlijk vind ik dat juist wat de revolutie is, ps2 op zak, en niet een zo veelste versie van een gameboy(niveau).
ga jij maar weer lekker verder puzzellen.
Lumines en Virtua Tennis zijn imho ook gewoon de leukste games op de psp, en niet van die grafisch intense games ala Midnight Club 3, welke (vaak) gewoon rechtstreeks ports van hun console versies zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:27 schreef devv05 het volgende:
Oh en Lumines neem ik er dan denk wel bijLijkt me gewoon fun, graphics zijn ook niet altijd alles
Nog niet gespeeldquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:30 schreef H.Flick het volgende:
Je vergeet Everybody's Golf. Dat is op het moment mijn meest gespeelde PSP game. Het is gewoon zo verslavend
Nee jij komt in dit topic lekker intelligent overquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
( je brengt het alleen alsof je een iq van 20 hebt though )
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee jij komt in dit topic lekker intelligent over
Zoek maar opquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
![]()
Nee, jij staat in de Gouden Gids ?
Vet ouwe! Hopelijk loopt ie niet vast net als de echt windows.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:18 schreef BIGGI het volgende:
http://www.winpsportal.com/demo/
http://www.winpsportal.com/
hij wordt steeds uitgebreider!
Ach dan is het wel realistischquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:45 schreef nlboy het volgende:
[..]
Vet ouwe! Hopelijk loopt ie niet vast net als de echt windows.![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:35 schreef Sickert het volgende:
zo ff mn berichtje over mgs Ac!d ook hier
[afbeelding]
mgs ac!d is een leuke game!!![]()
Lees de spoilers niet als je de game wil gaan halen en lees ze wel als je twijfelt!
voor het eerst dat ik turned based speel maar dit spel owned!! erg leuke gameplay dmv kaarten deck
die je per map kunt verzamelen en ze dan later met je verdiende punten kunt kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]
en sommige stukjes zijn echt creepyMan, ik ben al dik 12 uur bezig met het spel, en nog steeds geen einde in zicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het verhaal word ook best goed.. ben nu zo'n 3 uur onderweg (op t gemakje [afbeelding])
en elke map is een uitdaging om zonder kleerscheuren heen te komen
het leukste is om niet gezien te worden dit is lastig omdat je maar een bepaald aantal kaarten hebt, je kunt er wel 2 omwisselen aan het begin van je beurt alleen moet je dan wel weer wachten op je tegenstander
enige jammere vind ik de dialogen tussen de personen![]()
deze kunnen lang duren soms wel 15 minuten
(mgs fans weten dat dit niks is en je bij mgs3 op een gegeven moment 45 minuten naar je scherm zit te staren)
maar het zijn tekst dialogen met 2 plaatjes van de personen die met elkaar een gesprek voeren.
dit is het enige jammere aan het spel vind ik![]()
verder is de gameplay top!!
MGS in een turned based jasje![]()
[afbeelding]
tevens *tvp*
----
hmm al stuk beter dan de minuut in de US/JPN versie. Dan ga ik toch maar voor midnight als ik tussen dat spel en een puzzelspel moet kiezenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Triest figuur ben jij zeg. De game krijgt niet voor niks de hoogste cijfers qua psp games
. Ga jij maar lekker wachten totdat je race geladen is, dat duurt wel 15 seconden ofzo
.
Spel ownt jou, je kunt er volgens mij gewoon geen reet van.
Wat een geblaat dudequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:18 schreef Onsokumaru het volgende:
ok.. true true..ik heb het gevonden op het internet..
wat dan nog.. ik ben zelf niet rijk dat ik iedere maand een spel kan kopen..
Ik behoor niet tot de groep die gratis een spel kunnen spelen..
Veel peupel die hier foei roepen ..moeten nie janken en moeten toegeven dat dit bestaat..en dat je niet eromheen kan lopen..
Af en toe lijk deze forum op zo`n amerikaanse forum waar veel dingen al taboe is en gelijk word weg geedit , omdat men dat niet mag weten.
Omdat dan de grote bobos zweet op hun voorhoofd krijgen..dat er meer mensen ook zo gaan denken..
.
Mag ik.. of mogen wij..dan isoniet draaien..
Omdat sony het verbied.. ??
Sony verbied nix.. ze zijn blij dat het bestaat.. zo verdienen ze tonnen aan de psp..
Ze halen goud binnen met homebrew.. hardwarematig..
ok. die gasten die de games maken .. die zijn zwaar de lul.. maar daar geeft sony geen fuck om..
Want die zijn al binnen..
ok.. genoeg ..
Is ook zo met de hardeschijven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:27 schreef __Saviour__ het volgende:
oe wat een nepperij, koop je een 1Gig memorystick, blijkt het maar 950MB te zijn![]()
Ik 'leen' ze ook, maar als de game mij aanspreekt koop ik die meteen. Vooral nu met die actie van FRS is dat voordelig. (gewoon vrienden zoeken en dan allemaal 1 game uitkiezen)quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:18 schreef Onsokumaru het volgende:
-lap tekst over zielige jongen die geen zin heeft geld uit te geven aan games en zo gamebedrijven failliet laat gaan-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |