'Games for Windows' moet dus net als Playstation een gaming platform worden met bijbehorende doosjes (zoals de Gamecube/PS2 randen ed.), en dat binnen 18 maanden.quote:Microsoft: ‘We’ve been killing PC gaming’
“It’s our biggest ever investment in Windows gaming,” said product manager Kelly Stanmore. “The Windows business is down 10 per cent year-on-year and we’ve lost shelves of space. We’re killing off that community without the retail support.”
“We’re putting the ‘game’ back in Windows,” explained group manager Chris Donohue. “We’re over the hump with Xbox 360 so now ready to build Windows as a platform.”
Key to this is a bespoke retail concept, offering Xbox 360 and Games for Windows titles, plus a cross-compatible range of peripherals, integrating the gaming experience..
Meer in sync met de andere gaming platformsquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:31 schreef clowncloon het volgende:
Waarom is dat een leuke keuze?
dus in plaats van 1 crappy OS van 2 gb heb ik straks 2 x crappy OS van 3 gb? mmmm I'll pass!quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:46 schreef Fliepke het volgende:
Er wordt wel vaker om geroepen en het is ook absoluut geen slecht idee.
Maak het mogelijk om windows te booten in een "game"-stand. Waarbij alle crap uitstaat en je veel meer performance uit je systeem kan halen. Dat zou echt enorm fijn zijn.
Okay, ga dan maar op linux gamen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:48 schreef clowncloon het volgende:
[..]
dus in plaats van 1 crappy OS van 2 gb heb ik straks 2 x crappy OS van 3 gb? mmmm I'll pass!
nee want dan moet hij zijn schijf partionerenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:49 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Okay, ga dan maar op linux gamen.!
Van mij mogen ze ook gewoon een game-editie uitbrengen dan. Je hebt al een pro-editie, een studenten-editie, maar ik gebruik windows voornamelijk om op te gamen. Mogen ze WMP en IE er af laten. Zet ik er wel MSword op en Excel en verder heb ik niks van ze nodig.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:24 schreef Wokkel1982 het volgende:
MIsschien kunnen Heer Gates zijn medewerkers wel iets uitdokteren om Windows in een gamestand te booten.![]()
![]()
Het is volgens mij meer qua doosjes etc. dan de windows software. Wellicht gaan ze games wat beter ondersteunen met Vista ofzo, maar het grote verschil wordt de PC/Windows neerzetten als een platform naast PS2, NGC en XB.quote:Op zondag 11 september 2005 10:35 schreef Rodie83 het volgende:
Windows is als gaming platform nergens zonder drivers. Drivers die niet door MS worden uitgebracht. Dus ik vraag me ten zeerste af hoe je je eigen OS dan als gaming platform kan zien.
Een gaming platform waarbij je driekwart zelf nog moet invullen, dat wel ja.
Dat bedoel ik dus. Hoe kan je Windows nou naast een platform als xbox/ps2/ngc zetten? De laatste 3 zijn gesloten platformen. Als je een PS2 hebt en je koopt een spel, dan weet je zeker dat ie het gaan doen. Met xbox en NGC net zo.quote:Op zondag 11 september 2005 10:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Het is volgens mij meer qua doosjes etc. dan de windows software. Wellicht gaan ze games wat beter ondersteunen met Vista ofzo, maar het grote verschil wordt de PC/Windows neerzetten als een platform naast PS2, NGC en XB.
Inderdaad... maar als ik een FPS speel, gebruik ik ook vaak programma's als TeamSpeak en dergelijken. Die zouden dan onmogelijk opgestart kunnen worden, toch? Ik moet het in ieder geval allemaal nog zien... hoewel het veelbelovend overkomt, die quote in de openingspostquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:46 schreef Fliepke het volgende:
Er wordt wel vaker om geroepen en het is ook absoluut geen slecht idee.
Maak het mogelijk om windows te booten in een "game"-stand. Waarbij alle crap uitstaat en je veel meer performance uit je systeem kan halen. Dat zou echt enorm fijn zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |