Ik ben er vanavond nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vanavond ben ik er heel misschien![]()
En ynske is dr nog
hoe zou dat nu komenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het was vaak GC SC
Maar die blijven achter op ons idd
Treurig![]()
ik misschien ligt eraan of ik vertraging enzo hebquote:
zal ik m even voor je aanpassen in PSquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:03 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
omdat die te groot is qua formaat![]()
Mja, fles en D. zijn niet meer snelquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het was vaak GC SC
Maar die blijven achter op ons idd
Treurig![]()
die zijn gewoon fucking irritant....quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:22 schreef babus het volgende:
Wat is er zo ernstig aan CapS
gefeliciteerd nijntjequote:Op vrijdag 9 september 2005 14:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
de baby leeft, spartelt in het rond en is voor zover we weten gezond, ik ook![]()
En mijn verloofde ligt te ronken in zijn bed met zijn mond open, de schat is doodmoe![]()
en jij bent een nerdquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:23 schreef Elcaro het volgende:
[..]
die zijn gewoon fucking irritant....
net als jij btw...
ook niet... vanavond verjaardag...quote:
En jij een wiggaquote:
subtielquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:23 schreef Elcaro het volgende:
[..]
die zijn gewoon fucking irritant....
net als jij btw...
Yep, ik ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:26 schreef Godlike02 het volgende:
Dus rustig avondje
subtiel is my middle namequote:
Nee, het was al begonnenquote:
looks like itquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:26 schreef Godlike02 het volgende:
Dus rustig avondje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |