Ja, die bedoelde ik..quote:Op zondag 26 februari 2006 17:22 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Neem aan dat je Morrowind bedoeld.
GOTY is een algemene term.
Ach ja, verder, als je verder wil gaan. Maar het verhaal is toch niet boeiendquote:Op maandag 27 februari 2006 15:10 schreef kepler het volgende:
dit is dus echt een die-hard RPG? Dus ook met levellen enzo voordat je verder kan?
Het is heel moeilijk om te zeggen of je een Elder Scrolls game wel gaat trekken of niet. De gameplay zal heel anders zijn dan die van Fable, waar Fable een beetje hakken en simpel upgraden is wordt dit een game met relatief weinig actie en een ingewikkeld skills systeem. De nadruk van dit spel ligt dan ook niet echt op het vechten, maar meer op het ronddwalen door de wereld, items bemachtigen waarmee je wapens/magic kunt upgraden en personages aanspreken die soms een quest voor je hebben.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:10 schreef kepler het volgende:
jullie maken het er niet makkelijker op
dit is dus echt een die-hard RPG? Dus ook met levellen enzo voordat je verder kan? Ik heb het inderdaad niet heel erg op oneindig veel opties om je karakter aan te passen/verbeteren...
Beetje ronddolen, bloemetjes kijken, dorpje tegenkomen, questjes doen, zelf spells maken,etcquote:Op maandag 27 februari 2006 15:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Ach ja, verder, als je verder wil gaan. Maar het verhaal is toch niet boeiend.
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:42 schreef pkwarts het volgende:
Ik wacht met smart op de eerste mensen die dit spel kopen nav de screens en het voor een zacht prijsje van de hand doen
zou het op zich knap vinden als ze er een demo van uitgeven, lijkt me vrij lastig omdat het 1 grote wereld isquote:Op maandag 27 februari 2006 15:42 schreef kepler het volgende:
hopelijk komt er een demo, maar dat zal wel niet..
Precies dat is altijd het leukste aan de Elder Scrolls. Eigenlijk kun je wel zeggen dat ze geen kaas gegeten hebben van gameplay. IJzeren regel is dat je de speler alleen het gevoel van vrijheid moet geven. En er dan alles op richten om ze toch een bepaalde kant op te trekken, daar zijn hele intelligente technieken ('cues') voor. De enige cues die ze bij Elder Scrolls gebruiken is vage aanwijzingen in een richting op te geven aan de hand van een slap verhaal. Conclusie, je gaat gewoon je eigen weg en trekt je niets meer aan van het eigenlijke spel.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:38 schreef Tain het volgende:
Beetje ronddolen, bloemetjes kijken, dorpje tegenkomen, questjes doen, zelf spells maken,etc
daarom verwacht ik ook geen demo... maar ik hoop het welquote:Op maandag 27 februari 2006 15:48 schreef Tain het volgende:
[..]
zou het op zich knap vinden als ze er een demo van uitgeven, lijkt me vrij lastig omdat het 1 grote wereld is
Bij Gothic was dat ook zo, daar werden gewoon onzichtbare grenzen in de demo gestopt. Dit is de demo, je kunt niet verder. Zoiets.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:48 schreef Tain het volgende:
[..]
zou het op zich knap vinden als ze er een demo van uitgeven, lijkt me vrij lastig omdat het 1 grote wereld is
100+ hours gameplay..... als ik klaar ben met bloementjes kijken ben je de eerste die het hoort in 2007 !quote:Op maandag 27 februari 2006 15:42 schreef pkwarts het volgende:
Ik wacht met smart op de eerste mensen die dit spel kopen nav de screens en het voor een zacht prijsje van de hand doen
Oh, jij zal je er best mee kunnen vermaken, op jou doel ik dan ook nietquote:Op maandag 27 februari 2006 16:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
100+ hours gameplay..... als ik klaar ben met bloementjes kijken ben je de eerste die het hoort in 2007 !
Heb je in Gothic net zoveel vrijheid als met TES?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Bij Gothic was dat ook zo, daar werden gewoon onzichtbare grenzen in de demo gestopt. Dit is de demo, je kunt niet verder. Zoiets.
Klopt.. in het boekje staat ook:quote:Op maandag 27 februari 2006 15:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Precies dat is altijd het leukste aan de Elder Scrolls. Eigenlijk kun je wel zeggen dat ze geen kaas gegeten hebben van gameplay. IJzeren regel is dat je de speler alleen het gevoel van vrijheid moet geven. En er dan alles op richten om ze toch een bepaalde kant op te trekken, daar zijn hele intelligente technieken ('cues') voor. De enige cues die ze bij Elder Scrolls gebruiken is vage aanwijzingen in een richting op te geven aan de hand van een slap verhaal. Conclusie, je gaat gewoon je eigen weg en trekt je niets meer aan van het eigenlijke spel.
Maar toch is het leuk, juist omdat je die vrijheid hebt.
klinkt wel erg tof, ik denk dat ik dit spel maar ga proberenquote:Op maandag 27 februari 2006 16:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klopt.. in het boekje staat ook:
The essence of any Elder Scrolls role-playing game has always been simple: let you do what you want, and make sure you have fun doing it. Huge, detailed, and open-ended are words that frequently come up when talking about Arena, Daggerfall, Morrowind and now Oblivion. We don't believe a good role-playing game should restrict you from making choices, even if they're bad ones. Go ahead and play a wizard that wears heavy armor. You can do it, but remember that it's another skill to learn and might take time away from your magical studies.
One of the first questions people usually ask us is, "What do I do in this game?" The answer we give is inevitably "Well, what do you want to do?" Do you want to be a noble knight or a treacherous swine? Do you want people to like you? Do you want people to loathe and fear you? Do you prefer casting spells, wielding swords, or both? Want to plunder dungeons and tombs? Rise to head of a guild? Gather information from everyone about everything? Whatever your interests, there's plenty for you to do.
Everywhere you go you will find an assortment of do-gooders, scoundrels, eccentrics, and ordinary people just trying to make their way in the world. How you choose to interact with them is entirely up to you, and as a result you will find your gameplay experience may be completly different from anyone else's. Trust whom you will, dispatch whomever you want, but be prepared for the consequences.
Oblivion is filled with things for you to do...hundreds and hundreds of things. During your efforts to complete the main quest or rise to power in a faction, don't forget to leave the beaten path now and then to see what's over the next ridge. Or, talk to people you meet to see what problems or assistance they may reveal to you. It is in these moments, and thousands of others like them, that you will forget the real world - sometimes for much longer than you intended - and lose yourself in ours. Perhaps it'll be spent searching for a lost artifact rumored to be hidden in a tomb. Maybe you'll choose a side in a war between rival guilds.
No matter what your preferences, there's no right or wrong way to play Oblivion / Morrowind
De wereld is wel kleiner, maar voor de rest lijkt het er wel aardig op ja.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb je in Gothic net zoveel vrijheid als met TES?
Ik misschien ook wel.. net een review gelezen in xbox360 magazine... spreekt me toch wel aan moet ik zeggenquote:Op maandag 27 februari 2006 16:24 schreef kepler het volgende:
[..]
klinkt wel erg tof, ik denk dat ik dit spel maar ga proberen
Review of preview? Zaten er toevallig nog leuke demo's bij het blad?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik misschien ook wel.. net een review gelezen in xbox360 magazine... spreekt me toch wel aan moet ik zeggen![]()
fifa06quote:Op maandag 27 februari 2006 19:47 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Review of preview? Zaten er toevallig nog leuke demo's bij het blad?
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
fifa06
Nou degene die het heeft geschreven kon heeel veel er over vertellen, ik denk meer aan een review dan maar het spel was nog niet helemaal klaar toen hij het speelde.. (95%)
Maar hij is dus helemaal gek geworden, heeft een maand vrijgenomen om dit spel te spelen bij de release.
Dat is dus het mooie van een 360 kopen, daar hoef je je helemaal niet zorgen over te maken. Overigens valt dat uitvallen dus echt gigantisch mee. Zulke berichten heb je altijd bij de launch van een nieuw product. Ik heb iig nergens last van gehad.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
maar wat is nou goeie 3dkaart (8xAGP..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |