Dan wint die de patswedstrijdquote:
quote:
GCshopquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:18 schreef Tsuxy het volgende:
Jow mensen! Ik heb wil ontzettend graag de special/limited edition voor de XBOX360 hebben en dus Pre-Orderen. Weet iemand waar ik dat kan doen?
Ik heb wel een aantal sites gevonden, maar dat zijn alleen maar Amerikaanse sites, dus dan ben ik weer zo jezus veel aan verzendskosten kwijt. Weet iemand toevallig een Europese onlinewinkel of een free-delivery winkel zoals bijvoorbeeld www.play.com of www.cd-wow.nl ?
Mja Morrowind is een geweldig spel, maar kan zeker nog wel verbeterd worden op een aantal punten. Vooral de wereld was gewoon erg statisch.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En toch heb ik zoiets van: niks kan de sfeer van Morrowind evenaren
Ik weet ook niet meer waarom ik het spel toendertijd kocht. Was iig maar 20 euro omdat ik hem begin 2003 kocht. Ik vond het in het begin nogal lastig om een character samen te stellen wat enigzins overlevingskansen had (mijn eerste werd door een cliffracer opgegeten voor ik m'n spel goed en wel had gesavedquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:53 schreef cyber_rebel het volgende:
En dan te bedenken dat ik morrowind kocht zonder te weten wat het was omdat de doos er wel leuk uitzag en het spel redelijk goedkoop was (goedkoper dan de uitbreidingen later). Heb er heel wat uren lol in gehad.
Ik denk dat dat wel goed zit !quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:10 schreef wise het volgende:
ik koop em ongeacht de reviews.
Heb het al eens eerder gevraagd of dat het waard was maar volgens Fliepke ofzo was het bout. Slechte kwaliteit en een baard?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:06 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net de trailer gedownload van de marketplace en dat was me toch genieten.
Ik vond het mooi, maar er zat weinig nieuws in iederdaad.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb het al eens eerder gevraagd of dat het waard was maar volgens Fliepke ofzo was het bout. Slechte kwaliteit en een baard?
das de trailer die al eerder gepost was.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:16 schreef H.Flick het volgende:
Op Eurogamer.tv is een making of van Oblivion te zien!Prachtig
Staat al een tijdje op de officiele site !quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:16 schreef H.Flick het volgende:
Op Eurogamer.tv is een making of van Oblivion te zien!Prachtig
gewoon de 720p versie downenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb het al eens eerder gevraagd of dat het waard was maar volgens Fliepke ofzo was het bout. Slechte kwaliteit en een baard?
tsja, tis niet waarvoor ik de CE koop, maar ik will niet dat anderen het ook makkelijk kunnen krijgen als het even kan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:23 schreef wise het volgende:
[..]
das de trailer die al eerder gepost was.
De making of staat op de extra dvd en ik hoop dat tie echt wel langer is dan 2min 22
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |