Ik denk dat het voor veel mensen tegen valt. Die hebben een te hoge verwachting ervan.quote:
Valt wel mee,... eerder geen idee wat ze in huis halen. En de makers hypen zelf ook goed hoor.... ze zijn uiteraard trots op wat ze gemaakt hebben maar tochquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:24 schreef wise het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor veel mensen tegen valt. Die hebben een te hoge verwachting ervan.
Als je morrowind hebt gespeeld dat zie je wel dat ze er flink op vooruit zijn gegaan.![]()
Ach ja, TES reeks is al jaaaren oud en altijd al ongeevenaard geweest kwa vrijheid. Fable was een leuk simpel RPG'tje, maar vrijheid had je er zeker niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Valt wel mee,... eerder geen idee wat ze in huis halen. En de makers hypen zelf ook goed hoor.... ze zijn uiteraard trots op wat ze gemaakt hebben maar tochIk merk ook dat dit de game is die Peter met Fable had willen maken.
Als je er nu over nadenkt dan is Fable echt 10x niks.... vrijheid dit, beste RPG dit,.. nee die Peter zou dit spel eens moeten proberen. Hoe meer ik erover lees hoe meer zin ik krijg.
Nog maar een maandje!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:47 schreef peristilius het volgende:
PC en 360 allebei 24 maart volgens www.tothegame.com.
Nog een maand.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:47 schreef peristilius het volgende:
PC en 360 allebei 24 maart volgens www.tothegame.com.
Dat het eigenlijk niet zolang meer is maar toch te lang duurtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
wat is het verschil tussen maand en maandje?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:23 schreef _Flash_ het volgende:
Maar kan je dit nou een beetje relaxed op de 360 spelen? Met zo'n controller?
Ik bedoel, Morrowind vond ik fantastisch op de pc maar een verschrikking om te spelen op de xbox. (Ik ben een fan van de TES serie sinds deel in 1. Arena heb ik echt uren achtereen gespeeld.
Maar zo'n controller is toch geen volwaardige vervanging van muis + toetsenbord? Voor 3d-games.
quote:
Ik heb geloof ik op 1up.com gelezen dat dit een van de grotere verbeteringen was tov het vorige deel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als in Oblivion een goede storyline en een duidelijk quest systeem zit wordt het echt een geweldig spel.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:46 schreef H.Flick het volgende:
Ik game veel liever onderuit gezakt op de bank met een controller dan aan een bureautje met een muis.
Jawel! De uitkomst is dat PC-gamers niet sporen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:49 schreef peristilius het volgende:
PC vs. console discussie heeft geen uitkomst.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:35 schreef Chocobo het volgende:
Uit 1up![]()
The PC and the Xbox versions of Morrowind had clearly superior and inferior control schemes, respectively. But the 360 is next-gen in more than just its graphics -- the 360 controller is quite nice as well. Just like on a PC, on 360 you can now actually map any button to any function you like and save anywhere, anytime. More impressively, the default 360 control scheme is actually superior to the PC one.
The inventory and character screens are organized so smoothly that it's noticeably easier to just snap from field to field with your shoulder buttons and a thumbstick than to try to get to them with a mouse and keyboard -- and that's really impressive. And while a PC running at the top of today's models will have no problem running Oblivion, the 360 version looks and runs so smooth it's hard to justify taking up all that space on your PC's hard drive.
Jawel, namelijk dat elke console binnen het jaar hopeloos achter loopt op de pc kwa hardwarequote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:49 schreef peristilius het volgende:
PC vs. console discussie heeft geen uitkomst.
Ja dat weten we nu welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jawel, namelijk dat elke console binnen het jaar hopeloos achter loopt op de pc kwa hardware...
Okquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:17 schreef =HellFire= het volgende:
Fuckin geniaal spel dus als ik dit zo mag geloven.
Choco, start the hypemachine maar weer! (ik vind dat deze game nog niet genoeg gehijpt is).
Deze al gezienquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:27 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga die rode paddestoel zo ontzettend plukken en verkopen!
Volgens mij lijkt het in de verste verte niet op een 1st person shooter. Je hoeft alleen maar ongeveer in de goede richting te kijken en dan op een knopje te drukken. Gaat dus uitstekend met een controller. En dat speelt in de regel toch lekkerder, met alle knopjes zo dicht en ergonomisch bij elkaar. Vind ik althans.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:43 schreef wise het volgende:
ik speel dit soort spelen, netzoals 1st persoon shooters, liever met de muis dan met een controller.
weet ik, ik nam het ook als een voorbeeld voor muis en toetsenbord spelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:07 schreef speknek het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij lijkt het in de verste verte niet op een 1st person shooter.
Genoeg previews te lezen dus succesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar valt er eigenlijk nog iets anders te hypen dan mooie plaatjes?![]()
Jij hebt als "Opperhyper" niet zelf iets toe te voegen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Genoeg previews te lezen dus succes
Denk dat je te laat komt. Genoeg gehyped voorlopig... interessante links geplaatst, filmpjes, screens, etc. etc.... vind je het niet genoeg?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij hebt als "Opperhyper" niet zelf iets toe te voegen?
studio nog niet bezocht?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk dat je te laat komt. Genoeg gehyped voorlopig... interessante links geplaatst, filmpjes, screens, etc. etc.... vind je het niet genoeg?
Ik blader even terugquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk dat je te laat komt. Genoeg gehyped voorlopig... interessante links geplaatst, filmpjes, screens, etc. etc.... vind je het niet genoeg?
In de OP en op de officiele site staat ook erg veelquote:
Hij is gewoon weer aan het hypenquote:
Nee was blij dat GRAW niet uitgesteld wasquote:
Cool!quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:24 schreef Chocobo het volgende:
Nieuw Oblivion video preview van GT met focus op het verhaal en guild, Radiant A.I. en nog veel meer !!
http://www.gametrailers.com/player.php?id=9521&pl=game&type=wmv
Misschien is het wapenafhankelijk... ik heb nog geen schade model kunnen ontdekken eerlijk gezegd !quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Cool!
Wat me wel opviel bij de videobeelden uit het spel; op een gegeven moment zie je een of andere goblin aan gort gehakt worden en zie je daadwerkelijk schade (stukken vlees weggehakt) terwijl je bij het overgrote deel van de gevechten niets anders ziet dan dat het betreffende character 'weggeduwd' wordt. Is het schademodel dan nieuw of zitten we nog met het oude gevechtssysteem te kijken bij de uiteindelijke release?
5:59 dacht ik het op te zien, maar nu ik het nog een keer kijk is het dus niet zo...quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Misschien is het wapenafhankelijk... ik heb nog geen schade model kunnen ontdekken eerlijk gezegd !
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
5:59 dacht ik het op te zien, maar nu ik het nog een keer kijk is het dus niet zo...
overactive imagination or something...
Ik wil zo graag beestjes uiteen zien spatten onder het virtuele geweld wat ik op ze loslaatquote:
Die kerel knippert irritant met zijn ogenquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Cool!
Wat me wel opviel bij de videobeelden uit het spel; op een gegeven moment zie je een of andere goblin aan gort gehakt worden en zie je daadwerkelijk schade (stukken vlees weggehakt) terwijl je bij het overgrote deel van de gevechten niets anders ziet dan dat het betreffende character 'weggeduwd' wordt. Is het schademodel dan nieuw of zitten we nog met het oude gevechtssysteem te kijken bij de uiteindelijke release?
Beide dingen vielen mij ook op jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:54 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Die kerel knippert irritant met zijn ogen
Veel te langzaam
Ik vond het filmpje in het begin vreemd waar die "ridder" zo naar achteren schoof en niet liep ofzoiets.
Wie weet vind je het vechtsysteem erg cool... ik zie de ridder ook naar achteren schuiven maar dat is na een klap op zijn schild ! Wat ik heftig vind is als hij aanvalt,... een slash krijgt en naar achteren strumpelt !quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:55 schreef Fliepke het volgende:
Ik ben er trouwens uit. Dat vechten is niks voor mij, maar die wereld wel.
Ik ga hem kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |