abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 februari 2006 @ 23:40:37 #101
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_35061429
Af en toe nog moeilijk te vatten hoor

Are those real screenshots or are they renders?
All the screenshots are 100% authentic screenshots taken while playing the game.

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_35062793
X360 screens zijn dat overigens

Weet echt niet of dit iets voor mij gaat zijn, maar ik hou 'm zeker in de gaten
  dinsdag 14 februari 2006 @ 00:23:02 #103
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_35062880
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:45 schreef Blinker het volgende:
Minimum System Requirements:
-knip-

Heb het al gevonden.
Maar ik denk dat hij het dan nog net doet op mijn pc-tje
Als het hetzelfde is als met Morrowind, dan kan je met die specs het spel net draaien. .
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_35062904
Ik zat laatst nog eens naar deze game te kijken en ik heb besloten deze toch te gaan halen. Morrowind vond ik niet altijd even denderend, wel zeker zn momenten, maar ben toch nieuwsgierig geworden na al die previews.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 07:47:46 #105
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_35065858
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 00:24 schreef =HellFire= het volgende:
Ik zat laatst nog eens naar deze game te kijken en ik heb besloten deze toch te gaan halen. Morrowind vond ik niet altijd even denderend, wel zeker zn momenten, maar ben toch nieuwsgierig geworden na al die previews.
Ik heb 3 a 4 uur Morrowind gespeeld. Vond het erg cool maar speelde het spel te laat denk ik. Kon me niet zo blijven boeien maar het concept was cool.... de verouderde graphics / gameplay echter hield me tegen denk ik.

Dit deel ga ik echter wel vanaf de start spelen.... erg benieuwd !
pi_35070261
Verouderde graphics bij MW? Men, dat water... Bethesda was een van de eersten die de Geforce 3 goed gebruikt imo.
pi_35071445
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 11:46 schreef =HellFire= het volgende:
Verouderde graphics bij MW? Men, dat water... Bethesda was een van de eersten die de Geforce 3 goed gebruikt imo.
Volgens mij speelde Sjo hem pas jaren na de release. Maar het water was toen nog steeds prachtig .

Wat mij tegenstond aan Morrowind was het suffe battle-systeem, verder was het een waanzinnige game.
pi_35071832
Mij stond die cliffrapers or whatever niet aan. .
  dinsdag 14 februari 2006 @ 13:10:44 #109
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_35072999
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 12:23 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Volgens mij speelde Sjo hem pas jaren na de release. Maar het water was toen nog steeds prachtig .

Wat mij tegenstond aan Morrowind was het suffe battle-systeem, verder was het een waanzinnige game.
Later idd en op Xbox.... iets minder mooi dan op pc,... tevens was het battle systeem een beetje simpel !
pi_35073648
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 12:36 schreef =HellFire= het volgende:
Mij stond die cliffrapers or whatever niet aan. .
wat een gezicht moet dat zijn geweest

cliffracers
pi_35075135
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 13:30 schreef Dragonetti het volgende:

[..]

wat een gezicht moet dat zijn geweest

cliffracers
LOL>

Racers... eerder rapers. Wat een ondingen!
pi_35093842
quote:
Op maandag 13 februari 2006 23:40 schreef Chocobo het volgende:
Af en toe nog moeilijk te vatten hoor

Are those real screenshots or are they renders?
All the screenshots are 100% authentic screenshots taken while playing the game.

[afbeelding]

[afbeelding]
Zijn deze van de nieuwe build?

Ik blijf het behoorlijk jammer vinden dat ze de shadersystem omgegooid hebben. Het oude E3 filmpje zag er werkelijk geweldig uit, maar zo zal het uiteindelijke spel dus niet uitzien. Minder next-gen GFX dan beloofd dus.
pi_35096681
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:57 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zijn deze van de nieuwe build?

Ik blijf het behoorlijk jammer vinden dat ze de shadersystem omgegooid hebben. Het oude E3 filmpje zag er werkelijk geweldig uit, maar zo zal het uiteindelijke spel dus niet uitzien. Minder next-gen GFX dan beloofd dus.
Helaas, het ziet er gelukkig nog steeds fenomenaal uit, dus agh.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  woensdag 15 februari 2006 @ 09:59:27 #114
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_35102695
Misschien dat ze dat gedaan hebben om framerate te verbeteren.... ben ik blij om want als ik iets erg vind is het schokkend beeld.
pi_35103343
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:59 schreef Chocobo het volgende:
Misschien dat ze dat gedaan hebben om framerate te verbeteren.... ben ik blij om want als ik iets erg vind is het schokkend beeld.
In drukke stukken zou je denk ik naar een slideshow kijken met het oude shadersysteem
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 15 februari 2006 @ 11:02:27 #116
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_35104365
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:26 schreef Tain het volgende:

[..]

In drukke stukken zou je denk ik naar een slideshow kijken met het oude shadersysteem
pi_35113474
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:26 schreef Tain het volgende:

[..]

Dat is juist het jammere. Iedereen wil elk spel in vol detail spelen met hun 200 euro pctje. Vind je het gek dat het dan een slideshow is.

Waarom doen ze het dan niet zo dat er opties aan en uit gezet kunnen worden voor de beeldkwaliteit? Als het spel pas over een jaar in vol detail kan worden gespeeld is het toch niet erg?
pi_35113545
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:13 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat is juist het jammere. Iedereen wil elk spel in vol detail spelen met hun 200 euro pctje. Vind je het gek dat het dan een slideshow is.

Waarom doen ze het dan niet zo dat er opties aan en uit gezet kunnen worden voor de beeldkwaliteit? Als het spel pas over een jaar in vol detail kan worden gespeeld is het toch niet erg?
Het is niet alleen zo dat ze een bepaalde optie eruit gehaald hebben, maar ze hebben na E3 het hele lighting systeem omgegooid. Het was dus niet mogelijk om die optie er gewoon in te houden, omdat ze veel meer dingen verandert hebben.
pi_35114935
quote:

[..]

pi_35121546
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:48 schreef Morthill het volgende:

[..]

[afbeelding]
Bij de 360 is het shadersysteem ook eruitgesloopt.
Behoorlijk vreemd overigens, want ze hadden het spel uitgesteld omdat de 360 niet ten volste benut werd.
pi_35122101
quote:

[..]

Als het op de test pc's van Bethesda zelf niet goed draait heeft het het weinig zin om het er in te laten zitten
quote:
Je hebt alleen op de Xbox 360 zo weinig aan dat soort opties en ze gaan niet twee totaal verschillende versies maken
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 15 februari 2006 @ 20:01:03 #122
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_35125453
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 18:42 schreef Tain het volgende:
Als het op de test pc's van Bethesda zelf niet goed draait heeft het het weinig zin om het er in te laten zitten
Ik denk dat Bethesda met meerdere systemen test, waarvan 1 voor het absolute minimum, en andere pc's (lees: grafische kanonnen) om het uiterste eruit te halen. Dus het kan best dat je een pc van 3000 euro nodig hebt om alle opties aan te zetten .
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_35129974
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 18:29 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Bij de 360 is het shadersysteem ook eruitgesloopt.
Behoorlijk vreemd overigens, want ze hadden het spel uitgesteld omdat de 360 niet ten volste benut werd.
ik bedoelde meer dat je bij 360 niet hoeft te zeuren naar 200 euro pctjes enzo.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 februari 2006 @ 02:13:45 #124
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_35176624
En ineens las ik deze zin in een mailtje van Bethesda:
quote:
issue 02.16.06:

... With only a year to go until the completion of this truly massive and detailed game...
Ben ik ff blij dat de schrijver (v/h verhaal), Mark Lampert, over zijn eigen bevindingen schrijft, aangezien hij in Maart 2005 bij het team is gekomen. Ik schrok al
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 februari 2006 @ 02:18:02 #125
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_35176658
En nieuwe screenies:

[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')