maar dan nog, geen schaduwen en zo. De 360 is superieur aan 95% van de high end pc's, die moeten dat dan ook niet trekken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:14 schreef peristilius het volgende:
Slecht progammeer werk piet_pelle, je wilt niet weten hoe slecht Morrowind gedaan was, dat spel is aardig oud en op aardig nieuwe PC's loopt die vaak nog niet eens helemaal soepel.
Waren het toen niet screenshots die het verschil tussen wel of geen schaduwen aangeven? Ik speculeer ook maar wat, maar ik kan me niet voorstellen dat de Xbox360 het niet trekt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:12 schreef piet_pelle het volgende:
Hoe zit dat nou met een gedowntune'de versie voor de X360, zonder schaduwen e.d.?
Daar berichtte laatst iemand in het 360 topic over en ik schrok me dood. Die console kan zich nu toch makkelijk meten met elke pc, waarom zou hij het dan niet aankunnen?
Ja dat waren ze maar diegene die het postte had het erover dat dat voor de 360 versie was. Er zat verder geen bron bij dus het hoeft niet per se waar te zijn, ik kan het me niet voorstellen iig.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Waren het toen niet screenshots die het verschil tussen wel of geen schaduwen aangeven? Ik speculeer ook maar wat, maar ik kan me niet voorstellen dat de Xbox360 het niet trekt.
Ik wil ook echt niet weten hoe dat spel gaat draaien op PC's.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
maar dan nog, geen schaduwen en zo. De 360 is superieur aan 95% van de high end pc's, die moeten dat dan ook niet trekken.
Het lijkt mij ook niet. Als er geen bron bij staat is het meestal onzin, ik kan ook wel iets verzinnen...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:01 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja dat waren ze maar diegene die het postte had het erover dat dat voor de 360 versie was. Er zat verder geen bron bij dus het hoeft niet per se waar te zijn, ik kan het me niet voorstellen iig.
Vriend van me zei precies hetzelfde,.... heb Morrowind gezien en die vind ik nog best aardig voor Xbox zeg maar. Dit wordt mijn eerste Elderscrolls titelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:56 schreef wise het volgende:
of het allemaal om het grafische gedeelte draait
morrowind zelf ziet er ook niet super uit, maar had een zeer boeiend verhaal.
Dat zal bij dit deel ook wel zo zijn.
Nee idd en lees de handson maar van oa Gamespy en of IGN/Gamespot... ze zijn erg enthousiast,.... dat terwijl ze nu nog verbeteringen aanbrengen. Ben erg benieuwd !quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:07 schreef Tain het volgende:
Lijkt me zo'n onzin dat ze nog steeds adverteren met screens zoals deze en dat het uiteindelijke spel veel minder zal zijn. Probeer dat maar eens goed te praten als bedrijf.
Je had toch Morrowind ook gekocht? Nooit gespeeld?quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vriend van me zei precies hetzelfde,.... heb Morrowind gezien en die vind ik nog best aardig voor Xbox zeg maar. Dit wordt mijn eerste Elderscrolls titel![]()
Neequote:Op woensdag 1 februari 2006 11:48 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je had toch Morrowind ook gekocht? Nooit gespeeld?
Dat bedoel ik dus, volgens mij gaan die aangeraden systemen het nog niet eens goed trekken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:02 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik wil ook echt niet weten hoe dat spel gaat draaien op PC's.
Mijn pc haalt dat niet... die trekt net WoW,.... wordt en werd sowieso een 360 game voor mequote:Op donderdag 2 februari 2006 15:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, volgens mij gaan die aangeraden systemen het nog niet eens goed trekken.
Mijn PC haalt het net denk ik, maar als ik een game op de PC speel heb ik toch altijd zo'n 'net niet' gevoel. Geef mij maar consoles.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn pc haalt dat niet... die trekt net WoW,.... wordt en werd sowieso een 360 game voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |