Genoeg previews te lezen dus succesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar valt er eigenlijk nog iets anders te hypen dan mooie plaatjes?![]()
Jij hebt als "Opperhyper" niet zelf iets toe te voegen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Genoeg previews te lezen dus succes
Denk dat je te laat komt. Genoeg gehyped voorlopig... interessante links geplaatst, filmpjes, screens, etc. etc.... vind je het niet genoeg?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij hebt als "Opperhyper" niet zelf iets toe te voegen?
studio nog niet bezocht?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk dat je te laat komt. Genoeg gehyped voorlopig... interessante links geplaatst, filmpjes, screens, etc. etc.... vind je het niet genoeg?
Ik blader even terugquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk dat je te laat komt. Genoeg gehyped voorlopig... interessante links geplaatst, filmpjes, screens, etc. etc.... vind je het niet genoeg?
In de OP en op de officiele site staat ook erg veelquote:
Hij is gewoon weer aan het hypenquote:
Nee was blij dat GRAW niet uitgesteld wasquote:
Cool!quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:24 schreef Chocobo het volgende:
Nieuw Oblivion video preview van GT met focus op het verhaal en guild, Radiant A.I. en nog veel meer !!
http://www.gametrailers.com/player.php?id=9521&pl=game&type=wmv
Misschien is het wapenafhankelijk... ik heb nog geen schade model kunnen ontdekken eerlijk gezegd !quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Cool!
Wat me wel opviel bij de videobeelden uit het spel; op een gegeven moment zie je een of andere goblin aan gort gehakt worden en zie je daadwerkelijk schade (stukken vlees weggehakt) terwijl je bij het overgrote deel van de gevechten niets anders ziet dan dat het betreffende character 'weggeduwd' wordt. Is het schademodel dan nieuw of zitten we nog met het oude gevechtssysteem te kijken bij de uiteindelijke release?
5:59 dacht ik het op te zien, maar nu ik het nog een keer kijk is het dus niet zo...quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Misschien is het wapenafhankelijk... ik heb nog geen schade model kunnen ontdekken eerlijk gezegd !
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
5:59 dacht ik het op te zien, maar nu ik het nog een keer kijk is het dus niet zo...
overactive imagination or something...
Ik wil zo graag beestjes uiteen zien spatten onder het virtuele geweld wat ik op ze loslaatquote:
Die kerel knippert irritant met zijn ogenquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Cool!
Wat me wel opviel bij de videobeelden uit het spel; op een gegeven moment zie je een of andere goblin aan gort gehakt worden en zie je daadwerkelijk schade (stukken vlees weggehakt) terwijl je bij het overgrote deel van de gevechten niets anders ziet dan dat het betreffende character 'weggeduwd' wordt. Is het schademodel dan nieuw of zitten we nog met het oude gevechtssysteem te kijken bij de uiteindelijke release?
Beide dingen vielen mij ook op jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:54 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Die kerel knippert irritant met zijn ogen
Veel te langzaam
Ik vond het filmpje in het begin vreemd waar die "ridder" zo naar achteren schoof en niet liep ofzoiets.
Wie weet vind je het vechtsysteem erg cool... ik zie de ridder ook naar achteren schuiven maar dat is na een klap op zijn schild ! Wat ik heftig vind is als hij aanvalt,... een slash krijgt en naar achteren strumpelt !quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:55 schreef Fliepke het volgende:
Ik ben er trouwens uit. Dat vechten is niks voor mij, maar die wereld wel.
Ik ga hem kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |