quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:23 schreef _Flash_ het volgende:
Maar kan je dit nou een beetje relaxed op de 360 spelen? Met zo'n controller?
Ik bedoel, Morrowind vond ik fantastisch op de pc maar een verschrikking om te spelen op de xbox. (Ik ben een fan van de TES serie sinds deel in 1. Arena heb ik echt uren achtereen gespeeld.
Maar zo'n controller is toch geen volwaardige vervanging van muis + toetsenbord? Voor 3d-games.
quote:
Ik heb geloof ik op 1up.com gelezen dat dit een van de grotere verbeteringen was tov het vorige deel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als in Oblivion een goede storyline en een duidelijk quest systeem zit wordt het echt een geweldig spel.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:46 schreef H.Flick het volgende:
Ik game veel liever onderuit gezakt op de bank met een controller dan aan een bureautje met een muis.
Jawel! De uitkomst is dat PC-gamers niet sporen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:49 schreef peristilius het volgende:
PC vs. console discussie heeft geen uitkomst.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:35 schreef Chocobo het volgende:
Uit 1up![]()
The PC and the Xbox versions of Morrowind had clearly superior and inferior control schemes, respectively. But the 360 is next-gen in more than just its graphics -- the 360 controller is quite nice as well. Just like on a PC, on 360 you can now actually map any button to any function you like and save anywhere, anytime. More impressively, the default 360 control scheme is actually superior to the PC one.
The inventory and character screens are organized so smoothly that it's noticeably easier to just snap from field to field with your shoulder buttons and a thumbstick than to try to get to them with a mouse and keyboard -- and that's really impressive. And while a PC running at the top of today's models will have no problem running Oblivion, the 360 version looks and runs so smooth it's hard to justify taking up all that space on your PC's hard drive.
Jawel, namelijk dat elke console binnen het jaar hopeloos achter loopt op de pc kwa hardwarequote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:49 schreef peristilius het volgende:
PC vs. console discussie heeft geen uitkomst.
Ja dat weten we nu welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jawel, namelijk dat elke console binnen het jaar hopeloos achter loopt op de pc kwa hardware...
Okquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:17 schreef =HellFire= het volgende:
Fuckin geniaal spel dus als ik dit zo mag geloven.
Choco, start the hypemachine maar weer! (ik vind dat deze game nog niet genoeg gehijpt is).
Deze al gezienquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:27 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga die rode paddestoel zo ontzettend plukken en verkopen!
Volgens mij lijkt het in de verste verte niet op een 1st person shooter. Je hoeft alleen maar ongeveer in de goede richting te kijken en dan op een knopje te drukken. Gaat dus uitstekend met een controller. En dat speelt in de regel toch lekkerder, met alle knopjes zo dicht en ergonomisch bij elkaar. Vind ik althans.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:43 schreef wise het volgende:
ik speel dit soort spelen, netzoals 1st persoon shooters, liever met de muis dan met een controller.
weet ik, ik nam het ook als een voorbeeld voor muis en toetsenbord spelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:07 schreef speknek het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij lijkt het in de verste verte niet op een 1st person shooter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |