hehe iddquote:Op maandag 27 februari 2006 20:03 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Dat is dus het mooie van een 360 kopen, daar hoef je je helemaal niet zorgen over te maken. Overigens valt dat uitvallen dus echt gigantisch mee. Zulke berichten heb je altijd bij de launch van een nieuw product. Ik heb iig nergens last van gehad.
http://tweakers.net/pricewatch/131738quote:Op maandag 27 februari 2006 19:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
maar wat is nou goeie 3dkaart (8xAGP..)
Werkt helaas niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
btw, weet iemand of de rgb kabel voor de normale xbox ook werkt voor xbox360,
want heb pas een nieuwe gekocht, waarmee ik me home cinema set kan gebruiken, (950 watt is lief)
hehe mooi dingetje jaquote:Op maandag 27 februari 2006 20:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/131738
GRRRquote:
512MB heb je nauwelijks een performance gain van momenteel, en op een 6800 kaartje al helemaal niet. De hoeveelheid geheugen op een kaart hoeft helemaal niks te zeggen over de prestaties. Zoek liever wat benchmarks op. Oh en waarom kopen @ mycom? Die lui zijn duur.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hehe mooi dingetje ja
maar kwam net een ASUS N6800/TD, 512MB tegen voor goedkoper dan die jij net gaf,
en die kaart die jij geeft kan ik niet vinden @ mycom..
true about that,quote:Op maandag 27 februari 2006 20:21 schreef Retuobak het volgende:
[..]
512MB heb je nauwelijks een performance gain van momenteel, en op een 6800 kaartje al helemaal niet. De hoeveelheid geheugen op een kaart hoeft helemaal niks te zeggen over de prestaties. Zoek liever wat benchmarks op. Oh en waarom kopen @ mycom? Die lui zijn duur.
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
GRRR![]()
en bedankt voor de kabel jij ^%&^$%&$
Gijs aan de Oblivion......................quote:Op maandag 27 februari 2006 20:05 schreef Bastard het volgende:
Ik check de video wel Gijs
Maar ziet er gewoon ook zo verschrrrrrikelijk goed uit!!!
Lekker paddestoelen rapen en bloemen plukken!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs aan de Oblivion......................
*traantje*
Die hypothese valt buiten mijn voorstellingsvermogenquote:
Ik denk dat het voor veel mensen tegen valt. Die hebben een te hoge verwachting ervan.quote:
Valt wel mee,... eerder geen idee wat ze in huis halen. En de makers hypen zelf ook goed hoor.... ze zijn uiteraard trots op wat ze gemaakt hebben maar tochquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:24 schreef wise het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor veel mensen tegen valt. Die hebben een te hoge verwachting ervan.
Als je morrowind hebt gespeeld dat zie je wel dat ze er flink op vooruit zijn gegaan.![]()
Ach ja, TES reeks is al jaaaren oud en altijd al ongeevenaard geweest kwa vrijheid. Fable was een leuk simpel RPG'tje, maar vrijheid had je er zeker niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Valt wel mee,... eerder geen idee wat ze in huis halen. En de makers hypen zelf ook goed hoor.... ze zijn uiteraard trots op wat ze gemaakt hebben maar tochIk merk ook dat dit de game is die Peter met Fable had willen maken.
Als je er nu over nadenkt dan is Fable echt 10x niks.... vrijheid dit, beste RPG dit,.. nee die Peter zou dit spel eens moeten proberen. Hoe meer ik erover lees hoe meer zin ik krijg.
Nog maar een maandje!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:47 schreef peristilius het volgende:
PC en 360 allebei 24 maart volgens www.tothegame.com.
Nog een maand.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:47 schreef peristilius het volgende:
PC en 360 allebei 24 maart volgens www.tothegame.com.
Dat het eigenlijk niet zolang meer is maar toch te lang duurtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
wat is het verschil tussen maand en maandje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |