Hoi,
Ik heb vandeweek eens na zitten denken over de mogelijkheid om twee opleidingen tegelijk te doen. Dit kwam doordat het nog onzeker is of ik volgend jaar wel de sfstudeerrichting kan kiezen die ik graag zou willen doen, maar daar gaat het even niet om.
In hoeverre is het mogelijk om (zeker met het competentiegerichte onderwijs systeem) twee opleidingen tegelijk te doen? Kan ik bij beide opleidingen een deel van de andere opleiding als minor kiezen? Is het mogelijk om bijvoorbeeld de stageperiodes te combineren (dat ik in feite voor twee opleidingen tegelijk stage loop)? Ik zou er graag wat meer over willen weten, ook van mensen die misschien zelf twee opleidingen combineren. Hoe is dat en in hoeveel jaar kun je biede opleidingen afronden?
Oh en voor de goede orde, ik doe momenteel een opleiding Voedingsmiddelentechnologie (marketinggericht, hoewel het voorbestaan van die afstudeerrichting dus onzeker is, voor mijn jaar, dat nog niet met het major/minor systeem wordt geconfronteerd) en ik wil daarbij een opleiding Marketing doen, omdat ik dat leuk vind, maar vooral omdat ik denk dat ik daarmee mijn baankansen kan vergroten voor dat wat ik eigenlijk wil.
Maargoed, informatie gezocht dus.