mag er niets verder over zeggen? Hij mocht er in eerste instantie al helemaal niets over zeggen toch?quote:Op vrijdag 9 september 2005 04:23 schreef BillGates het volgende:
Een kennis van me vertelde me dit daarnet. Hij is advocaat en gevraagd door de familie over de mogelijkheden van het aanspannen van een rechtzaak, aangezien ze tegen de afspraken in het geslacht van Tanja;s kind bekend hebben gemaakt.
Nou ja, die mogelijkheden zijn er wel, en hij ziet de zaak wel zitten. Of ze er echt mee doorgaan wordt morgen beslist.
Veel meer kan en mag ik er net over zeggen, maar ik dacht dat dit wel een nieuwtje was wat jullie zou interesseren. (BB doet me verder helemaal niks.. ik zou niet eens weten welke zender het op is)
Dat dacht ik dus eerst ook, maar ik hoorde haar op de streams zetten dat ze tegen BB had verteld dat het haar niets kon schelen als BB het aan het hele land vertelde, ze wilde het alleen zelf niet weten. Dan moet je niet zo reageren als ze het ook daadwerkelijk doen. Ze had er namelijk helemaal niet aan gedacht dat mensen het ook over de schutting konden roepen. `jaja.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja dat vond ik dus ook, how low can they go ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |