abonnement Unibet Coolblue
pi_30411652
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 08:52 schreef teamlead het volgende:

[..]

Hoezo nou naaistreek? Ik begrijp het probleem niet.. Tanja wil het niet weten.. best.. ze wist het ook niet... Wat maakt het haar nu uit dat de rest van Nederland het wel weet?
Tis gewoon een drama-queen die haar woord moet houden en moet opzouten Had ze maar geen toestemming moeten geven
Wat ik mij afvraag... Hoe weet Talpa het eigenlijk?

Dat het een meisje of jongen wordt (ik wilde bijna zeggen mannetje of vrouwtje ), kan Ruud de Wild niet voelen met twee natte vingers in de lucht. Dat kan alleen een arts vaststellen. En een arts heeft een beroepsgeheim. Dus dan zou in mijn enige ogen de enige optie zijn dat Tanja toestemming heeft gegeven het te openbaren. Oftewel, het is een naaistreek meer van Tanja dan van Talpa (Tanja?? Tanja wie?? Talpa-Tanja!!). Van allebei eigenlijk, héérlijke publiciteitsstunt. En je gebruikt die baby gewoon op veel facetten. Een multifunctioneel kind!! Wacht maar af wat voor opdrachten er straks komen met de poepluiers.

Hoe later het wordt, hoe meer het kwartje valt hiero!
  vrijdag 9 september 2005 @ 09:00:29 #27
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_30411675
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 05:06 schreef sam_the_man het volgende:
Ja aan Talpa, maar niet aan 3d-lifeline!
Als een arts langs zou komen en er staat in het contract van Tanja met Talpa dat deze life verslag zou mogen doen over haar toestand dan zou deze arts er voor passen: hij heeft alleen te maken met Tanja en als zij dit niet wereldkundig wil maken dan doet hij dat ook niet (afgezien nog van zijn beroepsgeheim).
Ze heeft blijkbaar toestemming gegeven om een echoscopie te laten maken en deze te vertonen op tv. Het geslacht was gewoon zichtbaar op de beelden die zijn vertoond. De medewerkster van 3d-lifeline heeft niets anders gedaan dan de beelden vertaald. Hoe die familie denkt te kunnen winnen is mij onduidelijk, maar het geeft wel aan met wat voor soort volk we hier te maken hebben.
pi_30411807
De tekst op de site van Talpa:
quote:
Tanja komt terug uit de Dagboekkamer, iedereen valt stil in de Woonkamer. Ze zegt: "Niet schrikken." Er wordt gefluisterd: "Ze gaat d'r uit." Ze ploft neer op de bank. "Ik heb aan Big Brother gevraagd of het een jongetje of een meisje is. Ik wou het gewoon zelf ook weten. Ik vind het heel naar dat ik het nu weet. Big Brother heeft het in de show verteld."

Tanja was bang dat iemand buiten het hek zou roepen of het een jongetje of een meisje wordt. "Ik heb het van te voren wel gezegd dat het bekend mocht worden. Big Brother is gewoon harder dit jaar." Tanja heeft met haar moeder aan de telefoon gesproken en haar moeder heeft verteld dat het een meisje is. Er wordt door elkaar geschreeuwd: "Het is een jongen." roept de ene helft. "Het is een meisje", gilt de rest bvan de groep.
"Wie denkt er dat het een jongen is?", vraagt Tanja. "Ja, ik!", roepen vijf Bewoners. “Dan hebben jullie het mis. Het is een meisje.” De anderen vallen zowat van hun stoel en staan meteen op om Tanja te feliciteren. Ze vervolgt: "Ik heb al een naam in mijn hoofd: Lorena Savannah." Tanja overweegt op te stappen, deelt ze met de anderen. Die adviseren haar er nog een nachtje, of meerdere, over te slapen.
Zal Tanja echt haar koffers pakken of zal een nachtje erover slapen haar op andere gedachten brengen?
bron

Hier brengen ze het alsof Tanja het zelf wilde weten en het dus gevraagd heeft. Ook zeggen ze dat Tanja toestemming heeft verleend om het geslacht bekend te maken.
pi_30411853
Een leuke reactie op de Talpa site is overigens deze:
quote:
weg met talpa zou ik zeggen!!! ik denk gewoon dat het een jongetjje is en dat ze met opzet het tegenovergestelde hebben bekend gemaakt om later kijkcijfers te scoren! je weet maar nooit bij die stelletje boerenhufters van de tv!!!

MICHAELSCHMITZ 8 SEPTEMBER 2005 23:53
pi_30411887
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 09:08 schreef HuHu het volgende:
De tekst op de site van Talpa:
[..]

bron

Hier brengen ze het alsof Tanja het zelf wilde weten en het dus gevraagd heeft. Ook zeggen ze dat Tanja toestemming heeft verleend om het geslacht bekend te maken.
Volgens mij klopt MIJN, de door MIJ geschreven, de reactie van MIJN hand, want IK heb dat soort dingen door natuurlijk meteen, maar klopt mijn theorie... Een samenspel om beroering te veroorzaken en zo meer (media-)aandacht te krijgen...
pi_30411903
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 08:49 schreef Waxxer het volgende:
Maar het kan ook tactiek zijn, omdat die baby dus maar beperkt op televisie mag en mag worden opgenomen, Misschien kost het kind dan en sowieso en de hele kermis er omheen toch te veel geld voor een zender die op floppen staat....
Op teletekst van @home nieuwskanaals staat dat Talpa nooit winst zal gaan maken en dat ze dat ook weten. De winst moet komen van content kanalen, ze hebben net ook Talpa Content ofzo opgericht. Helaas is dat alle informatie die er stond...

Dus geld is het probleem niet.
pi_30411966
Eerst nog eens zien of het allemaal wel waar is. Als je daarvoor een advocaat gaat inschakelen bel je die toch tijdens kantooruren en niet om 3 uur 's nachts lijkt mij?
pi_30411994
Bovendien mag die advocaat helemaal niet aan zijn kennis vertellen dat hem gevraagd is die zaak op zich te nemen. Ook een advocaat heeft beroepsgeheim. Als die dat al voor 8 uur 's morgens te grabbel gooit, is het wel een hele slechte advocaat. Volgens mij zit BillGates een beetje te zwetsen.
  vrijdag 9 september 2005 @ 09:18:07 #34
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_30412003
Ach, d'r zijn in Afrika miljoenen kinderen die de vernieling in gaan.... Dit is er eentje extra in Nederland. Boeie.
censuur :O
pi_30412046
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 09:15 schreef bloodymary het volgende:
Eerst nog eens zien of het allemaal wel waar is. Als je daarvoor een advocaat gaat inschakelen bel je die toch tijdens kantooruren en niet om 3 uur 's nachts lijkt mij?
idd, dat is ook een onzinverhaal... Een waarheidsgehalte van 0,0.
pi_30412636
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 09:08 schreef HuHu het volgende:
De tekst op de site van Talpa:
[..]

bron

Hier brengen ze het alsof Tanja het zelf wilde weten en het dus gevraagd heeft. Ook zeggen ze dat Tanja toestemming heeft verleend om het geslacht bekend te maken.
Ze heeft ook in voorgesprekken toestemming gegeven dat heeft ze na haar gesprek in de dbk gister gezegd dus dat klopt.
  vrijdag 9 september 2005 @ 09:45:32 #37
119235 Bad_Moon_Rising
Maak het beest in me los
pi_30412669
Ze heeft haar moeder aan de telefoon gehad
De bewoners mogen toch geen contact met de buitenwereld hebben ?
pi_30412682
Hoax geloof er niks van want Tanja heeft zelf gezegd dat ze ermee accoord ging
pi_30412744
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 09:45 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Ze heeft haar moeder aan de telefoon gehad
De bewoners mogen toch geen contact met de buitenwereld hebben ?
De commerciele belangen zijn er groot voor Talpa.
Geld is voor hun belangrijke dan de spelregels
  vrijdag 9 september 2005 @ 09:56:57 #40
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_30412948
Geloof ook niks van die rechszaak
Die Tanja baalde volgens mij als een stekker dat het een meisje wordt, ze had zo gehoopt op een jongetje
pi_30413362
Nogmaals kán het niet anders dan dat die Tanjasbak erbij betrokken is geweest: arts = beroepsgeheim. En anders is die arts strafbaar. .
  vrijdag 9 september 2005 @ 10:53:54 #42
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30414399
Ik geloof er geen barst van dat zo'n advocaat er nu al mee naar buiten komt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30414420
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:53 schreef Sanne het volgende:
Ik geloof er geen barst van dat zo'n advocaat er nu al mee naar buiten komt.
laat staan via de ts
  vrijdag 9 september 2005 @ 10:55:18 #44
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_30414446
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 08:13 schreef yvonne het volgende:
Enlighten me, ik ben vroeg gaan slapen eens een keer, Tanja weet dat het in de uitzending verteld is aan "het volk"?
Vond het trouwens een tering streek.
ja dat vond ik dus ook, how low can they go ?
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_30414669


Janken om het geslacht
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:07:38 #46
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_30414784
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 04:23 schreef BillGates het volgende:
Veel meer kan en mag ik er net over zeggen, maar ik dacht dat dit wel een nieuwtje was wat jullie zou interesseren. (BB doet me verder helemaal niks.. ik zou niet eens weten welke zender het op is)
lekker betrouwbare advocaat is dat die zijn beroepsgeheim schendt om een mooi verhaal te hebben voor zijn vrienden
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:13:25 #47
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_30414950
kut voor haar dat het een meisje is, maar ik heb geloof dat de kleine Lorena Savannah een middelmatig gedesinteresseerd VMBO grietje wordt, dat haar kamp-naam eer aan zal doen.

Arme Tanja, het is ook niet makkelijk om in deze maatschappij een meisje te krijgen, in dit intolerante vrouw-onvriendelijke land, *zucht* was het maar een jongen, dan had ze iemand die op het land kon werken en voor haar kon zorgen op haar oude dag.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:43:48 #48
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_30416060
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:55 schreef buzzer het volgende:

[..]

ja dat vond ik dus ook, how low can they go ?
Kun je beter aan Tanja vragen die is er een expert in !
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Moderator vrijdag 9 september 2005 @ 11:48:47 #49
18653 crew  D.
pi_30416299
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 08:49 schreef Waxxer het volgende:
Hmmz.....

Mja ik weet niet qua TS hoe geloofwaardig het is, ...
dat was ook het eerste waar ik aan dacht

Het verhaal van TS klopt ook van geen kanten, dus een schopje naar ONZ is wel op zijn plaats hier
pi_30416771
Lachen dit.
Tanja verrot en Talpa straks een smak geld kwijt
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')