abonnement Unibet Coolblue
pi_30422613
Van mij mag ze ook weg hoor word niet goed van haar altijd dat gezeur dan weer wel weg dan weer niet....wees resoluut en opzouten.....en please laat ze stoppen met roken het kan gewoon niet
pi_30422874
Nee
pi_30424015
Mocht ze vertrekken krijgen we dan een extra live uitzending zoals dat in het verleden ook gebeurde?
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_30425117
Ik verwacht dat ze het huis wel verlaat. En ik geef haar ook gelijk. Ik zal Big Brother de geboorte van de baby niet meer gegunt hebben.
pi_30425393
Nee, ze gaat met zelfmoord dreigen als ze weg moet of ze gaat haar ongeboren kind wat aan doen. het is nu toch niet spannend meer voor haar
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_30426132
Nee, ze zit daar prima.
'Koop een taart en vier het'
pi_30426215
Ik kan me niet voorstellen dat BB haar laat gaan.
Dat zou namelijk wel wereldnieuws zijn. Endemol toch geen BB baby. zwangere stapt op.

Nee zij willen liever de primeur van de BB baby
pi_30474208
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 14:53 schreef kluivie het volgende:
Van mij mag ze ook weg hoor word niet goed van haar altijd dat gezeur dan weer wel weg dan weer niet....wees resoluut en opzouten.....en please laat ze stoppen met roken het kan gewoon niet
Helemaal mee eens,Dat huigelende buikje wrijven????Ik word gewoon ziek van dat mens!

http://www.mijnalbum.nl/Album=QPX8FFNG
pi_30476717
Over een paar dagen is ze het wel weer zat en gaat ze alsnog weg.
Hoop ik..
  zondag 11 september 2005 @ 10:02:07 #60
242 Pinball
Electric Monk
pi_30476952
We kunnen natuurlijk alleen maar gokken wat er allemaal gebeurd is in de periode dat ze in dat huisje zat. Ik kan me zelfs bij een domme koe als Tanja niet voorstellen dat ze enkel en alleen is gebleven omdat haar vader in het ziekenhuis ligt, daar zal echt ook wel wat pressie van Hummie cs. achter gezeten hebben. In hoeverre Tanja zich daarmee ook contractueel heeft vastgelegd blijft natuurlijk onbekend.
Ik denk dat haar flink geld beloofd is op voorwaarde dat ze blijft tot dat kind eruit is, en dat we een vrijwillige exit wel kunnen vergeten.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')