abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:53:08 #26
3542 Gia
User under construction
pi_30416522
Als er nou niet zoveel vrachtverkeer langs kwam, kon ik het misschien nog verstaan.
pi_30416556
LOL dan hebben we de hele dag geen streams... Kunnen ze dat beter gelijk melden. Ook een goede film trouwens " GIA"
pi_30416701
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:52 schreef janique het volgende:
ja ja Talpa wil tot vanavond geheim houden of Tanja nu wel of niet vertrekt....
Denk eerder dat ze de stream uit hebben gezet zodat ze achter de schermen d'r een zak geld plus zwijgplicht kunnen aanbieden, als ze d'rzelf bedenkt
pi_30416760
Ze zitten nog steeds in de tuin alleen je kan niks verstaan volgens mij zijn er nu meerdere in de tuin ,je hoort ook een mannenstem nu.
  vrijdag 9 september 2005 @ 12:00:18 #30
3542 Gia
User under construction
pi_30416867
Ralph loopt naar de Jacuzzi en bij BB zit iemand met de zoom-knop te spelen.

Er komen meer bewoners naar buiten, te ver om te zien wie.

"Ralph moet zijn zender checken"
(Waarom eigenlijk, we horen toch niks)

[ Bericht 5% gewijzigd door Gia op 09-09-2005 12:05:26 (verkeerde naam) ]
  vrijdag 9 september 2005 @ 12:08:11 #31
3542 Gia
User under construction
pi_30417189
Streams gaan naar binnen. Allemaal op dezelfde twee bedden.
  vrijdag 9 september 2005 @ 12:12:07 #32
3542 Gia
User under construction
pi_30417341
Tanja moet alleen nog even wachten op de grote 'big brother'

Rob vraagt of Joost met Nathalie brood wil bakken, want ze hebben geen brood meer.
pi_30417368
Tanja moet alleen nog wachten op de "grote" Big brother. (the end?)
Ze gaan brood bakken, Rob zet koffie voor Nathalie, het huis is weer Alive and kicking...
pi_30417391
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:43 schreef Tinkerbell het volgende:
(ik ga afnokken, ff kotsen)
*hoopt van zwangerschap Tanja en niet van eigen*
  vrijdag 9 september 2005 @ 12:16:11 #35
3542 Gia
User under construction
pi_30417481
Chantal is ook wakker en vraagt of Tanja goed geslapen heeft.

Tanja gaat maar weer eens een shaggie draaien.
  vrijdag 9 september 2005 @ 12:20:00 #36
3542 Gia
User under construction
pi_30417612
Linda en Tanja weer buiten.

Linda: Zou BB pas om 12 uur hoeven te beginnen.
Tanja: Zou wel kunnen, is gisteren wel laat geworden.

BB had gevraagd of ze nog wat konden doen voor Tanja en dat ze een plan moest maken.
Tanja heeft gezegd dat ze niks bijzonders wil, gewoon een taxi en naar huis.
  vrijdag 9 september 2005 @ 12:30:17 #37
3542 Gia
User under construction
pi_30417925
Chantal zit nu ook buiten. Ze speculeren over de motieven van BB om het bekend te maken.

Tanja: Ach, je weet gewoon dat het toch geroepen wordt, en ik hoef niet van een vreemde te horen wat er in mijn buik zit. Als ze gisteren niet gezegd hadden dat ze het bekend zouden maken en iemand zou het over het hek roepen, dan zou ik alsnog naar de dbk gaan en vragen of ze het bekend hebben gemaakt en dan was ik alsnog naar huis gegaan.

Chantal denkt dat het om trots gaat.
Tanja: nee, ze hebben mij het allermooiste afgenomen.

Chantal denkt dat BB het niet gedaan heeft om te kwetsen.
Chantal probeert BB goed te praten.

Chantal vraagt of het allemaal wel waard is.
Tanja: Voor mij is de lol er gewoon af. Ik zou anders volgende week puflessen krijgen van de verloskundige. Maar het allermooiste is voor mij gewoon weg. Dus dan heb ik er helemaal geen zin meer in. Wel dat ik het over 7 weken in mijn armen heb, maar niet in het programma.

Chantal: Ik denk toch dat je er ontzettend spijt van gaat krijgen.

Tanja: ik weet wel dat ik hun er niet mee heb, maar dat boeit me niet. Het doet me echt niks meer.

(even eten)
pi_30418168
Tanja wil nog steeds weg,bla bla bla .Maar ze is zo uitgekookt......plaats dat ze nu direct de koffers pakt loopt ze even goed uit te leggen hoe erg ze in de shit zal komen als ze thuis is.Erg erg hoge schulden geen cent te makken.Dus wat wil TT Tanja........zo lopen te zeiken en dreigen dat ze zal vertrekken dat De Mol met een flinke buidel geld over de brug komt.Zelfs dit weet Tanja zooooo vreselijk slim te spelen
  Moderator vrijdag 9 september 2005 @ 12:59:50 #39
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30418834
Rob: "Ik vind het wel heel dapper van je. Het is geen opdracht he?"
Tanja: "Nee. Echt niet."
Tanja: "Het zal wel een verrassing zijn voor buiten."
Chantal: "Nee, het is al wel bekend. Iedereen zit internet te kijken nu."

Rob: "Ze gaan gewoon iets leuks bedenken voor je nu, bij BB."
Tanja: "Laten ze mijn schuld dan maar afbetalen. Dat vind ik dan leuker."
Rob: "Nou, dat valt te regelen, wie weet! Ik ga met je mee naar BB hoor! We gaan praten als brugman. "
Tanja: "Nou, het was meer een grapje. Ik heb mijn besluit genomen."
Rob: "Hoeveel schuld heb je dan? 10, 15?"
Tanja: "Ik zeg niks."
Rob: "Ik wil anders ook wel een maand voor je werken hoor."

Maar Tanja herhaalt dat ze haar besluit genomen heeft. "Ik ga lekker naar huis, naar het hondje, DVD-tje kijken. Straks lekker kleertjes kopen met mijn moeder."

"Voor mij is het niet moeilijk meer, ik zit alleen nog maar te wachten."

Tanja zegt dat ze het wel vervelend vind om weer terug in de schulden te belanden.
"Ik kan mijn huur wel betalen, maar eten en drinken wordt weer lastig."
Rob: "Dat kan je uitstellen. Als je hier blijft, wordt het beter."
Nathalie: "Hoezo dan?"
Rob: "Dat weet ik. Van programma's. "

Tanja: "Ik heb geen zin meer in de bevalling. Als ik er nu over ga denken schijt ik alleen maar in mijn broek. "
Rob: "Er komt een prachtig kindje uit."
Tanja: "Ook al is het niet mooi, dat maakt me niet uit. Het is mijn dochter. "

Tanja: "Het maakte me in het begin niet uit of heel Nederland me zou zien schreeuwen van de pijn. Ik kreeg er iets voor terug. Maar dat is nu weg. Ik zou me nu rotschamen daarvoor."

Tanja maakt haar sigaret uit. "Da's ook mijn laatste shagje. Arm kind."
Linda: "Wat dan? Niet meer roken?"
Tanja: "Nee. Bah."

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator vrijdag 9 september 2005 @ 13:28:44 #40
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30419728
In de slaapkamer.

Chantal: je kan je hele leven veranderen door Big Brother.
Maar haar boosheid is blijkbaar belangrijker.
Ingrid: ze is principieel.
Chantal: Of dommig.

Tanja is even in de DBK geweest en zegt in de huiskamer dat ze nog steeds wachten tot "Big Sister" gearriveerd is.

Ze loopt naar de keuken, waar Ralph is.
Ralph: "Ik heb niet de illusie dat ik het uit je hoofd kan praten. Maar ik vind het heel jammer. Ik vind het ook, ja, cynisch. Uit verhalen heb ik begrepen dat je het niet breed hebt, en door zelf op te stappen weet je de consekwenties."
Tanja: "Ja die weet ik"
Tanja: "Ik heb geen zin om hier de hele tijd gefrustreerd rond te lopen. Met verdriet."
Het is voor de baby niet goed als ik de hele tijd verdrietig ben."
Ralph zegt dat ze moet proberen verder te kijken dan nu.
Tanja: "Het is gebeurd. Lekker naar huis zo.
Ralph: "Er wachten genoeg mensen op je die van je houden."
Tanja: O ja, zeker weten."
Ralph: "Maar die wachten ook op je als je hier nog even blijft."

Maar Tanja is niet te vermurwen.

Tanja: "Als je gaat dromen over zwangerschap als meisje dan denk je: leuk, je krijgt een dikke buik, je gaat kleertjes kopen. Dat heb ik allemaal al gemist. Want dat is niet leuk in je eentje , dat wil je met de vader doen. Het enige wat ze me niet af konden nemen, was de verrassing wat het zou worden. En dat is nou ook weg."
Tanja: "De reden dat ik meedeed met Big Brother is weg. Ik zat hier niet voor het geld. Ik zat hier voor de spanning, om dat op te bouwen. Om dat met jullie te delen. Dat is nu weg."
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_30421634
Tanja is door Hum zelf naar de dagboekkamer geroepen
pi_30423787
Nathalie, Rikkert en Lieske zijn druk met de bestellijsten. Er staat een barbecue op het programma.
  Moderator vrijdag 9 september 2005 @ 15:31:27 #43
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30423846
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:29 schreef Htje het volgende:
Nathalie, Rikkert en Lieske zijn druk met de bestellijsten. Er staat een barbecue op het programma.
Robm tegen Dido die ook in de tuin zit: "Dido! Dido! Waarom ga jij niet even naar binnen! Dan kun jij ook even meekijken wat er besteld wordt. Hoe meer mensen die hun zegje erover doen hoe beter."
Dido: "Het interesseert me niet zoveel wat we eten, ik vind alles best."
Rob: "OK. Klaar. Ik ga zo zelf wel effe checken."

Berenlucht-alert.
pi_30423854
Rob is met Tanja in gesprek over paarden. Opeens spreekt hij Dido aan. waarom helpt zij niet met de bestellingen?
Dido zegt daar geen behoefte aan te hebben daar het haar geen reet interesseert wat ze eet
Rob: OK ik ga het dadelijk checken.
pi_30423969
Linda: "Als Tanja weggaat hebben we 50 euro minder voor de boodschappen"
Ralph: "Daar gaan we niet van uit."
pi_30424608
Tanja: "Ik moet op m'n moeder wachten, dat kan wel vier uurtjes duren".

Rikkert: "Joost hou jij je mond."

Nathalie: "Drie flessen cremespoeling, daar kun je een jaar mee doen".

Lieske tegen Joost: "Wat ben je aan het doen?"
Joost: "Ik leg even mijn tong tegen je wang"

Lieske: "Alles wat ik zeg wordt constant in de wind geslagen"
[Rikkert ontkent dit, maar ik ben het ermee eens, vooral Nathalie heeft er een handje van.]

Er wordt nog steeds druk gediscussieerd over etenswaren, exotische gerechten en andere boodschappen.
pi_30424986
Tanja met Rob in de tuin.

Tanja: "Als ik niet met iemand wil praten dan wil ik niet met iemand praten. Dat hele namengedoe daar is nu niks meer aan. Altijd als ik die naam zeg dan moet ik daar aan denken."
Rob: "Ik vind het heel sneu voor je. Als het gebeurd is is het gebeurd en dan zou ik toch ..."
Tanja: "Het beste ervan maken, en dat is thuis."
pi_30427299
Terwijl Tanja in haar eentje in de tuin zat de sniffen, heeft de rest van de bewoners eindeloos gediscussieerd over de boodschappen. De sfeer is geīrriteerd, op een gegeven moment lopen er mensen weg. De irritatie gaat met name over Rikkert, die niet naar de groep luistert maar zijn eigen zin doordrijft. Ingrid zegt "loop niet weg, zeg het tegen hem, want anders denkt hij dat het allemaal ok is".
Ralph is zo slim om de turfhagelslagjes op de boodschappenlijsten weg te blazen.
pi_30427575
Rob, Chantal en Ingrid praten over Tanja.
"Ze zit er zwaar doorheen, ze blijft huilen. Ze is teleurgesteld. Ook dat het een meisje is. Ze kan niet relativeren. Mijn moeder zou me er niet vanaf kunnen houden als ik er uit zou willen. Ik zou gelijk mijn koffers pakken. Ik blijf niet met haar praten want dat heeft geen zin. Je krijgt hier zoveel publiciteit omheen. Die moeder is er al, daar zijn ze mee aan het praten. Als ze er uit gaat zit er over twee dagen een andere vrouw in."
pi_30427730
Htje, je lijkt alleen te zijn nu maar hou ons (mij) op de hoogte, ik zit nog op mijn werk en kan pas rond kwart over acht aanhaken.
Please don't sit on my imaginary friend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')