Aaah kom op! Normaal krijgt ze totaal geen aandacht van die gasten!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:01 schreef mazaru het volgende:
Walhalla voor ons moeke in spe
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:05 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Ik vind Rob echt verschrikkelijk eng![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ben jij sinds Tanja's harde buiken nu ineens pro-tanja?![]()
Ja als iedereen nou een sgaat reageren, of beter agerenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:01 schreef marbe het volgende:
Mail aan talpa
Via deze weg wil ik als vaste BB kijker en fervent Fokker mijn ongenoegen laten blijken over jullie actie van vanavond. Jullie overtreden hiermee in mijn ogen een aantal eigen opgestelde regels en dat is dat Tanja aangeeft dat ze naar huis wil en daarna laten jullie haar bellen met haar moeder..... Geen contact met de buitenwereld was volgens mij regel nummer een. Het valt mij zeer zwaar tegen dat in het belang van de kijkcijfers jullie je eigen regel verlochenen.
Lees aub de commentaren op de streamverslagen op fok en het zal duidelijk zijn dat men jullie behoorlijk ongeloofwaardig vind. De anderen in het huis krijgen hierdoor absoluut geen eerlijke kans want Tanja zal dus koste wat het kost in het huis moeten bevallen om jullie "eerste "BB baby te krijgen.
Kortom ik vind het heel erg schandalig.
Getekend
Ikke dus
Wat heeft je moeder nog meer voor een inside-info verteld???quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:05 schreef Fucking-Imposible het volgende:
zegt mijn moeder ook nog dat ik zo'n dikke kont heb gekregen........om over je verlopen muil maar te zwijegen....
Jawel, maar die boeiuh kun je op 10 manieren opvattenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Jij begrijpt de lading van het woord BOEIUH niet of zo
Goed.... Dido, die onthoudt zich geheel van het Tanja-gebeuren...quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jawel, maar die boeiuh kun je op 10 manieren opvatten
Ik zeg, een ander onderwerp dan Tanja vanavond![]()
Wrom in Godsnaam ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja als iedereen nou een sgaat reageren, of beter ageren![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:09 schreef BBscanner het volgende:
Dit is dus de vriendin van Joost... het is geen fake. Stond op haar webstite van haar reis door America!
[afbeelding]
Deze site dus!
Dan heeft talpa precies wat ze wanhopig zoeken: controverse en aandacht.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:06 schreef cuall het volgende:
Ja als iedereen nou een sgaat reageren, of beter ageren![]()
Ja, de slet is dus nog lesbisch ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:09 schreef Jane het volgende:
Wat zit Lieske nu ineens Nathalie op te geilen?
Hij zei eergister toch, dat hij Linda het geilste vondquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:11 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nu begrijp ik dus ook waarom hij Dido zo leuk vindt!![]()
Nee hij wast juist het spul van zijn bakkes af.quote:
Ha haquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:13 schreef Gert het volgende:
Tanja ziet er trouwens wel een stuk beter uit ineens, valt jullie dat ook op?
Het lijkt wel een soort dracula, die helemaal opleeft zodra ze de met veel drama opgeëiste aandacht opzuigt.
Ik vraag me echt af: hoe zou ze die aandacht hebben afgedwongen vóórdat ze zwanger was?![]()
O ja, ik weet het al: "Wil je mij neuken voor crack?"
Misschien heeft BB haar omgekocht voor crack, weet jij het.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:13 schreef Gert het volgende:
Tanja ziet er trouwens wel een stuk beter uit ineens, valt jullie dat ook op?
Het lijkt wel een soort dracula, die helemaal opleeft zodra ze de met veel drama opgeëiste aandacht opzuigt.
Ik vraag me echt af: hoe zou ze die aandacht hebben afgedwongen vóórdat ze zwanger was?![]()
O ja, ik weet het al: "Wil je mij neuken voor crack?"
Nee ze maken toch eerst de fietsmissie af?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
Is er nou al iemand uit of nog niet?? (niks gevolgt heeft behalve de live uitzending)
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, de slet is dus nog lesbisch ook![]()
Ooow nou niet echt duidelijk maar niks mis mee tochquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:09 schreef BBscanner het volgende:
Dit is dus de vriendin van Joost... het is geen fake. Stond op haar website van haar reis door America!
[afbeelding]
Deze site dus!
ha-ha nu ff serieusquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee ze maken toch eerst de fietsmissie af?
Althans dat is mij verteld.
Ja die Linda moet er toch nog maar even niet uit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:12 schreef scanman01 het volgende:
'Over 6 dagen kan ik weer neuken jongens!", roept Linda. "Ik zie het gewoon van de positieve kant!"
Fietsen ze nog dan? Waarom vertelt niemand mij dat?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zit zeker te kijken op zo'n goedkoop Beau-onderbroek-abo'tjequote:
nee, dat zeg je verkeerdquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:14 schreef BONG4002 het volgende:
Ralph is opvallend stilhij heeft al hele tijd niets gezegd volgens mij...
Nee daar zijn ze al mee klaar, ik denk dat ze nu een opdracht krijgen met eieren oid. Gokje hoor......quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:18 schreef Showtime het volgende:
En op stream 4 is buik zakdoekje aan het leggen.
Dit was de enige foto waar haar hoofd op stond! Beetje domme foto idd!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ooow nou niet echt duidelijk maar niks mis mee toch![]()
Ik ga op hem stemmenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:18 schreef Jane het volgende:
Ralph gaat nog maar even de tuin wieden. ;')
Wat een schat is het toch.
Zie je, dus hij heeft meer waarde in zich dan Rikkert.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:18 schreef Jane het volgende:
Ik vermoed "een vader die ze nooit gehad heeft" of zoietsquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:18 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, dat zeg je verkeerd
Ralph is opvallend druk, hij heeft zonet iets gezegd.
Yep, met Joost.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:19 schreef teun911 het volgende:
[..]
ziet er naar uit ja. zakdoekje en gesnik hoor
![]()
Vandaar dat ze ook duimt dus!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:19 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik vermoed "een vader die ze nooit gehad heeft" of zoiets
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja die Linda moet er toch nog maar even niet uit.
Jammer alleen dat er niet net zo'n ordinaire gózer in dat huis zit.
Dan was het al lang boemeles geweest.
Weer ijsthee op m'n beeldschermquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:18 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, dat zeg je verkeerd
Ralph is opvallend druk, hij heeft zonet iets gezegd.
Het is er ook het moment voor, natuurlijk, half 1 's nachts.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:18 schreef Jane het volgende:
En dat is de nekslag voor alle BB-fansquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
Tanja kletst even met Joost.... over de baby natuurlijk.
"Je weet dat wij achter je staan hè", zegt Joost.
En aan de ander kant "dat been dat het nog wel doet"quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:19 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik vermoed "een vader die ze nooit gehad heeft" of zoiets
Misschien is het wel een soort Lawnmower Man en wordt ie straks onwijs slim en zo!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:18 schreef Jane het volgende:
precieeeeeeeeeeeeees .quote:
Die jongen begint Maurice-kwaliteiten te onwikkelen met z'n vage gedragquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is het wel een soort Lawnmower Man en wordt ie straks onwijs slim en zo!!![]()
Nèh.![]()
WAAAAT vertel, want ik ben een andere stream aan t kijkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:23 schreef milagro het volgende:
[..]
precieeeeeeeeeeeeees .
Epiloog : De Duim Verklaard
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:21 schreef milagro het volgende:
[..]
Het is er ook het moment voor, natuurlijk, half 1 's nachts.
"Ja, nah, ik dag 2 dinguh èguluk.........................................
1. Ik kan ut
2. Waarom niet?..................................................................."
mot je auk gein èsteej zuipuh, asje het nie lust, megaulquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |