Hij zei eergister toch, dat hij Linda het geilste vondquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:11 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nu begrijp ik dus ook waarom hij Dido zo leuk vindt!![]()
Nee hij wast juist het spul van zijn bakkes af.quote:
Ha haquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:13 schreef Gert het volgende:
Tanja ziet er trouwens wel een stuk beter uit ineens, valt jullie dat ook op?
Het lijkt wel een soort dracula, die helemaal opleeft zodra ze de met veel drama opgeëiste aandacht opzuigt.
Ik vraag me echt af: hoe zou ze die aandacht hebben afgedwongen vóórdat ze zwanger was?![]()
O ja, ik weet het al: "Wil je mij neuken voor crack?"
Misschien heeft BB haar omgekocht voor crack, weet jij het.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:13 schreef Gert het volgende:
Tanja ziet er trouwens wel een stuk beter uit ineens, valt jullie dat ook op?
Het lijkt wel een soort dracula, die helemaal opleeft zodra ze de met veel drama opgeëiste aandacht opzuigt.
Ik vraag me echt af: hoe zou ze die aandacht hebben afgedwongen vóórdat ze zwanger was?![]()
O ja, ik weet het al: "Wil je mij neuken voor crack?"
Nee ze maken toch eerst de fietsmissie af?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
Is er nou al iemand uit of nog niet?? (niks gevolgt heeft behalve de live uitzending)
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, de slet is dus nog lesbisch ook![]()
Ooow nou niet echt duidelijk maar niks mis mee tochquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:09 schreef BBscanner het volgende:
Dit is dus de vriendin van Joost... het is geen fake. Stond op haar website van haar reis door America!
[afbeelding]
Deze site dus!
ha-ha nu ff serieusquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee ze maken toch eerst de fietsmissie af?
Althans dat is mij verteld.
Ja die Linda moet er toch nog maar even niet uit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:12 schreef scanman01 het volgende:
'Over 6 dagen kan ik weer neuken jongens!", roept Linda. "Ik zie het gewoon van de positieve kant!"
Fietsen ze nog dan? Waarom vertelt niemand mij dat?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee ze maken toch eerst de fietsmissie af?
Althans dat is mij verteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |