Van alle BB's? das dan zeer bijzonderquote:Op donderdag 8 september 2005 23:16 schreef regenworm het volgende:
Tanja heeft een record geboekt zit al 5 kwartier in de DBK
hahaha hier nog eenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:16 schreef lillymoon het volgende:
Ik word hier moe van ik wil naar bed maar ik wil eerst weten wat Tanja gaat doen
Laten ompraten en vrolijk blijven zitten in het huis, weltrusten.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:16 schreef lillymoon het volgende:
Ik word hier moe van ik wil naar bed maar ik wil eerst weten wat Tanja gaat doen
Gewoon blijvenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:16 schreef lillymoon het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:10 schreef milagro het volgende:
Tanja zelf denkt dat het een meisje is, eerst dacht ze een jongen, maar omdat het kindje nu meer in de breedte ligt, is ze van gedachte veranderd.
Grappig dus dat haar vermoeden klopt
Voor een normaal iemand wel. Maar ze matsen Tanja welquote:Op donderdag 8 september 2005 23:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hahanou denk het niet
rookverbod in DBK gok ik
Ze lieten aan de anderen haar nominatiefilmpje zien.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
Kan iemand herhalen welke straf Natalie heeft gekregen van BB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |