quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:50 schreef Duncan-Death het volgende:
Ik moet overmorgen op een praalwagen zitten geschminkt en wel als de drummer van kiss.
Ik kan ook weer naar het postkantoor morgen. Pakketje kon net niet in de brievenbus. De andere wel.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heb ik gewoon 89 euro betaald voor een MS pro duo, maar hij werd wel opgestuurd. Werd vandaag bezorgd, alleen was niet thuis toen. Morgen weer langs het postkantoor dus
Ik dus ook niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:55 schreef spenky het volgende:
[..]
ik niet zo... ben zoiezo niet zo van schminken....
whehehe, ik moet over een 25 minuten naar school toe. das ook minder kank je vertellen maarja ik overleef het wel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:50 schreef Duncan-Death het volgende:
Ik moet overmorgen op een praalwagen zitten geschminkt en wel als de drummer van kiss.
wat heb je besteld?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kan ook weer naar het postkantoor morgen. Pakketje kon net niet in de brievenbus. De andere wel.![]()
Dat heb ik altijdquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:11 schreef -Trinity- het volgende:
Zometeen even 3 uur naar school...
4 dagen weekend? Het is nog geen pasen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |