Da's ook een idee.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:13 schreef k_man het volgende:
Dan vragen we Augustina en AE er ook maar bij.
Hmm, ik geloof toch dat je op z'n minst aangeschoten bent.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach, dan doen we het wel zonder jou, Isa...
Ik denk dat ik het dan maar gewoon alleen met AR blijf doen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach, dan doen we het wel zonder jou, Isa...
Geloof?quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Hmm, ik geloof toch dat je op z'n minst aangeschoten bent.![]()
Zie je nou Dootje... alles verpest met je dronken kop.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het dan maar gewoon alleen met AR blijf doen.![]()
Alleen dit brengt mij een beetje van m'n apro pos.....quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het dan maar gewoon alleen met AR blijf doen.![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 07:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
En Do2 heeft voor de benodigde hoeveelheid spelfouten gezorgd...
zij mod mijquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:55 schreef Isabeau het volgende:
Maar....maar zij doet toch niet modden met jou![]()
Nee, dit is geen anarchie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:14 schreef Isabeau het volgende:
Laten we alle reguliere TTK-bezoekers mod maken. De macht aan het volk!Anarchie!
Deze zin zou eigenlijk opgenomen moeten worden in de Nederlandse taalboekjes als een modern voorbeeld van een contradictio in terminis.quote:Op maandag 12 september 2005 09:10 schreef Atrimar het volgende:ik wil BB helemaal niet missen en ik ben niet verslaafd
Lekker bezig Atrisaquote:Op maandag 12 september 2005 09:10 schreef Atrimar het volgende:ik wil BB helemaal niet missen en ik ben niet verslaafd
God ja, en of die traag zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:36 schreef Atrimar het volgende:
het UWV
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |