quote:BEZOEK NU DE : OFFICIELE ONM FANSITE!!!
Nu mag je het nog een keer typen, maar nu zo dat iedereen je ook begrijpt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:21 schreef Snake2005 het volgende:
[b]Kijk toen die estelle bij a op dr smoel ging, raakte ze haar lip tog aan (A) had ze een zare operatie gehad ofzow?
[afbeelding]
nou nee die was er niet, maar nu welquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik dacht dat FOK de enige echte officiële fansite was.![]()
Ja, die gaan zo'n weblog vast officiëel makenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:18 schreef Snake2005 het volgende:
[..]
nou nee die was er niet, maar nu welen MET toestemming van BN + ENDEMOL
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:44 schreef Svensational het volgende:
Ja, die gaan zo'n weblog vast officiëel maken
Aukje kijkt een beetje ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:08 schreef Svensational het volgende:
Julia met haar nieuwe lover
[afbeelding]
Het strafblad van Tosca Niterink?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:57 schreef Iwan1976 het volgende:
"Officieel... Wat is dat eigenlijk?"
En vanmiddag had je nog de officiele ONM-fansitequote:
Brian, help me evenquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:31 schreef babette21 het volgende:
op rtl7 is de film Swingers bezig, met weer eens een hele lading ex-onm'ers:
Joep Sertons [Paul], Nienke Brinkhuis [Heleen, de scharrel van Frank] en Danny de Kok [Brian]
Brian de Koning, die gast die op zoek was naar Arthur & Joost ontvoerdequote:
Ah, toen was ik er idd nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
Brian de Koning, die gast die op zoek was naar Arthur & Joost ontvoerde
maar toen zat jij denk ik Down Under [november 2004]
Er komt wel meer in beeld dan zijn hoofdquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:58 schreef Svensational het volgende:
Die gast z'n hoofd komt me wel bekend voor trouwens.
Daar zag je bij Heleen anders ook aardig watquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:12 schreef babette21 het volgende:
Swingers...
wat je in ONM niet zag...
bij Heleen en Frank.... kan ik me niet meer herinneren....quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:16 schreef Svensational het volgende:
Daar zag je bij Heleen anders ook aardig wat
Dat is echt de leukste ONM-hoax die ik ooit heb gehoordquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:22 schreef babette21 het volgende:
maar goed, naar het schijnt is dit ongeveer het toekomstbeeld van ONM bij BNN he...
hallo... ik heb die verhalen over msn-sex en masturberende onm'ers niet bedacht!quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:24 schreef Svensational het volgende:
Dat is echt de leukste ONM-hoax die ik ooit heb gehoord
Dat heeft zo'n weblog bedacht om bezoekers te trekkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
hallo... ik heb die verhalen over msn-sex en masturberende onm'ers niet bedacht!
vind 't veel te vermoeiend allemaal....
Met een blote Julia zou ik geen problemen hebbenquote:en bovendien: zo'n blote Joost krijg ik vast nooit meer van m'n netvlies![]()
dat zat er wel in jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:30 schreef Svensational het volgende:
Dat heeft zo'n weblog bedacht om bezoekers te trekken
oeh Sven.... voorspelbaar!quote:Met een blote Julia zou ik geen problemen hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |