Interessante avatar overigensquote:Op woensdag 14 september 2005 22:25 schreef Svensational het volgende:
Worden die afleveringen nog ingehaald of niet???
Ik vind die van jou wat minderquote:Op woensdag 14 september 2005 22:36 schreef brombeertje_soaps het volgende:
[..]
Interessante avatar overigens![]()
Nieuwe tvfilm met programmering voor 2 weken?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:24 schreef Svensational het volgende:
Hoe kom jij toch steeds aan die lange vooruitzichten????
Een maand heeft 4 weken.quote:Op donderdag 15 september 2005 08:37 schreef Fiorenza het volgende:
Nieuwe tvfilm met programmering voor 2 weken?
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 11:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Voor de Foppele fans:
[afbeelding]Sander Foppele Screensaver
bron: YES
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:20 schreef LeefbaarFok het volgende:
Vanavond wordt de beste aflevering van verleden seizoen herhaald.....
Welke aflevering heb je uitgekozen?quote:Op donderdag 15 september 2005 18:29 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Er was geen goeie aflevering....
Er was wel een goeie. De aflevering waarin Nikkie in haar roze ondergoed liep, maar haar ballonnen er half uit.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:31 schreef Svensational het volgende:
Welke aflevering heb je uitgekozen?
"Er was GEEN goeie aflevering", zei ik....quote:Op donderdag 15 september 2005 18:31 schreef -Marlii- het volgende:
ff offtopic,,
Ik ben -Marlii-, en onm-fan,, en kom gezellig meeposten![]()
Oke,, ontopic,, welke afl bedoel jij LeefbaarFok ??
Welkomquote:Op donderdag 15 september 2005 18:31 schreef -Marlii- het volgende:
ff offtopic,,
Ik ben -Marlii-, en onm-fan,, en kom gezellig meeposten![]()
Oke,, ontopic,, welke afl bedoel jij LeefbaarFok ??
Dus onm moet wijken voor zo'n tweedehands k*telftal????quote:Op donderdag 15 september 2005 18:42 schreef haagse_elfje het volgende:
vanavond is er FEYENOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat moet dat moet...quote:Op donderdag 15 september 2005 19:18 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Dus onm moet wijken voor zo'n tweedehands k*telftal????
![]()
Wil je zeggen dat voetbal wel boeiend is?quote:Op donderdag 15 september 2005 19:36 schreef haagse_elfje het volgende:
wat moet dat moet...
zeg nou eerlijk zo boeiend is ONM de laatste tijd niet![]()
Over het algemeen wel jaquote:Op donderdag 15 september 2005 20:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat voetbal wel boeiend is?
Ik zal dr aan denkenquote:Op donderdag 15 september 2005 19:17 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Enne, alvast een tip: Laat je niet te veel beïnvloeden door bepaalde figuren op dit forum..![]()
![]()
Maar dr is niks leukers dan ONMquote:Op donderdag 15 september 2005 20:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |