abonnement Unibet Coolblue
pi_30397563
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:14 schreef Quembel het volgende:
Ik hoop voor Ralph dat hij de kijkers op zijn hand heeft, ik verwacht nogal wat stemmen jammer genoeg
ze hebben die opdracht niet voor niets gegeven.
ze zien en horen ook natuurlijk hoe Nath bezig is, hoe de anderen op haa rverhaal reageren en geven hem vervolgens een opdracht waarmee hij zich, zoals te verwachten valt, nog impopulairder meemaakt.

ik hoop dat zijn afzien nog beloond wordt, en het gedrag van enkele bewoners fiks afgestraft

dan gaan ze R. nog meer 'haten' maar al nomineren ze hem, hijgaat er niet uit
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 8 september 2005 @ 20:23:08 #227
215 misterDre
Paint it black!
pi_30397564
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:20 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Maar das toch raar? Ze groeit toch nog?

En ook niks geen zwangerschapskleding of althans iets dat die buik bedekt mee?
Die zwangerschapskleding irriteerde zó, dat ze zich eraan ergerde.
pi_30397573
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:20 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Maar das toch raar? Ze groeit toch nog?

En ook niks geen zwangerschapskleding of althans iets dat die buik bedekt mee?
Nee, volgens mij niet. Daarom ging Rob ook naar de dagboek kamer. Dat werd echter niet op prijs gesteld door BB, omdat het buiten weten om van Tanja gebeurde.
  donderdag 8 september 2005 @ 20:23:30 #229
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30397578
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:22 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
navond
ik heb bb niet echt gevolgd vandaag, is het echt zo dat er vanavond een nieuwe bewoner bijkomt?
Wie het weet mag het zeggen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Trouwste user 2022 donderdag 8 september 2005 @ 20:23:40 #230
7889 tong80
Spleenheup
pi_30397587
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:22 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
navond
ik heb bb niet echt gevolgd vandaag, is het echt zo dat er vanavond een nieuwe bewoner bijkomt?
Ja de vliezen breken.En Patrick Duffy staat al klaar.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30397591
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Mag ik alvast 2 euro van jou ontvangen?
  Moderator donderdag 8 september 2005 @ 20:24:17 #232
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30397611
Airplay voor Rikkert!!!!! minstens 10 seconden.
De niet-streamende kijkers thuis zullen wel denken: wie is dát dan?

Ik heb wel een beetje medelijden met Ralph hoor. Het lijkt erg op het treiteren van het domme jongetje van de klas, wat ze aan het doen zijn.

"Is het Nathalie gelukt om alle bewoners op te zetten tegen Ralph? Kijk straks!"
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 8 september 2005 @ 20:24:24 #233
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30397620
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:23 schreef schatje het volgende:

[..]

Nee, volgens mij niet. Daarom ging Rob ook naar dagboek kamer. Dat werd echter niet op prijs gesteld door BB, omdat het buiten weten om van Tanja gebeurde.
Rob deed dat gewoon op een popi-jopie manier.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Moderator donderdag 8 september 2005 @ 20:25:31 #234
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30397663
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:23 schreef misterDre het volgende:

[..]

Die zwangerschapskleding irriteerde zó, dat ze zich eraan ergerde.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 8 september 2005 @ 20:25:43 #235
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_30397673
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:23 schreef milagro het volgende:

dan gaan ze R. nog meer 'haten' maar al nomineren ze hem, hijgaat er niet uit
Dat is op zich al een heerlijk vooruitzicht!

Maar áls zoiets gebeurt, dat Ralph er door de kijkers maar niet uitgestemd wordt dus, dan voorspel ik nu al dat een aantal gaat omslaan als een blad aan een boom.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 8 september 2005 @ 20:27:04 #236
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30397723
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:14 schreef milagro het volgende:

[..]

nou als ik 24/7 met Ralph zou moeten communiceren zou ik ook gek worden, hoor, maar dat moet ik niet, en hij is aangenaam voor iig mijn oog, en hij is aardig en iig niet achterbaks, dus mag hij blijven.
Ach, met de dingen die ik voor hem im petto zou hebben hoefde hij niet eens te praten

Maar goed, diep triest dat ze hem zo lopen te klooien. Is gewoon een goeie knul imo
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Moderator donderdag 8 september 2005 @ 20:27:21 #237
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30397738
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:24 schreef Sanne het volgende:

[..]

Rob deed dat gewoon op een popi-jopie manier.
Precies. Dan hing er ineens weer zo'n berenlucht in de DBK en dan wisten ze bij BB weer hoe laat het was: de Leider komt weer wat regelen voor zijn schaapjes. Gewéldig, dat ze hem zo te kakken hebben gezet.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 8 september 2005 @ 20:28:28 #238
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30397776
Positieve uitzending voor Ralph.
Negatief voor zowel Rob als Nathalie vind ik.
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 8 september 2005 @ 20:28:44 #239
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30397786
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:27 schreef Gert het volgende:

[..]

Precies. Dan hing er ineens weer zo'n berenlucht in de DBK en dan wisten ze bij BB weer hoe laat het was: de Leider komt weer wat regelen voor zijn schaapjes. Gewéldig, dat ze hem zo te kakken hebben gezet.
Hummie is daar vreselijk allergisch voor. Terecht.
Vandaar ook die opmerking die Ralph mee kreeg.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30397803
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:25 schreef Jane het volgende:

[..]

Dat is op zich al een heerlijk vooruitzicht!

Maar áls zoiets gebeurt, dat Ralph er door de kijkers maar niet uitgestemd wordt dus, dan voorspel ik nu al dat een aantal gaat omslaan als een blad aan een boom.
oh ja, dat kan idd heel goed, en diegene die dan opeens omslaan, ga ik op stemmen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30397804
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:24 schreef Sanne het volgende:

[..]

Rob deed dat gewoon op een popi-jopie manier.
Ja, en dat werd dus afgestraft.
  Moderator donderdag 8 september 2005 @ 20:29:58 #242
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30397831
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:27 schreef flugeltje het volgende:

Maar goed, diep triest dat ze hem zo lopen te klooien. Is gewoon een goeie knul imo
Hem heb ik nou idd nog nooit iets vals' horen zeggen, of zwaar horen roddelen. De meeste anderen wel.

Maar ja, goeiig en niet al te snel van begrip: een lekker makkelijk slachtoffer, die kun je zonder zelf risico te lopen wel piepelen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30397862
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:28 schreef Sanne het volgende:

[..]

Hummie is daar vreselijk allergisch voor. Terecht.
Vandaar ook die opmerking die Ralph mee kreeg.
en het is leuk om te stoken natuurlijk

lekker iedereen tegen elkaar opzetten, en dan kijken wie zich laat kennen in deze
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30397883
Rob is volgens mij nog steeds beledigd dat hij toen die envelop kreeg van Ralph en in dat bijhuisje moest zitten.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Trouwste user 2022 donderdag 8 september 2005 @ 20:31:19 #245
7889 tong80
Spleenheup
pi_30397896
Ik hoop natuurlijk dat de slechterikken erin blijven.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30397900
I suspect this was the first I uitzending I actually manged to watch without falling asleep, or I'm just in a good mood, cause my god they all pissed me off!

And I saved it all till the end. Stupid programme is in Dutch and I have to concentrate.

Thankfully Tanja was shown a few times looking like the miserable lazy cow she is, before we all wait to see who'll fullifill BB's wishes and try to earn points helping he, in her Queen Trash Needs Attention pose.

BB must be thanking God for Nathalie, who comes and offers to massage her feet. 'Ik weet het niet. Ik heb tintellling in mij voeten'
Nathalie: 'Ja' and something about not enpugh blood getting there.

MOVE BITCH!!!
That's because there's no blood there! You're preggers. Your circulation is fucked. MOVE!!!!!
Christ, maybe even if you used all the 126 muscles it takes to smile, the blood might rush to your feet in total shock.

Anyway...........

Poor old Ralph..............what an authority figure he turned out to be. I could only think of 'The Apprentice', with Donald Dodgy Wig Trump telling us week in week out what it takes to be a leader.
Ralph unfortunately would have heard pretty quickly that however good his prevention against the phenomenon might be, he's just been well and truly fired.

High points for me this evening (and thank Christ there were a few!!!)

Linda: "Ah dus, als je iets netjes vraagt, kan je wat meer bereiken."
Yup, the BB experience is certainly one of learning and growing.

Natalie: (about the most attractive manin the house) "Qua uiterlijk? ...........Oh verder bedoel je............eeeeeeeeuh verder.............. ."

Other than that, I reckon Josti is an actor (and that's the secret he can't tell anybody till the whole thing is over). A struggeling actor, I hope. Desperate to entertain in the only way they know how...........to curl the toes of the 600,000 viewers Talpa actaully manages to get for this indrukwekkend TV.

And tonight, I for one was a happy one.

Allbeit a happy foreign one.

Ah, itr's nice to be back............
pi_30397927
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:31 schreef jessie het volgende:
Rob is volgens mij nog steeds beledigd dat hij toen die envelop kreeg van Ralph en in dat bijhuisje moest zitten.
zeker weten
Tanja: Ik zou het zo weer doen.
  Trouwste user 2022 donderdag 8 september 2005 @ 20:32:18 #248
7889 tong80
Spleenheup
pi_30397943



Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 8 september 2005 @ 20:32:38 #249
6941 APK
Factual, I think.
pi_30397958
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:28 schreef Sanne het volgende:

Hummie is daar vreselijk allergisch voor. Terecht.
Vandaar ook die opmerking die Ralph mee kreeg.
Hummie heeft ze al goed onder de duim, ze krijgen al bijna een orgasme vanwege een paar lollies en Rob escaleert meteen in de stress.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_30397974
quote:
Op donderdag 8 september 2005 20:29 schreef Gert het volgende:

[..]

Hem heb ik nou idd nog nooit iets vals' horen zeggen, of zwaar horen roddelen. De meeste anderen wel.

Maar ja, goeiig en niet al te snel van begrip: een lekker makkelijk slachtoffer, die kun je zonder zelf risico te lopen wel piepelen.
Nou, Gert, Ralph zei laatst dus wel "gaat het goed?" tegen Nathalie
Laffe hond
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')