ja echt irritant, altijd na de live uitzending dan gaan alle kijkers op internet verder kijkenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:03 schreef sannuh het volgende:
Haper de haper de haper.... ooogh wat irritant!
wat voor proggie dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:08 schreef -Delta- het volgende:
Via een bepaald proggie gaat de stream van de live uitzending zalig![]()
Dit lijkt mij wel het ultieme moment trouwens om daar voor het hek te staan schreeuwen.quote:
Dat was een bloedirritant figuur, die om de 10 seconde ergens om moest janken.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:50 schreef bLoNdYmYl het volgende:
ik heb die jeanette ook echt nog nooit gezien of van gehoord. en ze noemt zich beroemd..![]()
Dat geld ben je kwijtquote:Op donderdag 8 september 2005 22:12 schreef lennardn het volgende:
Ik loof 100 euro uit voor diegene die voor het hek gaat schreeuwen dat Tanja een meisje heeft !!!
Wel opnemen en uploaden dat filmpje !
Als ik er dichtbij woonde had ik t gedaanquote:Op donderdag 8 september 2005 22:12 schreef lennardn het volgende:
Ik loof 100 euro uit voor diegene die voor het hek gaat schreeuwen dat Tanja een meisje heeft !!!
ik doe er 100cent bovenopquote:Op donderdag 8 september 2005 22:12 schreef lennardn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |